duminică, 2 aprilie 2017

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 aprilie 2017 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)

    "Dragi copii, apostoli ai iubirii Mele, depinde de voi sa raspanditi iubirea Fiului Meu tuturor acelora care nu au ajuns sa o cunoasca; voi, mici lumini ale lumii, voi cei pe care cu iubire materna va invat sa straluciti curat cu o stralucire deplina. Rugaciunea va va ajuta, pentru ca rugaciunea va salveaza, rugaciunea salveaza lumea.
   De aceea, copiii Mei, rugati-va cu cuvinte, traire, iubire milostiva si jertfa.
  Fiul Meu v-a aratat calea - Cel care S-a intrupat si a facut din Mine primul potir, cu sacrificiul Sau solemn EL v-a aratat cum trebuie sa iubiti. De aceea, copiii Mei, nu va fie teama sa rostiti adevarul. Nu va fie teama sa va schimbati pe voi insiva si lumea, raspandind iubirea,  facand totul pentru ca Fiul Meu sa fie cunoscut si iubit, iubindu-i pe ceilalti in El. Eu sunt mereu cu voi, ca o Mama. Il implor pe Fiul Meu sa ajute ca iubirea sa domneasca in vietile voastre - iubirea care dureaza, iubirea care atrage, iubirea care da viata. Eu va invat o astfel de iubire - iubire pura. Depinde de voi, apostolii Mei, sa o recunoasteti, sa o traiti si sa o raspanditi.
   Rugati-va din suflet pentru preotii vostri ca ei sa-L poata marturisi pe Fiul Meu, cu iubire.
    Va multumesc."
                                                             sursa: http://www.medjugorje.com/index.htm


                                                                 lMomentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.