luni, 6 august 2018

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 august 2018 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)
    

"Dragi copii, cu iubire de mama va chem sa va deschideti inimile pacii, sa va deschideti inimile Fiului Meu, ca in inimile voastre sa cante iubirea fata de Fiul Meu, caci numai prin aceasta iubire pacea intra in inima.
   Copiii Mei, stiu ca aveti bunatate, stiu ca aveti iubire, iubire milostiva, dar multi dintre copiii Mei inca au inimile inchise, cred ca pot actiona fara sa isi indrepte gandurile catre Tatal Ceresc care lumineaza, catre Fiul Meu care e mereu cu voi, iar si iar, in Euharistie si care doreste sa va asculte. Copiii Mei, de ce nu-i vorbiti? Viata fiecaruia dintre voi e importanta, pretioasa, caci e dar al Tatalui Ceresc pentru vesnicie. De aceea, nu uitati niciodata sa-i multumiti, sa-i vorbiti.
   Stiu, copiii Mei, ca nu stiti ce vine dupa [viata aceasta], dar cand va veni acel "dupa" al vostru, veti primi toate raspunsurile. Iubirea Mea de mama doreste sa fiti pregatiti.
   Copiii Mei, prin viata voastra sa puneti sentimente bune in inimile oamenilor pe care-i intalniti, sentimentele pacii, bunatatii iubirii si iertarii. Prin rugaciune ascultati ce va spune Fiul Meu si faceti cum va spune El. 
   Din nou va chem la rugaciune pentru preotii vostri, pentru cei pe care Fiul Meu i-a chemat. Amintiti-va ca au nevoie de rugaciune si de iubire.
   Va multumesc."

Sursa: https://www.medjugorje.com/medjugorje-messages/latest-2-message.html


Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.