duminică, 15 martie 2015

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 martie 2015 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

 ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea  a spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


" Dragi copii, voi sunteti taria mea. 
   Voi, apostolii mei, cu iubirea voastra, cu umilinta şi prin rugaciunea tacuta, faceti ca Fiul meu sa fie cat mai cunoscut. 
   Voi traiti in mine. 
   Voi ma purtati în inimile voastre. 

   Voi stiti ca aveti o Mama care va iubeste si a venit la voi ca sa va aduca iubire. 
   Ma uit la voi prin Tatal Ceresc, privesc la gandurile, la durerile si suferintele voastre si le ofer Fiului meu. Nu va fie frica! Nu va pierdeti speranta, pentru ca Fiul meu îsi asculta Mama. Isus ne iubeste de cand s-a nascut, iar eu doresc ca toti copiii mei sa cunoasca aceasta iubire; si sa se întoarca la El toţi cei care nu L-au cunoscut înca.    
Mirjana Dragicevic Soldo
De aceea sunteti voi aici, apostolii mei, si eu sunt cu voi aici ca Mama a voastra. Rugati-va ca sa aveti puterea credintei, pentru ca iubirea si indurarea provin dintr-o credinta tare. Prin mijlocul iubirii si al compasiunii, puteti sa-i ajutati pe cei care nu sunt constienti ca aleg intunericul in locul luminii. Rugati-va pentru preotii vostri 
pe care Fiul meu vi i-a lasat, pentru ca ei sunt taria Bisericii. Prin Fiul meu, ei sunt păstorii sufletelor. 
   Va mulţumesc! "

     Momentul aparitiei                                              


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.