marți, 16 februarie 2016

ISUS RASTIGNIT ESTE SALVAREA VOASTRA

Din locutiunile preotului Stefano Gobbi


(Preotul italian Stefano Gobbi (22 martie 1930 - 29 iunie 2011),  a fost fondatorul (la inceputul anilor '70) a "Miscarii Sacerdotale Mariane" din care fac parte cardinali, sute de episcopi, zeci de mii de preoti si sute de mii de credinciosi, mai ales familii, in lumea intreaga.
   Apostol neobosit, in cursul nenumaratelo sale calatorii prin lume, s-a facut ecoul Sfintei Fecioare de la Fatima.
   Mica sa "carte albastra" (tradusa si in limba romana) este cunoscuta in intreaga lume: ea contine mesajele Sfintei Fecioare pe care el le primea sub forma de locutiuni interioare. 
   In testamentul sau, el a marturisit: "Las ca testament spiritual, tot ceea ce este scris in cartea < Sfanta Fecioara catre fiii Ei preaiubiti > si atest ca aceste mesaje au fost primite de mine sub forma de locutiuni interioare.  

      Milano, 14 septembrie 1995
      Sarbatoarea Inaltarii Sfintei Cruci si ajunul calatoriei mele in intreaga Brazilie

   Sfanta Fecioara: "Esti inca in ajunul unei lungi si obositoare calatorii ca sa faci Cenacole ale Miscarii Mele in peste saizeci de dieceze din intreaga Brazilie, acest pamant asa de puternic inselat de vrajmasul Meu, dar atat de ocrotit si iubit de Mama voastra Cereasca.
   Ofera-Mi rugaciunea ta si suferinta ta; munca ta si oboseala ta; nimicnicia si saracia ta; increderea ta si abandonarea ta filiala.
  De data aceasta vei simti mai intens greutatea Crucii pe care Tatal Ceresc ti-a pregatit-o, dar vei vedea, cu atat mai pregnant, Triumful Inimii Mele Neprihanite in inimile si sufletele foarte multor fii ai Mei.

   - Crucea Lui Isus este semnul Victoriei Mele sigure.
   Numai Isus Rastignit trebuie predicat si slavit azi de voi, in toate colturile lumii.
   Isus Rastignit este Mantuitorul si Salvatorul vostru.
   Isus Rastignit este Dumnezeul vostru, inaltat pe lemn pentru salvarea voastra.
   Isus Rastignit, mai ales in vremurile voastre, este nebunie pentru intelepti si scandal pentru cei invatati si mandri, dar numai in El sta salvarea voastra.

   - Isus Rastignit este salvare pentru aceasta omenire care s-a indepartat atat de mult de Dumnezeu, a construit o civilizatie fara El si se conduce dupa o lege morala opusa Legii sfinte a Domnului.
    De aceea omenirea duce greutatea unei imense suferinte, si merge in bezna profunda a urii si dezbinarii, a violentei si a razboaielor.
   Isus S-a jertfit pe Cruce pentru salvarea ei.
   Crucea Lui Cristos trebuie sa fie implantata in inima acestei omeniri, ca sa poata sa regaseasca astfel calea convertirii sale si a intoarcerii sale la Dumnezeu.
   Si atunci, roua Indurarii Divine se va pogora pentru a inviora pustiul in care se gaseste, si va inflori noua gradina a impacarii depline a intregii omeniri cu Domnul sau care a creat-o, a mantuit-o si a salvat-o.

   - Isus Rastignit este salvare pentru Biserica - Trupul Sau Mistic, care traieste acum aceleasi suferinte ale patimirii si jertfei Sale.
   In Biserica Sa, Isus reinnoieste Jertfa Mantuirii, comunica darul Harului Sau si sterge, cu iertarea Sa, toate pacatele si relele din lume.
   In Biserica Sa rastignita, Isus devine salvare pentru omenirea acestui timp de pe urma al purificarii si al marii incercari.
   De aceea veti fi chemati tot mai intens sa suferiti, sa urcati cu Isus Calvarul jertfirii voastre sacerdotale, pentru viata lumii.


- Isus Rastignit este salvare pentru voi toti, fiii Mei, expusi marelui pericol de a va pierde.
   Jertfa Sa care se reinnoieste in fiecare clipa, de la rasaritul si pana la apusul soarelui, ofera mereu Tatalui o reparare dreapta, face sa se pogoare peste tot roua Harului Sau Divin, comunica prin Spiritul Sau focul Iubirii, reinnoieste inimile si sufletele tuturor.
   Isus Rastignit devine, in special in aceste timpuri din urma, Semn de speranta si de victorie sigura.
   Crucea Sa luminoasa, care se va intinde pe cer de la rasarit la apus, va indica tuturor intoarcerea Lui Isus cu Slava.
   ( Referire la aparitia Crucii pe cer face si Isus in mesajele transmise prin JNSR, cuprinse in vol.4-"Martori ai Crucii" - decembrie 1997, vol.2"Faptele apostolilor" - mai 1999, si mesajele transmise prin Sfanta Faustina - vezi postarea:http://dinimaginatie.blogspot.ro/2012/06/semnul-fiului-omului-crucea_22.html )
   De aceea va chem astazi sa priviti Crucea pe care este inaltat Isus pentru a atrage la Sine pe toti oamenii.
   Copilasul Meu, pleaca fara frica in aceasta calatorie a ta.
   Ingerii de lumina ai Inimii Mele, la ordinele Mele, vor aranja totul pentru tine. Tu sa strabati toate drumurile lumii, pentru a duce tuturor anuntul Triumfului Inimii Mele Neprihanite".

Coperta carii in limba romana:
"Catre preoti,fiii preaiubiti ai
Sfintei Fecioare"
   din cartea: "CATRE PREOTI, FIII PREAIUBITI AI SFINTEI FECIOARE"  (locutiunile preotului Stefano Gobbi - fondatorul Miscarii Sacerdotale Mariane)


     RUGACIUNE DE CONSFINTIRE LA INIMA NEPRIHANITA A MARIEI


   "Inima Neprihanita a Mariei, care in schimbul iubirii Tale fata de noi primesti atatea ofense, eu iti ofer si consacru pentru totdeauna fiinta mea intreaga, pentru a corespunde cel mai bine iubirii Tale de Mama, pentru a repara injuriile pe care le primesti din partea atator fii nerecunoscatori, si pentru a trai din partea mea consacrarea lumii intregi, atat de mult dorita de Inima Ta si facuta de Sfantul Parinte Papa.
   Binevoieste a primi aceasta umila, dar sincera oferire. Sufletul meu, trupul meu, viata mea sunt ale Tale; si, pentru ca iti apartin in intregime, pazeste-ma si apara-ma ca pe un bun al Tau. Amin."
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.