sâmbătă, 2 ianuarie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 ianuarie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo


 ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)

   "Dragi copii,ca Mama, Eu sunt bucuroasa sa fiu printre voi pentru ca vreau sa vorbesc din nou despre Cuvintele Fiului Meu si de Iubirea Lui.

   Eu sper ca inimile voastre sa ma accepte deoarece Cuvintele Fiului Meu si Iubirea Lui sunt singura lumina si speranta in intunericul de azi.
   Acesta este singurul adevar iar voi, cei care-l veti accepta si il veti trai, veti avea inimile curate si umile. Fiul Meu ii iubeste pe cei care sunt curati si umili.
   Inimile curate si smerite insufletesc cuvintele Fiului Meu, le traiesc, le raspandesc si fac posibil ca ele sa fie  auzite de toata lumea.
   Cuvintele Fiului Meu readuc la viata pe cei care le ascuta.
   Cuvintele Fiului Meu redau iubirea si speranta. 
   De aceea, apostolii Mei dragi, copiii Mei, traiti Cuvintele Fiului Meu!
   Iubiti-va unii pe altii asa cum va iubeste El.
   Iubiti-va unii pe altii in Numele Lui, in amintirea Lui.
   Biserica inainteaza si creste datorita celor care asculta Cuvintele Fiului Meu; datorita celor care iubesc; datorita celor care sufera si indura in tacere cu speranta mantuirii finale.
   De aceea, copiii Mei iubiti, iubirea Fiului Meu si Cuvintele Sale sa fie primul si ultimul gand al zilei.
   Va multumesc."
                                      sursa: http://www.medjugorje.com/index.html


Momentul aparitiei : 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.