luni, 3 iunie 2019

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 iunie 2019 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)



"Dragi copii, numai o inima curata si deschisa va face ca voi sa-L puteti cunoaste cu adevarat pe Fiul Meu, si ca cei care nu cunosc iubirea Lui sa o poata cunoaste prin voi. Numai iubirea poate sa va faca sa intelegeti  ca este mai puternica decat moartea deoarece iubirea adevarata a invins moartea si a facut ca moartea sa nu mai existe.
   Copiii Mei, iertarea este cea mai inalta forma de iubire.
   Voi, ca apostoli ai iubirii Mele, trebuie sa va rugati sa fiti tari in spirit, sa puteti intelege si ierta. Voi, apostolii iubirii Mele, prin intelegere si iertare dati exemplu de iubire si indurare. A fi capabili de intelegere si iertare este un dar pentru care este nevoie de rugaciune si acest dar trebuie sa fie hranit. Prin iertare aratati ca stiti cum sa iubiti.
   Vedeti, copiii Mei, cum va iubeste Tatal Ceresc cu o mare iubire, intelegere, iertare si dreptate - cum pe Mine, Mama inimilor voastre, Ma daruieste voua. Si sunt aici printre voi pentru a va binecuvanta cu o binecuvantare materna, pentru a va cere sa va rugati, sa postiti - pentru a va cere sa credeti, sa sperati, sa iertati, sa va rugati pentru preotii vostri si, mai ales, sa aveti o iubire fara margini.
   Copiii Mei, urmati-Ma. Calea Mea este calea pacii si a iubirii, calea Fiului Meu. Este calea care duce la TRIUMFUL INIMII MELE.
   Multumesc."

Sursa:http://www.medjugorje.com/index.html


Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.