vineri, 17 iulie 2015

VINO, SPIRITE SFANT!

Din locutiunile preotului Stefano Gobbi


   (Preotul italian Stefano Gobbi (22 martie 1930 - 29 iunie 2011),  a fost fondatorul (la inceputul anilor '70) a "Miscarii Sacerdotale Mariane" din care fac parte cardinali, sute de episcopi, zeci de mii de preoti si sute de mii de credinciosi, mai ales familii, in lumea intreaga.
   Apostol neobosit, in cursul nenumaratelo sale calatorii prin lume, s-a facut ecoul Sfintei Fecioare de la Fatima.
   Mica sa "carte albastra" (tradusa si in limba romana) este cunoscuta in intreaga lume: ea contine mesajele Sfintei Fecioare pe care el le primea sub forma de locutiuni interioare. 
   In testamentul sau, el a marturisit: "Las ca testament spiritual, tot ceea ce este scris in cartea < Sfanta Fecioara catre fiii Ei preaiubiti > si atest ca aceste mesaje au fost primite de mine sub forma de locutiuni interioare.


   Berlin (Germania), 22 mai 1994 
       (Solemnitatea Rusaliilor)

   Sfanta Fecioara: "V-ati adunat astazi aici intr-un Cenacol continuu de rugaciune cu Mama voastra Cereasca, pentru celebrarea liturgica a solemnitatii Rusaliilor.
   Si repetati, cu iubire intensa, rugaciunea pe care v-am invatat-o Eu Insami: Vino, Spirite Sfant, vino prin mijlocirea puternica a Mariei, Mireasa Ta Preaiubita.

   Vino Spirite Sfant
   Este necesara o noua si universala revarsare a Spiritului Sfant, pentru a ajunge la vremurile noi, atat de asteptate.
   Trebuie sa vina in curand Noile Rusalii.
   Si aceasta nu se poate intampla decat in Cenacolul spiritual al Inimii Mele Neprihanite. De aceea reinnoiesc astazi chemarea catre intreaga Biserica de a intra in Cenacolul pe care Mama Cereasca vi l-a pregatit pentru vremurile din urma.
   Voi puteti intra prin actul de consfintire la Inima Mea Neprihanita.
   
     RUGACIUNE DE CONSFINTIRE LA INIMA NEPRIHANITA A MARIEI

   "Inima Neprihanita a Mariei, care in schimbul iubirii Tale fata de noi primesti atatea ofense, eu iti ofer si consacru pentru totdeauna fiinta mea intreaga, pentru a corespunde cel mai bine iubirii Tale de Mama, pentru a repara injuriile pe care le primesti din partea atator fii nerecunoscatori, si pentru a trai din partea mea consacrarea lumii intregi, atat de mult dorita de Inima Ta si facuta de Sfantul Parinte Papa.
   Binevoieste a primi aceasta umila, dar sincera oferire. Sufletul meu, trupul meu, viata mea sunt ale Tale; si, pentru ca iti apartin in intregime, pazeste-ma si apara-ma ca pe un bun al Tau. Amin."

Stefano Gobbi
   Cer ca aceasta consfintire, dorita de Mine cu atata insistenta ingrijorata, sa fie facuta de episcopi, preoti, calugari si credinciosi. Sa o faca toti pentru a scurta marea incercare al carei ceas a venit.
   Spiritul Sfant sa va conduca atunci la intelegerea intregului Adevar. 
   Spiritul Sfant sa va faca sa intelegeti timpurile pe care le traiti.
   Spiritul Sfant va fi lumina pe drumul vostru si va va face martori curajosi ai Evangheliei, in ceasul cumplit al marii apostazii.
   Spiritul Sfant va va face sa intelegeti ceea ce va voi prezenta Eu din continutul Cartii inca pecetluitie.
   Spiritul Sfant va da marturia Sa desavarsita Fiului, pregatind inimile si sufletele sa-L primeasca pe Isus care se va intoarce la voi cu slava.

   Vino, Spirite Sfant
   Vino prin mijlocirea puternica a Inimii Neprihanite.
   Ora Mea este ora Spiritului Sfant.
   Triumful Inimii Mele Neprihanite va coincide cu marele miracol al noilor Rusalii.
   Va cobora un foc nou din Cer si va purifica intreaga omenire redevenita pagana.
   Va fi ca o judecata, in mic, si fiecare se va vedea pe sine insusi in Lumina Adevarului Lui Dumnezeu.
   Astfel, pacatosii se vor intoarce la har si la sfintenie;  cei rataciti, pe calea binelui; cei instrainati, la casa Tatalui; cei bolnavi, la vindecarea completa; orgoliosii, impurii, raii, colaboratori ai satanei, vor fi pentru vecie invinsi si condamnati.
   Atunci Inima Mea de Mama va triumfa asupra intregii omeniri care se va intoarce la o noua comuniune de iubire si de viata cu Tatal Ceresc.

 
Coperta cartii in limba romana:"Catre
preoti, fiii preaiubiti ai Sfintei Fecioare"
 Vino, Spirite Sfant
   Vino prin vocea Miresei Tale preaiubite care Te cheama.
   Eu sunt Mireasa Divina a Spiritului Sfant.
   Dupa cum, printr-un plan special al Tatalui, am devenit adevarata Mama a Fiului, tot astfel am devenit adevarata Sotie a Spiritului Sfant.
   Spiritul Sfant S-a daruit sufletului Meu ca Sot, printr-o unire interioara si adevarata din care S-a nascut fructul Divin al zamislirii feciorelnice a Cuvantului in sanul Meu preacurat.
   Spiritul Sfant nu poate rezista vocii Sotiei care-L cheama.
   De aceea, uniti-va toti cu Mine, copilasii Mei, pentru a invoca darul Spiritului Sfant.
   Implorarea voastra sa devina rugaciunea acestor timpuri din urma. Sa fie rugaciunea voastra obisnuita, repetata frecvent de voi, pentru ca v-a invatat-o si v-o cere cu ardoare Mama voastra Cereasca:
   Vino, Spirite Sfant, vino prin mijlocirea puternica a Inimii Neprihanite a Mariei, Mireasa Ta Preaiubita.
   Si deschideti-va inimile sperantei, pentru ca este pe punctul de a se produce cel mai mare miracol al noilor Rusalii."

din cartea: "CATRE PREOTI, FIII PREAIUBITI AI SFINTEI FECIOARE"  (locutiunile preotului Stefano Gobbi - fondatorul Miscarii Sacerdotale Mariane)

Mai multe mesaje din aceasta carte puteti citi la eticheta: http://dinimaginatie.blogspot.ro/search/label/Locutiunile%20preotului%20Stefano%20Gobbi%20%28Miscarea%20Sacerdotala%20Mariana%29

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.