vineri, 11 decembrie 2015

VOI ATI FOST CREATI DUPA CHIPUL MEU

   Vizionara franceza J.N.S.R. a primit importante mesaje de la Isus si Sfanta Fecioara, cuprinse in 4 volume -volumul 4 fiind alcatuit din trei parti- sub titlul: "MARTORI AI CRUCII".
   Ca raspuns la aceste mesaje au fost ridicate cruci de Iubire in intreaga lume. Crucile de Iubire au fost ridicate  la cererea Lui Isus adresata lumii prin vizionara J.N.S.R.  Au fost formate grupuri de voluntari (martori ai crucii) care au plecat din Franta in intreaga lume pentru a implini aceasta opera ceruta de Mantuitorul nostru. 
   Multe cruci de iubire au fost  ridicate de persoane particulare; in Romania sunt  Cruci de Iubire raspandite in foarte multe locuri din tara; unele Cruci de Iubire din Romania au fost ridicate prin colaborarea mai multor confesiuni (catolice de ambele rituri si ortodoxa).
Locurile unde ele au fost ridicate nu sunt intamplator alese, ci stabilite de Insusi Isus.
Crucile sunt toate de aceeasi dimensiune - 7,38m/1,23m, sunt alcatuite pe schelet metalic in culorile alb-albastru (culorile preferate ale Sfintei Fecioare) si sunt luminate. Isus a cerut ridicarea acestor cruci pentru a proteja - prin intermediul lor - pamantul, intr-un animit moment...de o mare incercare pentru intreaga planeta...
   In mijlocul crucilor, a promis prezenta INIMILOR UNITE ALE LUI ISUS SI MARIEI - IN MOD VIU  - dar, doar acolo unde crucea este sfintita de un preot !

   VOI ATI FOST CREATI DUPA CHIPUL MEU
   (din MARTORI AI CRUCII, FAPTELE APOSTOLILOR, vol 4, partea a 2-a)

Isus: "Acest al patrulea volum continua cu aceasta a doua parte. Dumnezeu va uneste cu Acela care este Calea, Adevarul si Viata. Urmati-mi pasii, sunt in fata voastra. Nu va indepartati de Mine caci drumul devine stramt. Nu va lasati absorbiti de ceea ce se intampla in jurul vostru. Eu ocup sufletele voastre. Eu sunt Oaspetele ales, lasati-mi acest loc care imi apartine. Voi sunteti alesii Mei care Ma primiti. Ma simt bine atunci cand Ma invitati sa vin in voi.
   Dar Eu sunt intotdeauna langa tine. Ai grija in acest timp al intunericului, sa nu adormi, caci cel rau incearca sa-si hipnotizeze prada inainte de a o devora. Nimeni nu paote trai in el, caci sfarama toate sufletele, este principalul sau obiectiv: sa ucida Binele Lui Dumnezeu. Da, el vrea sa va adoarma cu vorbele sale mieroase si cu promisiunile sale amagitoare. Da, vrea sa va pastreze pentru el pentru a-Mi lua oile Mele cele mai active, cele mai ascultatoare de Sfintele Mele Porunci.
   Va cer sa nu ascultati toate aceste voci atragatoare, aceste voci care vor deveni ca o chemare la fericire, o promisiune de confort si de siguranta. Deschideti bine ochii. Nu dormiti. Toate aceste straluciri sarbatoresti, aceste promisiuni de lux si bogatie nu vin de la Dumnezeu. Eu nu va promit pe acest pamant o viata usoara, caci totul se castiga prin Iubire si daruire de sine, prin perseverenta in Rugaciune si prin ascultarea de Sfintele Mele Porunci. Va cer, de asemenea, sa postiti pentru a evita ispita.
   Scrie ca Iubirea Mea este lumina voastra. Cand inima voastra se deschide la Iubirea Mea, sunteti plini de Bucuria Mea si atunci puteti sa Ma recunoasteti dupa aceasta Bucurie care este ca o perla pretioasa, un dar nepretuit caci, cu Bucuria Mea voi Ma veti recunoaste. Chiar si Crucile voastre vor deveni bucurie peste putin timp; nu veti simti nici povara nici suferinta Crucilor voastre caci veti fi Bucurie in Crucea Mea.
   Pentru ca Eu sunt in Crucile voastre asa cum voi sunteti in Bucuria Mea, si sunteti in Crucea Mea cu Acela care este Bucuria voastra.
   Suferinta Mea de Iubire are un sens atunci cand voi Ma iubiti si cand il iubiti pe aproapele vostru; uitati de voi unindu-va cu cel care sufera. Aceasta Bucurie este ofranda perfecta, daruirea de sine. Iata ce astept Eu de la fiecare dintre voi: uitarea de sine pentru a veni la Mine abandonand totul in urma voastra, tot ceea ce a fost insusi sensul vietii voastre trecute. Va cer sa veniti la Mine fara a face un efort pentru a abandona totul ca sa Ma urmati, caci daruirea totala este lipsita de orice constrangere si de orice interes. Daca va detasati de tot, nu este pentru a va atasa de un alt fel de viata, ci de  Iubirea care nu este nici excesiva, nici autoritara. Iubirea Mea este libertate si abandonare. Fiinta voastra trebuie sa vina la Iubirea Mea pentru a trai in ea, asa cum un peste cauta apa pentru a supravietui: este o necesitate. Eu sunt ca un element nou pe care voi trebuie sa-l descoperiti singuri, pentru ca veti intelege ca va lipseste ceva pentru a merge mai departe, pentru ca veti simti in curand nevoia de a progresa in aceasta cautare a Absolutului. Eu ma voi face atat de dorit si de iubit incat voi veti fi ca pilitura de fier care cauta sa se lipeasca de magnetul care o atrage.
   Acest program nou nu este scris in carti, ci in inimile voastre care asculta. Va cer sa nu priviti decat Chipul Meu in voi. Voi ati fost creati dupa Chipul Meu. Eu sunt Perfect si va astept; veti deveni perfecti in tacerea intalnirii noastre de la Inima la inima. Eu sunt caritabil. Il iert si pe cel mai ingrat care vine sa se arunce in bratele Mele pentru a-Mi cere sa-l iert. Eu cunosc inimile voastre. Toate triumfurile de pe pamant nu sunt nimic pe langa triumful unui singur suflet care stie sa invinga toate ispitele pentru a sosi in Casa Tatalui care il asteapta in pragul Lacasului Sau de Glorie Eterna."   (24.09.2000) 

  Isus: "Du-te si striga-le Iubirea mea. Spune-le ca a venit timpul in care Dumnezeu este in fiecare din cei care ii deschid inima lor. Du-te si spune-le ca in curand Eu voi ocupa total fiecare inima pentru a locui in ea, caci lumea se va dechide la Chemarea Mea. Si atunci, copila Mea, din toti fiii Luminii se va naste acest Pamant Nou pe care-l asteptati fara sa stiti ca il aveti in voi.
   Un pamant este o proprietate. Nimeni nu poate patrunde pe ea daca nu se deschide de la sine. Voi sunteti in Cel Care Este, dar vad atatea usi care sunt inca inchise incat pot sa spun: Libertatea voastra Ma impiedica sa patrund.
   Atunci cand toate usile se vor deschide, se va produce Miracolul.
   Voi face sa explodeze toate aceste inimi intredeschise, pentru ca ele sa asculte Cuvantul Meu datator de Viata. Da, copila Mea, acest Cuvant care a facut din inima ta receptorul Meu, aceasta inima care Ma poate auzi pentru ca nu mai are o marime obisnuita, este deschisa pentru ca a stiut sa se daruiasca. Aceasta inima a auzit Cuvantul Meu datator de Viata si a devenit Viata in Dumnezeu.
   Dumnezeu este in tine, in inima ta deschisa si care sufera. Pentru ca este dupa asemanarea Stapanului ei care nu primeste decat suferinta si ingratitudine. Dar bucura-te in Mine.
   Bucurati-va in Mine, voi toti cei care suferiti din cauza respingerii iubirii voastre omenesti. Lumea va respinge iar Eu va primesc. Lumea va dispretuieste, iar Eu va glorific in Mine, in Sfanta Mea Compasiune, si va dau Mamei Mele care a suferit sa Ma vada respins de lume; astfel voi sunteti si in Inima Sa Materna, izvor de Consolare divina.
   Du-te si vorbeste despre aceasta lume pe care Eu vreau s-o modelez cu Sfanta Mea Inima, cu Mama Mea care smulge toate aceste daramaturi care astupa intrarea acestor usi baricadate de cel rau."  (2.10.2000)

   Imparatia Lui Dumnezeu se apropie de voi

   JNSR: Deodata, eu sunt pe cale sa urmez un drum necunoscut si sunt cu cineva de pe Pamant pe care nu-l cunosc. Pasii mei ma conduc ca si cum ar sti-o dintotdeauna si eu merg fara oprire. Privesc la dreapta, la stanga si nu recunosc nimic in cursul acestui mars intr-o penumbra aurie. Ma opresc sa ma odihnesc si nu simt decat un lucru: ca trebuie sa merg ca si cum as fi grabita sa ajung. Dar unde? Nu stiu. Si apoi, lumina devine din ce in ce mai puternica pana la a ma orbi. Nu vad nimic. Nu disting nimic. Simt o mana care se aseaza pe a mea, nu este cea a insotitorului meu. Aceasta mana vine din acea lumina intensa si-mi spune: "Vino" fara sa-mi vorbeasca. Continui sa merg si lumina devine vizibila, stiu ca vine de la ceva sau de la cineva care o are in el. Nu stiu ce sa fac si totul se face fara mine, fara ca eu sa particip personal la actiune. Inaintez fara sa fac un pas dupa altul si nu fac nici un efort, chiar pentru a respira, dar oare respir? In aer este un parfum care ajunge la mine ca si cum ar veni de la o mare de flori, fara sa emane vreun miros anume. Disting o Forma care inainteaza spre mine. Nu mi-e frica. Stiu ca ea imi cunoaste numele, dar nu stiu sa-i dau ei vreunul. Intreb fara sa rostesc vreun cuvant. Forma imi raspunde: "EU SUNT". Cum pot auzi? Cum pot vorbi? Aceasta Forma se apropie de mine si ma atinge fara ca eu sa simt vreun contact, dar simt o Bucurie. Sunt moarta, sau ce? Iar Forma imi raspunde:
   -  Nu, tu esti departe de tine. 
JNSR
 - Cum? Sunt aici!
   - Nu, tu esti fara trup.
   - Asadar sunt moarta?
   - Nu, esti chemata sa vii sa Ma vezi fara trupul tau.
   - De ce?
   - Pentru ca vrei sa stii multe lucruri si ele nu-ti pot fi date decat de Mine, iar trupul tau te impiedica sa patrunzi pana la Mine. Astfel poti sa-Mi pui intrebarile tale.
   - Esti Tu, Domnul meu si Dumnezeu meu?
   - Da, sunt Eu.
   - Dar cum sa cred intr-o asemenea aventura, arata-mi ca nu visez, daca Tu esti cu adevarat Isus.
   Vad mai intai Sfanta rana a Inimii Sale, apoi il vad imbracat intr-o tunica alba si cu o mantie rosie.
   - Doamne, daca eu nu mai am trup, spune-mi adevarul. Vrei sa vii la noi, cei care traim pe Pamant, si cand, Doamne?
   Inima sa stralucea; din ea tasneau flacari la fel ca soarele, atat de patrunzatoare era caldura sa.
   - Dupa atatia ani, voi inca nu Ma recunoasteti? Nu sunt Eu deja printre voi, cat se poate de Viu?
   - Nu, Doamne, Tu esti in Cer.
   - Ce este, pentru tine, Cerul?
   - Acolo unde locuiesti Tu cu Tatal si cu Spiritul Sfant, cu Fericita Mama si cu sfintii.
   - Numai trupul vostru va impiedica sa Ne vedeti. Eu sunt, Noi suntem cu voi.
   - Si atunci de ce Te asteptam? Noi nu Te vedem. Tu trebuie sa cobori din Ceruri. Ce Mister este acesta? Spune-mi, Doamne, o singura fraza pentru a consola asteptarea noastra.
   - Copila Mea, n-am nici un mister sa-ti dezvalui. Imparatia Lui Dumnezeu se apropie de voi. Eu vin sa schimb toate inimile oamenilor. Le voi da o dimensiune divina. Vin sa schimb intregul om si sa-i dau  Imaginea Mea Vie in el. Va merge chiar si pe ape, pentru ca va deveni pur si nevinovat precum Dumnezeul sau Creator, Mantuitor si Sfintitor.
   Eu vin sa schimb Pamantul vostru si el nu va mai fi un Pamant de exil, ci Pamantul Lui Dumnezeu impreuna cu copiii Sai. Si prin aceasta, Eu voi locui cu voi asa cum voi veti locui cu Mine. Asemanarea voastra cu Mine va va dovedi ca Eu am venit printre voi cu inefabila Mea Iubire, pentru a va transforma. Ma intrebi: Cand se va intampla aceasta? Atunci cand veti vrea cu totii impreuna. De aceea iti spun, va spun: vorbiti despre Mine si despre Iubirea Mea Infinita pentru a deschide inimile ca sa Ma doreasca cu ardoare. Amin.
   Eu ti-am spus Adevarul Meu, chiar daca pare absurd. Iar tu poti spune: tocmai pentru ca pare absurd, precum inaltarea Sfintei Mele Cruci de 378 m (1), este adevarat. Amin."                  
                                                                                                                       (24.08.2001)
                                                        sursa: "Regina Pacis" nr.108

Madeleine Aumont
   (1) Isus a cerut, prin vizionara 
Madeleine Aumont, ridicarea la Dozule (Franta) a unei Cruci din structura metalica, inalta de 738m. Episcopul locului a considerat absurda o astfel de cerere si nu i-a dat curs. Ridicarea acestei Cruci  ar fi scurtat cu mult perioada marilor incercari, salvand omenirea de multe pedepse.
     Ca urmare a refuzului ridicarii acestei Cruci, Isus a cerut, prin vizionara JNSR, ridicarea a mii ce Cruci de Iubire inalte de 7,38 m, care astazi sunt raspandite in intreaga lume.
                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.