sâmbătă, 4 octombrie 2014

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 octombrie 2014 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)    


   "Dragi copii, cu Iubire materna va implor: iubiti-va unii pe altii!
   Iubirea fata de Tatal Ceresc si iubirea fata de aproapele, asa cum de la inceput a dorit Fiul Meu, sa fie pe primul loc in inimile voastre, mai presus de tot ce este in lumea aceasta.
   Dragii Mei copii, nu recunoasteti semnele timpului? Nu recunoasteti ca tot ce este in jurul vostru, tot ceea ce se intampla este din cauza lipsei de iubire?
   Intelegeti ca mantuirea este numai in adevaratele valori.
   Acceptati puterea Tatalui Ceresc, iubiti-L si onorati-L. Pasiti pe urmele Fiului Meu.
   Voi, copiii Mei, apostolii Mei dragi,  voi va adunati iarasi, mereu in jurul Meu caci sunteti insetati: insetati de pace, iubire si fericire. Beti din palmele Mele! Mainile Mele vi-L ofera pe Fiul Meu Care este Izvorul de apa limpede. El va reinsufleti credinta voastra si va purifica inimile voastre, pentru ca Fiul  Meu iubeste inimile curate iar inimile curate Il iubesc pe Fiul Meu. Doar inimile curate sunt smerite si au credinta ferma. Eu astfel de inimi astept de la voi, copiii Mei.
Mirjana, aparitia din 2.10.2014
Fiul Meu Mi-a spus ca Eu sunt Mama intregii lumi. Eu va cer voua, celor care Ma acceptati ca Mama, sa Ma ajutati cu viata, rugaciunile si sacrificiile voastre, pentru ca toti copiii Mei sa Ma accepte de Mama - si astfel, sa-i pot conduce la Izvorul de apa limpede.

   Va multumesc.
   Dragii Mei copii, in timp ce pastorii vostri va daruiesc Trupul Fiului Meu, cu mainile lor binecuvantate, in inimile voastre multumiti-i mereu Fiului Meu pentru Jertfa Sa si pentru pastorii pe care mereu vi-i daruieste."


Momentul aparitiei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.