luni, 5 iunie 2017

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 iunie 2017 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)

   "Dragi copii, ca si in celelalte locuri in care am venit la voi, la fel si aici va chem la rugaciune. Rugati-va pentru cei care nu L-au cunoscut pe Fiul Meu, pentru cei care nu au ajuns sa cunoasca iubirea Lui Dumnezeu, rugati-va impotriva pacatului, rugati-va pentru persoanele consacrate, rugati-va pentru cei pe care Fiul Meu i-a chemat sa aiba iubire si spiritul puterii pentru voi, pentru Biserica.
   Rugati-va Fiului Meu, iar iubirea pe care o veti simti in apropierea Lui va va da tarie sa fiti gata sa faceti fapte de iubire in Numele Lui.
   Copiii Mei, fiti gata! Acest timp este o rascruce. De aceea va chem din nou la credinta si speranta. Eu va arat calea pe care trebuie sa mergeti, iar aceasta cale sunt  Cuvintele Evangheliei.
   Apostoli ai iubirii Mele, lumea are atata nevoie de mainile voastre ridicate catre Cer, catre Fiul Meu, catre Tatal Ceresc. Este nevoie de multa umilinta si puritate a inimii.
   Aveti incredere in Fiul Meu si fiti constienti ca puteti mereu sa fiti mai buni.
   Inima Mea de Mama doreste ca voi, apostolii iubirii Mele, sa fiti mici lumini ale lumii, sa luminati acolo unde intunericul vrea sa stapaneasca, sa aratati calea cea dreapta prin rugaciunea si iubirea voastra, sa salvati suflete. Eu sunt cu voi.
   Va multumesc."

                                                                sursa: http://www.medjugorje.com/index.htm



Momentul aparitiei





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.