luni, 9 martie 2015

PUTEREA VRAJMASULUI

Din Mesajele Divinei Intelepciuni - 2005


   Isus spune: "Dragi prieteni, Mi-am deschis larg Inima pentru a va primi. Daca sunteti ai Mei, nu trebuie sa va temeti de cursele vrajmasului Meu. 
 E adevarat, el este principele lumii si rataceste pe Pamant cautand pe cine sa insele, dar nu are nici o putere asupra sufletelor care Imi apartin, care sunt in intregime ale Mele.
   Puterea vrajmasului este, in realitate, slabiciunea sufletului care renunta la Imbratisarea Mea pentru a se indrepta spre inamic. Cand un suflet devine al lui, duhul blestemat il domina, intra in el si il subjuga.  Prieteni dragi, priviti atent in jurul vostru si vedeti cate sunt sufletele care actioneaza impotriva Mea, stapanite de vrajmasul cel crud.

V-am mai explicat ca Armele Mele, acelea sigure care apara sunt: rugaciunea inimii si Sacramentele pe care Eu, Eu Isus, le-am instituit, in special Reconcilierea (Spovada) si Euharistia.  Aceste Arme  puternice inving dusmanul desi el este viclean si perfid. Cu aceste Arme batalia este castigata si victoria este sigura. Nu este arma cea care lupta singura impotriva unui mare pericol mortal, ci sufletul strans lipit de Mine este cel care actioneaza si are Puterea Mea si Intelepciunea Mea. Ce ar putea sa faca un suflet fara ajutorul Meu? Nimic. Fara Mine orice efort ar fi zadarnic!
   Inimile voastre gem in profunzime vazand cum demonul actioneaza liber si isi impune legile sale blestemate. Nu ar putea insa sa faca nimic, daca oamenii ar fi cu totul ai Mei, cu inima, cu mintea, cu fiecare dorinta a sufletului. Daca aceasta ar fi situatia in lume, vrajmasul feroce nu ar mai face nici o prada, ci, invins, s-ar intoarce in imparatia lui de intuneric si deznadejde. Puterea-i este data tocmai de neascultarea omeneasca ce isi permite sa se ridice impotriva Inimii Mele, nesocotind Sfintele Mele Porunci create pentru om si nu impotriva omului.
   In prezent omul indrazneste sa ma sfideze in fiecare zi, strapungand Inima Mea mai mult decat au facut-o vreodata generatiile trecute. Iata de ce vrajmasul a obtinut atata putere si stapaneste Pamantul, inecandu-l in rautate."

                                                                                                             "Regina Pacis" nr 229


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.