marți, 3 iulie 2018

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 iulie 2018 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)
   
   "Dragi copii, Eu sunt mama pentru voi toti, de aceea nu va fie teama, pentru ca Eu ascult rugaciunile voastre. Stiu ca Ma cautati si de aceea Ma rog Fiului Meu pentru voi, Fiului Meu care este unit cu Tatal Ceresc si cu Spiritul Sfant, Fiului Meu care conduce sufletele spre Imparatia din care El a venit, Imparatia de pace si lumina.
   Copiii Mei, ati primit libertatea de a alege dar, ca mama, va implor sa alegeti libertatea binelui.
   Voi, cu suflete curate si simple, intelegeti - chiar daca uneori nu patrundeti cuvintele - si in interiorul vostru simtiti care este adevarul, copiii Mei, nu pierdeti adevarul si adevarata viata pentru a urma falsul adevar. Prin viata in adevar, Imparatia Cerului intra in inimile voastre si aceasta este imparatia pacii, a iubirii si armoniei. Apoi, copiii Mei, nu va mai fi egoismul care va indeparteaza de Fiul Meu, va fi iubire si intelegere pentru aproapele vostru si veti avea daruire de sine pentru el.
   Iubiti si daruiti, in Fiul Meu, si atunci El va lucra in voi si pentru voi.
   Copiii Mei, ganditi-va neincetat la Fiul Meu si iubiti-L incomensurabil  si veti avea adevarata viata, si aceasta va fi pentru vesnicie.
   Va multumesc, apostoli ai iubirii Mele."

sursa:      https://www.medjugorje.com/medjugorje-messages/latest-2-message.html

Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.