sâmbătă, 2 decembrie 2017

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 decembrie 2017 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


   "Dragi copii, revin la voi ca mama voastra, mama celor drepti, mama celor care iubesc si sufera, mama celor sfinti. Copiii Mei, si voi puteti fi sfinti - aceasta depinde doar de voi. Cei sfinti sunt aceia care-L iubesc nemarginit pe Tatal Ceresc, cei care-L iubesc mai presus de toate. De aceea, copiii Mei, mereu sa va straduiti sa fiti mai buni. Daca veti fi mai buni, voi puteti fi sfinti chiar daca va este imposibil sa ganditi asta despre voi insiva. Daca va credeti buni, nu sunteti umili, iar aroganta va indeparteaza de sfintenie.
   In aceasta lume fara pace, plina de amenintari, mainile voastre, apostolii iubirii Mele, trebuie sa fie ridicate in rugaciune si indurare. Iar Mie, copiii Mei, daruiti-Mi Rozariul, trandafirii pe care-i iubesc atat de mult. Trandafirii Mei sunt rugaciunile voastre spuse din inima si nu doar recitate cu buzele. Trandafirii Mei sunt actele voastre de rugaciune, credinta si iubire. Cand Fiul Meu era mic, Mi-a spus ca fiii Mei vor fi numerosi si ca-mi vor aduce multi trandafiri. Nu L-am inteles. Acum stiu ca voi sunteti acei fii care-Mi aduceti trandafiri cand, mai presus de orice, Il iubiti pe Fiul Meu, cand va rugati cu inima, cand ii ajutati pe cei sarmani. Acestia sunt trandafirii Mei. Aceasta este credinta care determina ca totul in viata sa fie facut din iubire, care nu cunoaste aroganta si este mereu gata sa ierte, nu judeca, se straduieste mereu sa-l inteleaga pe aproapele. De aceea, apostolii iubirii Mele, rugati-va pentru cei care nu stiu cum sa iubeasca, pentru cei care nu va iubesc, pentru cei care v-au facut rau, pentru cei care nu au cunoscut iubirea Fiului Meu.
   Copiii Mei, va cer asta deoarece, tineti minte, rugaciunea inseamna a iubi si a ierta.
   Multumesc."

    sursa:  https://www.medjugorje.com/index.html


Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.