duminică, 29 martie 2015

IN TEMPLUL INIMII MELE NEPRIHANITE

Din locutiunile preotului Stefano Gobbi 


   (Preotul italian Stefano Gobbi (22 martie 1930 - 29 iunie 2011),  a fost fondatorul (la inceputul anilor '70) a "Miscarii Sacerdotale Mariane" din care fac parte cardinali, sute de episcopi, zeci de mii de preoti si sute de mii de credinciosi, mai ales familii, in lumea intreaga.
   Apostol neobosit, in cursul nenumaratelo sale calatorii prin lume, s-a facut ecoul Sfintei Fecioare de la Fatima.
   Mica sa "carte albastra" (tradusa si in limba romana) este cunoscuta in intreaga lume: ea contine mesajele Sfintei Fecioare pe care el le primea sub forma de locutiuni interioare. 
   In testamentul sau, el a marturisit: "Las ca testament spiritual, tot ceea ce este scris in cartea < Sfanta Fecioara catre fiii Ei preaiubiti > si atest ca aceste mesaje au fost primite de mine sub forma de locutiuni interioare.

    IN TEMPLUL INIMII MELE NEPRIHANITE

   Jauru ( Mato Grosso - Brazilia) - 2 februarie 1993

   Fecioara Maria: "Fii preaiubiti, lasati-va purtati in bratele Mele materne, ca niste copii abia nascuti, in Templul spiritual al Inimii Mele Neprihanite.
   - In Templul Inimii Mele Neprihanite va ofer preamaririi desavarsite a Preasfintei si Dumnezeiestii Treimi.
   Va ofer gloriei Tataslui, care-Si pune in voi bunavointa, si va conduc, in fiecare moment al existentei voastre, spre a indeplini Vointa Lui cu iubire, supunere si abandonare filiala.
   Astfel, precum in Cer, la fel si pe acest pamant, Tatal Ceresc este preamarit, iar Numele Sau este adorat si sfintit.
   Va ofer  gloriei Fiului care revarsa asupra voastra fluviul Milostivirii Sale Dumnezeiesti pentru a sterge din sufletele voastre orice umbra de rau si de pacat, va imprima imaginea Sa de Fiu Unul-Nascut al Tatalui si va asociaza Stralucirii Sale Divine ca sa deveniti voi insiva Lumina pentru luminarea tuturor oamenilor.
   Pentru aceasta va conduc, cu fermitate blanda, pe drumul credintei si al puritatii, al nadejdii si al mortificarii, al iubirii si al unei sfintenii tot mai desavarsite.
   Va ofer goria Spiritului Sfant care Se daruieste voua cu un belsug inepuizabil, pentru a va purta chiar in centrul planului de iubire al Tatalui si al Fiului, ca sa deveniti martori inflacarati ai Iubirii Divine.
   Pentru aceasta va obtin cele sapte Daruri ale Sale, care va dau vigoare si statornicie, curaj si putere, zel si perseverenta in misiunea ce v-a fost incredintata.
   Astfel, in timp ce in templul universului creat Dumnezeu este negat, batjocorit si blasfemiat, in Templul Inimii Mele Neprihanite Preasfanta si Dumnezeiasca Treime primeste si azi, din gura copilasilor Mei, laude si preamarirea Sa deplina.

   - In Templul Inimii Mele Neprihanite, va formez pentru cea mai mare stralucire a Bisericii, voi deveniti ajutorul asteptat de ea cu infrigurare, pe care il da Inima Mea Neprihanite pentru aceste clipe sangeroase al marii stramtorari.
   Astfel va conduc la marturisirea eroica a Lui Cristos si a Evangheliei Sale,  facandu-va vestitori curajosi ai tuturor adevarurilor credintei catolice, astfel incat sa luminati cu Lumina voastra intunericul adanc al acestor vremuri de mare apostazie.
   Prin voi, Biserica va fi tot mai luminata si va gasi increderea si forta pentru a indeplini misiunea celei de a doua evanghelizari spre care este puternic chemata de Spiritul Sfant.

   - In Tempul Inimii Mele Neprihanite acord intregii omeniri adapostul cerut si asteptat, pentru aceste timpuri ale marii incercari care, de acum, a sosit.
   In acesti ani veti vedea pe multi dintre fiii mei infometati, disperati, maltratati si raniti, alergand sa caute ocrotire si salvare in Templul Inimii Mele Neprihanite.
Pr. Stefano Gobbi si Papa Ioan Paul II
 Doresc ca misiunea incredintata Miscarii Sacerdotale Mariane sa fie dusa la bun sfarsit in cel mai scurt timp si ca toti sa faca cat mai repede consfintirea la Inima Mea Neprihanita, pe care Eu v-o cer pentru aceste timpuri ale marii incercari.

   De aceea astazi, copilasul Meu, te afli intr-un loc atat de indepartat, unde Eu sunt slavita, iar Isus este adorat de un numar mare dintre fiii Mei mici, saraci, umili, simpli, dar credinciosi si ascultatori la cererile Mamei voastre Ceresti.
   In inimile tuturor copilasilor Eu imi asez locuinta, in care Eu Insami Ma adapostesc pentru a fi mangaiata de gingasa voastra iubire filiala, si sa obtin marea reparare pe care v-am cerut-o si de care am nevoie pentru a scurta marile suferinte ale acestor timpuri".


Coperta carii in limba romana:
"Catre preoti,fiii preaiubiti ai
Sfintei Fecioare"
   
   din cartea: "CATRE PREOTI, FIII PREAIUBITI AI SFINTEI FECIOARE"  (locutiunile preotului Stefano Gobbi - fondatorul Miscarii Sacerdotale Mariane)



  RUGACIUNE DE CONSFINTIRE LA INIMA NEPRIHANITA A MARIEI

   "Inima Neprihanita a Mariei, care in schimbul iubirii Tale fata de noi primesti atatea ofense, eu iti ofer si consacru pentru totdeauna fiinta mea intreaga, pentru a corespunde cel mai bine iubirii Tale de Mama, pentru a repara injuriile pe care le primesti din partea atator fii nerecunoscatori, si pentru a trai din partea mea consacrarea lumii intregi, atat de mult dorita de Inima Ta si facuta de Sfantul Parinte Papa.
   Binevoieste a primi aceasta umila, dar sincera oferire. Sufletul meu, trupul meu, viata mea sunt ale Tale; si, pentru ca iti apartin in intregime, pazeste-ma si apara-ma ca pe un bun al Tau. Amin."
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.