marți, 25 noiembrie 2014

LA "SCOALA MARIEI"

de Pietro Zorza


 Jelena Vasilj a fost un copil de 9 ani care a crezut imediat in aparitiile Sfintei Fecioare la Medjugorje si s-a hotarat, inca de la inceput, sa indeplineasca cerintele Sfintei Fecioare, sa se roage mai mult, sa mearga frecvent la Liturghie, sa posteasca cu paine si apa, iar Sfanta Fecioara a recompensat-o in mod special.
   Dupa o pregatire de zece zile, in timpul Craciunului din 1982 a primit o sarcina prin intermediul locutiunilor interioare.
   Sfanta Fecioara a condus-o pe drumul sfinteniei prin sugestii speciale, in timpul rugaciunii intense.  Prin ea, Sfanta Fecioara a cerut parohiei sa aleaga o zi in care sa le poata da lor, apoi intregii lumi, mesajele Sale prin vizionara Marija.
   Prin ea, Sfanta Fecioara a cerut parohiei sa accepte sa conduca un grup de rugaciune. Aproape 50 de tineri au participat la acest grup.
   Dupa o luna de proba - constand in trei ore de rugaciune zilnic, post cu paine si apa de doua ori pe saptamana, Liturghie zilnica, confesiune frecventa si decizia eventualei ramaneri timp de patru ani la "scoala Mariei" - unii au intrerupt cursurile la universitate ca sa se puna la dispozitia Sfintei Fecioare.

   JELENA VASILJ VORBESTE DESPRE EXPERIENTELE SALE

 - Cand Sfanta Fecioara a aparut, multi si-ar fi dorit, de asemenea, sa O vada. Dorinta s-a nascut in multe persoane. Dorinta a prins viata si in mine, dar nu am stiut ca voi fi capabila vreodata sa O vad, sau ca voi primi acest dar. Apoi am primit acest mare har. M-am rugat, dar nu Sfanta Fecioara mi-a transmis prin intermediul vizionarilor sa ma rog... nu. Am inceput sa ma rog in mod spontan, apoi lucrurile s-au intamplat asa cum stiti: 
Jelena Vasilj
   Am fost la scoala in ziua aceea. In timpul orei ma intrebam cat este ceasul, cand am auzit o Voce care imediat mi-a intrerupt gandurile si care mi-a spus ca este ora 10.20. O prietena a iesit si am intrebat-o daca nu cumva, din intamplare, a vazut cat este ora, pentru ca eu nu aveam ceasul la mine. Si ea mi-a confirmat ca era ora 10.20.
   Apoi am vrut sa raspund la ora. Am ridicat mana, acesta era obiceiul, dar imediat Vocea m-a intrerupt din nou, spunandu-mi ca profesorul nu ma va asculta pe mine de data aceasta. Asa a inceput totul. Cand am ajuns acasa, am auzit din nou Vocea. Mi-a cerut sa ma rog. In timpul rugaciunii s-a prezentat. Mi-a spus: "Sunt un inger". Apoi a zis: "Continua sa te rogi in fiecare zi!"
   In timpul rugaciunilor, ingerul venea in fiecare zi si imi dadea mesaje.
   Era 15 decembrie 1982. Apoi, dupa vreo zece zile, am auzit Vocea Sfintei Fecioare si din acel moment O aud intotdeauna pe Ea. Vocea pe care o aud este parca vocea constiintei, este ca o inspiratie pe care o primesti in timpul unei rugaciuni profunde.
   Prima data cand Sfanta Fecioara a venit la mine nu mi-a spus nimic. Am avut doar  impresia ca O vad. Apoi a inceput sa-mi vorbeasca si doar dupa vreo sase luni a cerut sa formam un grup de rugaciune in parohia noastra.
   Ea nu a cerut sa ne rugam doar impreuna, fiindca daca nu crestem spiritual si in mod individual, este si mai dificil sa crestem impreuna. Ea doreste nu numai sa ne rugam cu grupul, ci si sa ajutam pe fiecare in parte la evolutia sa. Sfanta Facioara insista asupra rugaciunii de dimineata si seara dar si pe parcursul zilei cand avem timp.
   Forta si secretul unui grup de rugaciune este, asa cum Sfanta Fecioara ne reaminteste, ca unde sunt doi sau trei adunati in Numele Lui Isus, Isus este prezent. Intensitatea acestei prezente este aceeasi chiar si atunci cand unul este in dificultate, rugaciunea celorlalti ajutand foarte mult. Cu cat suntem mai multi, cu atat rugaciunea este mai puternica.

   NE INTALNIM SA NE RUGAM CU SFANTA FECIOARA

   - Avem trei intalniri: martea o dedicam Rozariului, joia pentru sapte Tatal Nostru, iar sambata mai mult pentru discutii si schimburi de experienta, vorbim despre mesajele Sfintei Fecioare si despre Biblie.
   In toate cele trei intalniri este prezenta rugaciunea spontana si meditatiile pe teme din Biblie.
   Intr-o seara, Sfanta Fecioara ne-a transmis prin intermediul Marijei un mesaj la care sa reflectam.
   Ne-a cerut sa fim sinceri si deschisi cu Ea, pentru ca Ea este intr-adevar Mama noastra si ar dori ca si noi sa simtim aceasta.
   A mai spus ca mai doreste sa ne acopere cu mantia Ei in orice situatie si sa ne protejeze impotriva tuturor dificultatilor.

   LUCRURILE CELE MAI IMPORTANTE PE CARE LE-A SPUS SFANTA FECIOARA

   - Toate mesajele sunt importante. Dar mai presus de toate este important sa intelegem ca rugaciunea este intalnire cu Dumnezeu. In rugaciunea noastra trebuie sa-L cautam pe Dumnezeu, sa-L intalnim pe Dumnezeu. A ne ruga nu trebuie sa fie un obicei pentru noi, o datorie, ci trebuie sa ne rugam din toata inima, sa participam cu toata inima. Maica Domnului subliniaza ca aceasta este foarte important! Pe langa aceasta, Sfanta Fecioara a spus ca ar trebui sa simtim Prezenta Lui Dumnezeu in orice moment, in orice situatie; trebuie sa-L recunoastem pe Dumnezeu mai presus de toate. Ne-a spus ca este foarte fericita cand ne marturisim credinta prin iubirea unul fata de celalalt.
   Isus insusi este prezent in aproapele si Ea doreste sa-l iubim pe aproapele, sa-L iubim pe Isus in celelalte persoane.

   Pentru cei care merg rar la Liturghie

   - Sfanta Liturghie este foarte importanta. Ne-a spus ca ar trebui sa ne pregatim pentru aceasta cel putin zece minute, deoarece Euharistia este un mare dar pe care il primim. Este cel mai mare dar pe care ni-l ofera Dumnezeu. Ar trebui sa ne rugam macar zece minute inainte de a-l primi si apoi ar trebui sa multumim pentru acest mare dar. 
   Sfanta Fecioara a insistat, spunand ca Sfanta Liturghie este un mare dar. Este foarte important sa intelegem de ce trebuie sa mergem la Liturghie, de ce este necesar aceasta, pentru ca, daca nu intelegem, nici nu ne dorim sa mergem. Trebuie sa-L cunoastem pe Isus, dar nu-L putem cunoaste daca nu ne rugam, daca nu suntem impreuna cu El, iar acest lucru este posibil doar daca ne rugam si daca mergem la Liturghie, pentru ca acolo este Isus: in rugaciunea noastra, in Liturghie. 
   Cu privire la cei care sunt departe de Dumnezeu, nu stiu daca ei pot fi convinsi. Este mai bine sa ne rugam pentru ei, sa le dam marturii, sa poata vedea in noi, cei care mergem macar saptamanal la Liturgie, ca intr-adevar aceasta ne implineste, ne imbogateste. Atunci isi vor forma o parere mai buna despre Liturghie, isi vor pune intr-adevar intrebari.

   Familia

- Trebuie sa incepem in familie. Sfanta Fecioara a spus ca familia este primul grup de rugaciune. Acolo trebuie sa incepem. Ea spune ca rugaciunea in familie este izvorul harurilor pentru toti membrii acesteia si de aceea Sfanta Fecioara doreste sa incepem grupul de rugaciune in propriile noastre familii.
   Noi incepem, in familia mea, sa ne rugam imreuna dimineata, pentru a incepe ziua alaturi de Dumnezeu. Nu cred ca ar trebui sa fiti descurajati daca nu toti membrii familiei accepta. Trebuie sa continuati sa va rugati pentru ei. Au fost cazuri cand doar una sau doua persoane din familie s-au rugat si apoi au antrenat toata familia. Aceasta inseamna ca trebuie sa perseverati.

   Copiii

   - Daca aveti un familie tineri care au probleme si va creaza necazuri, nu-i fortati, rugati-va pentru ei. Exemplul Lui Isus nu este un exemplu de autoritate sau de forta, ci unul de iubire. Daca acesti tineri nu inteleg, este logic; nu merg la Liturghie pentru ca nu au inteles aceste valori. Parintii sunt aceia care, atunci cand copiii sunt mici, ar trebui sa-i faca sa inteleaga aceste lucruri.
   In acelasi mod in care Sfanta Fecioara ne-a ajutat pe noi atat de mult, noi stim cat de mult conteaza, cu siguranta va va ajuta si pe voi, mai ales pe aceia care fac primii pasi.
   Privitor la viitoru, nu sunt ingrijorata. Ne rugam pentru intreaga lume, nu doar pentru tarile din est. Cu certitudine avem in minte natiunile care au atat de multe probleme. Si cred ca rugaciunile noastre le-ar ajuta, intr-adevar, pe acestea. Cateodata, Sfanta Fecioara ne cere sa ne rugam pentru intentii speciale, in mod concret: pentru cei infometati, pentru cei care sufera, pentru cei care sunt in dificultate, pentru pace, pentru conducatori.
   Alteori ne cere sa ne rugam la intentiile Sale. 
   Doresc sa va spun ca voi, cu totii ati fost chemati aici de catre Sfanta Fecioara. Dar trebuie sa fiti foarte atenti: cateoadata avem probleme interioare si atunci nu reactionam la aceasta chemare, sau nici nu ne gandim ca am fost chemati.
   Sfanta Fecioara spune ca, intr-adevar, toti suntem chemati sa urmam acest drum. Ea spune ca ne-a ales pe toti si ca fiecare dintre noi este important pentru realizarea Planului Ei si ca fiecare are capacitatea de a contribui cu ceea ce a primit.
   Ar trebui sa va puneti aceasta intrebare: "Sa mergem la Medjugorje?" Am vazut ca aceasta ajuta si ca este important sa o faceti. Totul depinde de cat de deschisa este persoana, de cat isi doreste sa primesca aceste daruri. Daca nu se deschide, vine la Medjugorje in zadar.

Preot Pietro Zorza







 Preot Pietro Zorza, in cartea : "MEDJUGORJE - DRAGII MEI COPII, VA MULTUMESC CA ATI RASPUNS CHEMARII MELE"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.