miercuri, 3 mai 2017

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 mai 2017 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)

   "Dragi copii, va chem sa va rugati nu cerand, ci aducand jertfa, jertfindu-va! Va chem sa vestiti adevarul si iubirea milostiva. Ma rog Fiului  Meu pentru voi, pentru credinta voastra care scade tot mai mult in inimile voastre. Îl rog sa va ajute cu Spirit Divin, asa cum doresc si Eu sa va ajut cu Spirit Matern.
   Copiii Mei, trebuie sa fiti mai buni. Numai aceia care sunt curati, smeriti si plini de iubire sustin pamantul, se mantuiesc pe ei insisi si lumea. 
   Copiii Mei, Fiul Meu este inima lumii, El trebuie iubit si rugat, nu tradat mereu, iar si iar. De aceea, voi, apostoli ai iubirii Mele, inmultiti credinta in inimile oamenilor prin exemplul vostru, cu rugaciunea voastra si iubire milostiva. Eu sunt langa voi, va voi ajuta. 
   Rugati-va ca preotii vostri sa aiba cat mai multa lumina, ca sa-i poata lumina pe toti cei ce traiesc in intuneric. 
   Va multumesc."

                                                          sursa: http://www.medjugorje.com/index.htm


                                                                 lMomentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.