vineri, 5 ianuarie 2018

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 ianuarie 2018 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)
   
 "Dragi copii, cand iubirea incepe sa dispara pe pamant, cand  nu este gasita calea mantuirii, Eu, Mama, vin sa va ajut sa cunoasteti credinta adevarata - vie si profunda - sa va ajut sa iubiti cu adevarat. Ca mama, imi doresc ca voi sa aveti iubire reciproca, bunatate si puritate. Dorinta Mea este ca voi sa fiti drepti si sa va iubiti unii pe altii.
   Copiii Mei, fiti bucurosi in sufletele voastre, fiti neprihaniti, fiti copii. Fiul Meu obisnuia sa spuna ca ii place sa fie printre inimile  curate, pentru ca inimile curate sunt mereu tinere si bucuroase. Fiul Meu v-a spus sa iertati si sa va iubiti unii pe altii. Stiu ca acest lucru nu este intotdeauna usor. Suferinta va face sa cresteti spiritual. Pentru ca sa cresteti spiritual cat mai mult, trebuie sa iertati cu adevarat, sincer, si sa iubiti.
   Multi dintre copiii Mei de pe pamant nu-L cunosc pe Fiul Meu, nu-L iubesc; dar voi care-L iubiti, voi care-L purtati in inimi, rugati-va, rugati-va si in rugaciune simtiti-L pe Fiul Meu aproape de voi. Fie ca sufletele voastre sa respire in Spiritul Lui.
   Eu sunt printre voi si va vorbesc despre lucruri mici si lucruri insemnate. Nu voi obosi sa va vorbesc despre Fiul Meu - adevarata iubire. De aceea, copiii Mei, deschideti-Mi inimile voastre, permiteti-Mi sa va indrum ca o mama. Fiti apostolii iubirii Fiului Meu si ai iubirii Mele. Ca mama, va implor sa nu-i uitati pe aceia pe care Fiul Meu i-a chemat sa va conduca (preoti). Purtati-i in inimile voastre si rugati-va pentru ei.
   Va multumesc."


 sursa:  https://www.medjugorje.com/index.html

Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.