miercuri, 2 noiembrie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 noiembrie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


   "Dragi copii, este o mare bucurie pentru inima Mea de mama sa vin la voi si sa Ma fac cunoscuta voua. Acesta este un dar al Fiului Meu pentru voi si pentru altii care vor veni. 
   Ca mama, va cer: iubiti-L pe Fiul Meu mai presus de toate!
Pentru a-L iubi din toata inima, trebuie sa-L cunoasteti. Prin rugaciune il veti cunoaste. Rugati-va cu inima si traiti rugaciunea. A va ruga inseamna a va gandi la iubirea si sacrificiul Lui. A va ruga inseamna a iubi, a darui, a suferi si a oferi.
   Eu va chem, copiii Mei, sa fiti apostoli ai rugaciunii si iubirii.
   Copiii Mei, este timpul vigilentei, al veghei, in care Eu va chem la rugaciune, iubire si incredere. Caci, atunci cand Fiul Meu va privi in inimile voastre, inima Mea de mama ar dori ca El sa vada in ele iubire si incredere neconditionata. 
   Iubirea reunita a apostolilor Mei va dainui, va invinge si va demasca raul.
  Copiii Mei, Eu am fost un potir al Lui Dumnezeu-Om. Am fost instrumentul Lui Dumnezeu. De aceea va chem, copiii Mei, sa fiti un potir al iubirii adevarate si pure pentru Fiul Meu. Va chem sa fiti instrumentul prin intermediul caruia toti cei care nu au cunoscut iubirea Lui Dumnezeu - care niciodata nu au iubit - sa poata intelege, sa accepte, si sa fie salvati.
   Va multumesc, copiii Mei."
                                                                       sursa: http://www.medjugorje.com/index.html 
 Momentul aparitiei    



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.