luni, 29 septembrie 2014

ESTE ORA MARIEI

 de Andre Castella


   Sfanta Fecioara Maria ne pregateste pentru triumful Sau si, mai ales, pentru venirea Lui Isus in inimile noastre si pe pamant.
   Divinul Sau Fiu ne cere sa urmam exemplul Mamei Sale si sa devenim alti Ioan Bitezatorul, alti vestitori ai venirii Sale pe pamant.
   Timpul Triumfului Inimii Neprihanite a Sfintei Marii a sosit. Ea vine ca si cuceritoare si nu va da inapoi, nu va ceda nici o palma din pamantul cucerit. La fel ca o armata incolonata de lupta, Ea inainteaza. Vai de cei care-i vor sta in cale!

  CATEVA MESAJE REFERITOARE LA TRIUMFUL INIMII NEPRIHANITE A MARIEI

  Mesaj de la Isus, primit de Lucia  (ale carei mesaje ceresti sunt centrate asupra Crucii mantuitoare, care va ocupa un loc de onoare in timpul domniei Lui Cristos pe pamant):

   "Deoarece Eu sunt Rege, Maria este Regina si trebuie sa domneasca cu Mine. Eu voi veni ca Cristos Rege; Ea va fi alaturi de Mine ca Regina Mama" ( "Oeuvre accomplice de Dieu", p.86)

   "Priveste-O pe Mamica din Cer! Numeroasele Sale vizite pe pamant sunt preludiul Imparatiei Mele. Ea vine ca sa pregateasca inimile. Urmati-i exemplul, ascultati-i sfaturile. Fiti alti Ioan Botezatorul! Ea vine inaintea voastra pentru a va forma la Vointa  Divina. Tresaltati de bucurie in prezenta Sa, la sunetul vocii Sale; Ea vine ca sa va sfinteasca."
( "Viens Saint Esprit", p.244)

   "Vine timpul in care omenirea va canta gloria Mariei in Triumful Inimii Sale Neprihanite. Eu am spus: vreau sa pregatesc inimile in vederea zilei in care gloria Mea va izbucni in ele. Din vesnicie Dumnezeu a pregatit Inima Mariei..." ( "Oeuvre accomplice de Dieu", p.26-27)

   "Priveste-O pe Mama Mea care inainteaza... Ea face o deschizatura in bezna. Asculta ce spun: este ora Mariei. Ea inainteaza si nu va da inapoi! Nu va ceda nici o palma de pamant dusmanului, caci Ea inainteaza "puternica precum o armata icolonata de lupta." Vai de cei care-i vor sta in cale!
   Priveste-O pe Mama Mea care inainteaza, priveste tabernacolul Meu viu; Ea infrunta furtunile. Ea taie furia apelor. Este Mama care inainteaza, intarita in tripla Sa maternitate, Mama care-Si duce Fiul la copiii Sai, Mama Lui Dumnezeu si Mama oamenilor, Mama Bisericii." ( "Marie, cause de notre joie", p.142/143)

   Mesaj de la Sfanta Fecioara, primit de Lucia:

   "Eu sunt Mama, si care este privilegiul unei mame, daca nu a da viata? Dumnezeu a vrut ca Eu sa dau viata Divinului Sau Fiu. El a vrut ca Eu sa dau viata oamenilor ca si Comantuitoare, dandu-Ma lor ca Mama. El a vrut ca Eu sa dau viata Bisericii Sale, voindu-Ma prezenta in cenacol in ziua Rusaliilor, si am devenit mijlocitoare intre Dumnezeu si oameni, impartitoare de haruri. Tatal M-a facut fecunda, adica purtatoare de haruri de viata prin lucrarea Spiritului Sfant, pentru ca am purtat in Mine  pe Acela care este Calea, Adevarul si Viata." ( "Marie, cause de notre joie", p.65/66)

   Mesaj  de la Isus, primit de J.N.S.R.

J.N.S.R.
"Turma va fi completa iar Pastorul va fi cu ea. Speranta va locui intregul pamant. Triumful Mariei, Preafericita Mama a Lui Dumnezeu, este iminent, iar ingerii sunt in sarbatoare in vederea acestui moment atat de asteptat. Fii fara teama, toti vor primi Sfanta Mea ocrotire. Voi lasa ca timpul convertirii sa se implineasca in fiecare..." ("Martori ai Crucii", p.55)




   San Damiano 
 Mesaj primit de Rosa Quattrini (Mama Rosa) de la Sfanta Fecioara:

Rosa Quattrini (Mama Rosa)
"Voi veni in mare Triumf, cu Triumful Bisericii si Triumful tuturor copiilor Mei... Voi converti pacatosii." (16.10.1969)


   "Inima Mea va triumfa. Chiar in plina furtuna ea va triumfa!... Cu cat va trece timpul, cu atat Ma voi face mai mult vazuta, cu atat voi da mai multe haruri, cu atat voi fi mai milostiva... Nu va temeti, cu cat vor fi mai multe lupte, cu atat mai mare va fi Triumful Meu... pretutindeni in lume." (16.10.1968)

   "Voi veni in curand sa-l zdrobesc pe satana si va voi elibera de orice inselatorie. Voi pune lumina, pacea in inimile voastre. Voi pune si iubirea, dar vreau o rugaciune neincetata, in unire cu Mine! Reveniti adesea la picioarele Mele si veti avea multa bucurie..." (16.05.1970)

   Voi veni pe acest pamant cu multi ingeri, sfinti, patriarhi, profeti, si cu toti apostolii." (12.12.1969)

________________
      Reflectii

Andre Castella
Triumful Mariei este iminent si deja ingerii se bucura. El va avea loc, orice s-ar intampla, chiar si in mijlocul furtunilor. Acest Triumf nu este consecinta unei evolutii fericite a atitudinii oamenilor fata de Ea; el vine direct din Cer.

   Pentru a-Si pregati Triumful, Maria isi inmulteste vizitele pe pamant.
   Triumful Sau este preludiul celui al Lui Isus, Care trebuie sa-Si stabileasca Imparatia Sa pe acest pamant.
   Maria va veni cu un mare numar de locuitori ai Cerului, ingeri si alesi.
   Triumful Sau va coincide cu Victoria Sa asupra satanei, ce nu va mai putea, pentru un timp,  sa-i insele pe oamenii de pe pamant, care vor trai in armonie cu Vointa Lui Dumnezeu.
   Acesta este timpul minunat pe care Cerul ni-l anunta pentru foarte curand. Nu este, oare, cazul sa ne bucuram, chiar daca aceasta  va trebui sa se produca in mijlocul furtunilor?
   Traiasca Triumful Mariei! Traiasca Imparatia Lui Isus!

                                                      ( "Stella Maris", nr.434 - "Regina Pacis", nr.185)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.