sâmbătă, 2 mai 2015

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 mai 2015 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

 ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)        

                                                                             "Dragi copii, deschideti-va inimile si incercati sa simtiti cat de mult va iubesc, si, ceea ce doresc este sa-L iubiti pe  Fiul Meu.
 Vreau sa-L cunoasteti mai mult, pentru că daca-L cunoasteti este imposibil să nu-L iubiti, caci El este Iubire.
   Copiii Mei, sa stiti ca Eu cunosc durerea si suferinta pentru ca le-am experimentat. 
   Eu Ma bucur cu voi in bucuriile voastre. 
   Eu plang cu voi in durerile voastre.
   Eu nu va parasesc.  
   Va voi vorbi mereu cu blandete Materna. Dar Eu, ca o Mama, am nevoie de inimile voastre deschise, pentru a raspandi Iubirea Fiului Meu, cu intelepciune si simplitate. 
   Doresc ca voi sa fiti deschisi la bunatate si indurare. 
   Doresc sa fiti uniti cu Fiul Meu, pentru că Eu vreau ca voi sa fiti fericiti si sa Ma ajutati sa aduc fericire tuturor copiilor Mei.
   Apostolii Mei, vreau ca voi sa aratati tuturor adevarul divin, astfel incat Inima Mea, care a suferit si care simte si astazi atat de multa durere, sa poata triumfa in Iubire.
   Rugati-va pentru sfintenia preotilor vostri pentru ca ei, in Numele Fiului Meu, sa poata face miracole, pentru ca sfintenia face miracole."
    Va multumesc !   
Momentul aparitiei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.