marți, 2 februarie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 februarie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

 ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)

Crucea de pe muntele Krizevac - Medjugorje. 
Aici se sfarseste "Calea Crucii" care incepe la poalele muntelui.

   "Dragi copii, v-am chemat si va chem din nou sa ajungeti sa-L cunoasteti pe Fiul Meu, sa ajungeti sa cunoasteti Adevarul. Eu sunt cu voi si ma rog pentru ca voi sa reusiti.
   Copiii Mei, trebuie sa va rugati mult pentru a avea tot mai multa iubire si rabdare; pentru a sti sa indurati sacrificii si sa fiti saraci in spirit.
   Prin Spiritul Sfant, Fiul Meu este mereu cu voi.
   Biserica Lui se naste in fiecare suflet care vine sa-L cunoasca. Rugati-va pentru a-L putea cunoaste pe Fiul Meu; rugati-va pentru ca sufletele voastre sa fie una cu El. Aceasta este rugaciunea si iubirea care-i atrage si pe altii la Fiul Meu si prin care deveniti apostolii Mei.
   Va privesc cu iubire, cu iubire materna.
   Eu va cunosc; cunosc suferintele si necazurile voastre pentru ca Eu, de asemenea, am suferit in tacere. Credinta a fost cea care mi-a dat iubire si speranta.
   Va repet: Invierea Fiului Meu si Inaltarea Mea la Cer sunt speranta pentru voi.
   De aceea, copiii Mei, rugati-va sa ajungeti sa cunoasteti Adevarul; rugati-va sa aveti credinta ferma care va conduce inimile voastre si care va transforma durerile si suferintele voastre in iubire si speranta.
   Va multumesc."


Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.