luni, 3 iulie 2017

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 iulie 2017 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


   "Dragi copii, va multumesc pentru ca voi continuati sa raspundeti chemarii Mele si pentru ca va adunati aici, in jurul Meu - Mama voastra Cereasca. Stiu ca va ganditi la Mine cu iubire si speranta. Eu, de asemenea, simt iubire pentru fiecare dintre voi, tot asa cum simte si Fiul Meu Cel mult iubit: Cel care prin iubirea Sa milostiva Ma trimite din nou la voi; Cel care a fost Om; Cel care a fost si este Dumnezeu - Unul si Treime; Cel care a suferit in trup si in spirit de dragul vostru; Cel care s-a facut pe Sine paine pentru a va hrani sufletele si astfel sa le salveze.
   Copiii Mei, Eu va invat cum sa fiti vrednici de iubirea Lui, sa va indreptati gandurile spre El, sa-L traiti pe Fiul Meu.
   Apostolii iubirii Mele, va acopar cu mantia Mea caci, ca Mama, doresc sa va protejez. Va implor sa va rugati pentru intreaga lume. Inima Mea sufera. Pacatele se inmultesc. Sunt prea multe. Dar cu ajutorul acelora dintre voi care sunt umili, simpli, plini de iubire, nestiuti si sfinti, Inima Mea va triumfa
  Iubiti-L pe Fiul Meu mai presus de toate si iubiti intreaga lume prin El. Nu uitati niciodata ca fiecare dintre fratii vostri, in interiorul lor, poarta ceva de pret - sufletul. De aceea, copiii Mei, iubiti-i pe toti aceia care nu-L cunosc pe Fiul Meu, astfel ca, prin rugaciune si prin iubirea care vine din rugaciune, ei sa poatat deveni mai buni; ca bunatatea din ei sa poata invinge; ca sufletele lor sa poata fi salvate si sa aiba viata vesnica.
   Apostolii Mei, copiii Mei, Fiul Meu v-a spus sa va iubiti unul pe altul. Fie ca aceasta sa fie gravat in inimile voastre si, prin rugaciune, incercati sa traiti aceasta iubire.
   Va multumesc."

                                                              sursa: http://www.medjugorje.com/index.htm


Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.