sâmbătă, 20 februarie 2016

PENTRU SALVAREA OMENIRII

Din locutiunile preotului Stefano Gobbi
   (Preotul italian Stefano Gobbi (22 martie 1930 - 29 iunie 2011),  a fost fondatorul (la inceputul anilor '70) a "Miscarii Sacerdotale Mariane" din care fac parte cardinali, sute de episcopi, zeci de mii de preoti si sute de mii de credinciosi, mai ales familii, in lumea intreaga.
   Apostol neobosit, in cursul nenumaratelo sale calatorii prin lume, s-a facut ecoul Sfintei Fecioare de la Fatima.
   Mica sa "carte albastra" (tradusa si in limba romana) este cunoscuta in intreaga lume: ea contine mesajele Sfintei Fecioare pe care el le primea sub forma de locutiuni interioare. 
   In testamentul sau, el a marturisit: "Las ca testament spiritual, tot ceea ce este scris in cartea < Sfanta Fecioara catre fiii Ei preaiubiti > si atest ca aceste mesaje au fost primite de mine sub forma de locutiuni interioare.  


   Valdragone (Republica San Marino) 28 iunie 1995
   Exercitii spirituale sub forma de Cenacol, cu 20 de episcopi si 300 de preoti ai Miscarii Sacerdotale Mariane din Europa, America, Asia si Oceania


   Sfanta Fecioara: "In aceste zile Inima Mea este mangaiata si glorificata de voi, episcopi si preoti ai Miscarii Mele care, ca niciodata pana in acest an, ati venit in numar atat de mare din toate colturile lumii, pentru a trai alaturi de Mine o saptamana de Cenacol continuu, uniti in rugaciune si in fraternitate.
   Eu Ma unesc cu rugaciunea voastra. 
   In aceste vremuri ale voastre, rugaciunea preotilor Mei imi este necesara pentru salvarea omenirii.
   Eu zidesc intre voi o fraternitate intensa si profunda.
   Ca Mama, va chem sa va intalniti, va ajut sa va cunoasteti si va indemn sa va iubiti.
   Inima Mea se bucura vazandu-va cum cresteti in iubirea voastra reciproca, astfel incat sa deveniti tot mai mult o singura inima si un singur suflet.
   Astfel Eu pot realiza, cu fiecare dintre voi, planul Triumfului Inimii Mele Neprihanite pentru salvarea lumii.

   - Pentru salvarea lumii, Eu va fac instrumente pretioase ale Indurarii Divine.
   Vedeti in ce abis de mizerie si disperare a cazut aceasta omenire care s-a instrainat complet de Dumnezeu.
   De aceea nu se mai poate ridica singura, decat daca o mare Indurare o va conduce spre salvare. Fie ca Dumnezeu Indurator sa poata actiona prin intermediul vostru, episcopi si preoti care sunteti fiii Mei preferati!
   Priviti cu ochii Mei materni toate durerile, pacatele, razvratirile, perversiunile acestei omeniri care duce povara marii incercari pe care o traiti. Si faceti sa curga din ochii vostri lacrimi de durere si de profunda compasiune.
   Ajutati-i cu mainile Mele pe toti sa se intoarca pe calea penitentei si a convertirii: duceti-i in bratele voastre pe cei mici, pe cei saraci, pe cei slabi; dati curaj si forta tinerilor; indemnati la impacare familiile despartite; mangaiati-i pe cei care sufera; sa nu fie nimeni uitat sau parasit de voi.
   Umblati cu picioarele Mamei voastre Ceresti ca sa-i cautati pe cei mai instrainati; sa-i ajutati pe cei marginalizati si parasiti; sa dati speranta celor disperati si oprimati; sa turnati balsam pe ranile adanci ale celor loviti; sa stergeti sangele varsat de nenumarate victime ale urii, ale violentei fratricide sau ale razboaielor.
   Iubiti-i pe toti cu suspinul Inimii Mele Neprihanite, si atunci veti deveni instrumentele Triumfului Indurarii Divine si ale Triumfului Inimii Mele Materne.

   - Pentru salvarea omenirii, Eu vreau sa fac din voi inima noua a noii Biserici, care va fi mangaiata de voi in aceste zile in care traieste ceasul agoniei sale si este din ce in ce mai parasita, tradata, biciuita si rastignita de atat de multi dintre fiii sai.
   Fiti in Biserica insasi prezenta Mea iubitoare si fidela.
   Iubiti cu Inima Mea sfanta Mama Biserica ce sufera purtand pe spate o cruce atat de mare si grea.
   Fiti sprijinitori puternici ai Papei (Ioan Paul al II-lea) care traieste ceasul jertfei sale; sustineti pe episcopii vostri cu rugaciunea si cu supunerea voastra; dati tot ajutorul fratilor vostri preoti care cedeaza sub povara unor mari dificultati si ale capcanelor viclene ale adversarului Meu.
   Nu judecati pe nimeni!
   Iubiti-i pe toti cu duiosia Inimii Mele de Mama, si atunci veti constitui inima noua noii Biserici, care se va naste prin Triumful Inimii Mele Neprihanite.
   Daca ati vedea splendoarea sfinteniei si deplinatatea unitatii Bisericii, dupa aceasta perioada a marii incercari, si voi, impreuna cu Mine, ati tresalta de bucurie! Pentru ca atunci toate natiunile vor merge spre ea, caci ea va deveni din nou lumina adevarului si a harului, a unitatii si a sfinteniei, pentru salvarea omenirii.
   Fii preaiubiti, in aceste zile Eu am daruit mari haruri fiecaruia dintre voi.
   V-am obtinut cu adevarat din abundenta darurile Spiritului Sfant, care a operat in voi transformarea inimii si a vietii.
   Cat de importante au fost aceste zile pentru voi, veti intelege in curand. Acum va daruiesc harul sa traiti in Inima Preasfintei Treimi unde isi are lacasul Mama voastra Cereasca.

   - Pentru salvarea omenirii, sa fiti, peste tot, ministrii fideli ai Iubirii Induratoare a Lui Isus si sa va lasati totdeauna condusi de Mine, care sunt Mama Indurarii, pentru ca numai in Triumful Indurarii Divine se poate realiza in lume Triumful Inimii Mele Neprihanite.
   Plecati de la acest Cenacol in pace si bucurie si duceti cu voi, peste tot, mangaierea prezentei Mele materne printre voi.
   Cu cei dragi ai vostri, cu cei care sunt incredintati pastoririi voastre, va binecuvantez pe toti in Numele Tatalui si al Fiului si al Spiritului Sfant".

din cartea: "CATRE PREOTI, FIII PREAIUBITI AI SFINTEI FECIOARE"  (locutiunile preotului Stefano Gobbi - fondatorul Miscarii Sacerdotale Mariane) 


  RUGACIUNE DE CONSFINTIRE LA INIMA NEPRIHANITA A MARIEI

 "Inima Neprihanita a Mariei, care in schimbul iubirii Tale fata de noi primesti atatea ofense, eu iti ofer si consacru pentru totdeauna fiinta mea intreaga, pentru a corespunde cel mai bine iubirii Tale de Mama, pentru a repara injuriile pe care le primesti din partea atator fii nerecunoscatori, si pentru a trai din partea mea consacrarea lumii intregi, atat de mult dorita de Inima Ta si facuta de Sfantul Parinte Papa.
   Binevoieste a primi aceasta umila, dar sincera oferire. Sufletul meu, trupul meu, viata mea sunt ale Tale; si, pentru ca iti apartin in intregime, pazeste-ma si apara-ma ca pe un bun al Tau. Amin."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.