miercuri, 27 mai 2015

IN NUMELE MARIEI

     Din locutiunile preotului Stefano Gobbi 

   (Preotul italian Stefano Gobbi (22 martie 1930 - 29 iunie 2011),  a fost fondatorul (la inceputul anilor '70) a "Miscarii Sacerdotale Mariane" din care fac parte cardinali, sute de episcopi, zeci de mii de preoti si sute de mii de credinciosi, mai ales familii, in lumea intreaga.
   Apostol neobosit, in cursul nenumaratelo sale calatorii prin lume, s-a facut ecoul Sfintei Fecioare de la Fatima.
   Mica sa "carte albastra" (tradusa si in limba romana) este cunoscuta in intreaga lume: ea contine mesajele Sfintei Fecioare pe care el le primea sub forma de locutiuni interioare. 
   In testamentul sau, el a marturisit: "Las ca testament spiritual, tot ceea ce este scris in cartea < Sfanta Fecioara catre fiii Ei preaiubiti > si atest ca aceste mesaje au fost primite de mine sub forma de locutiuni interioare.

   Sastin (Slovacia), 12 septembrie 1991
   (Sanctuarul National din Slovacia)

   Fecioara Maria: "Astazi, fiul Meu preaiubit, in sarbatoarea veneratului Nume al Mamei tale Ceresti, sfarsesti calatoria atat de extraordinara in haruri, cu un mare Cenacol pe care-l tii, pentru preoti si credinciosi, in acest mare Sanctuar national dedicat amintirii durerilor Mele.
   Ai vazut pretutindeni un raspuns atat de generos din partea tuturor la cererea Mea de rugaciune si de consfintire. Mai ales ai ramas uluit, pentru ca ai ajuns aici pentru prima data si ai gasit Miscarea Mea Sacerdotala Mariana atat de raspandita, primita si urmata.
   Aceasta este numai Opera Mea si Eu Insami o duc mai departe in fiecare parte a lumii. Pentru ca acestea sunt timpurile triumfului Meu, ale victoriei Mele si ale salvarii voastre.
   - In Numele Mamei voastre Ceresti, da, in Numele Mariei, au fost infranti turcii cand au asediat cetatea Vienei si amenintau sa invadeze si sa distruga intreaga lume crestina. Erau superiori ca forta, ca numar si in arme, si simteau ca pentru ei victoria era sigura.
   Dar Eu am fost invocata si rugata in mod public, Numele Meu a fost scris pe steaguri si strigat de soldati, si astfel, prin mijlocirea Mea, s-a intamplat miracolul acestei victorii care a salvat lumea de la distrugere.
   De aceea Papa a instituit, in aceasta zi, Sarbatoarea Numelui Mariei.

   - In Numele Mariei, in aceste natiuni a fost infrant comunismul marxist, care de zeci de ani stapanea si tinea in sclavie grea si sangeroasa atatia sarmani fii ai Mei. Nu datorita miscarilor sau a oamenilor politici, ci numai printr-o interventie personala a Mea a venit, in sfarsit, aceasta eliberare a voastra.

   - Si tot in Numele Mariei voi indeplini Opera Mea de infrangere a masoneriei, a oricarei forte diabolice, a materialismului, a ateismului, pentru ca intreaga omenire sa poata ajunge la intalnirea sa cu Domnul, si astfel sa fie purificata si complet reinnoita, prin triumful Inimii Mele in lume.
   Pentru acest motiv as dori sa fie reluata sarbatorirea Numelui Mariei, acum cand intrati in momentele cele mai grele ale luptei si in partea cea mai dureroasa a marii stramtorari.
   Din acest Sanctuar al Meu privesc cu iubire la acele natiuni care au pastrat inca sarbatoarea Numelui Mamei voastre Ceresti si le promit o ocrotire materna speciala.
   Binecuvantez in mod deosebit acest pamant al Slovaciei, unde sunt atat de iubita, venerata si tot mai slavita."

   MARELE SEMN DE PE CER

   Birkenhead St. Laurence (Anglia) - 13 octombrie 1991
   Aniversarea ultimei aparitii de la Fatima



    Fecioara Maria: "Priviti la Mine, fii preaiubiti si consfintiti Mie, in marea lupta pe care o duceti, dupa  ordinele Conducatoareai voastre Ceresti. Eu sunt Femeia invesmantata in soare.
   Eu sunt marele semn ce apare pe cer.
   Astazi va amintiti de ultima Mea aparitie de la Fatima, in Cova da Iria, si confirmata de miracolul soarelui.
   Acest miracol va arata, in mod extraordinar, ca Eu sunt Femeia invesmantata in soare.
   Acest miracol va indeamna sa priviti la Mine ca la marele semn ce apare pe cer.
   Sunt un mare semn de lupta intre Mine si adversarul Meu, intre Femeie si balaur, intre ostirea Mea si cea condusa de dusmanii Lui Dumnezeu.
   Intrati in vremurile hotaratoare ale bataliei. Va pregatiti sa traiti orele cele mai grele si suferintele cele mai mari.
  Trebuie sa veniti cu totii cat mai curand sa faceti parte din ostirea Mea. De aceea inca-i chem pe fiii Mei sa se consfinteasca Inimii Mele Neprihanite si sa se incredinteze Mie ca niste copii. Astazi extind aceasta chemare mai ales celor mici, saraci, cei din urma, bolnavilor, pacatosilor.
   Veniti cu totii sa luptati sub semnul Mamei voastre Preacurate, deoarece cu slabiciunea celor mici, cu increderea celor saraci, cu suferinta celor bolnavi am sa lupt Eu in fiecare batalie a Mea.
   Sunt un mare semn de victorie.
   Eu sunt Femeia victorioasa.
   La sfarsit, puterea satanei va fi distrusa si Eu Insami am sa-l leg cu lantul Meu si am sa-l inchid in imparatia lui de moarte si de chin vesnic, de unde nu va mai putea iesi.
   In lume va domni singurul Invingator al pacatului si al mortii, Regele intregului univers creat, Isus Cristos.
   Lasati-va acum insemnati cu sigiliul Meu. In aceste timpuri, Ingeri de Lumina strabat lumea ca sa insemne cu semnul Crucii pe toti aceia care fac parte din ostirea Mea victorioasa.
   Impotriva acestora steaua abisului nu va mai avea nici o putere chiar de vor fi chemati la mari suferinte iar unii chiar sa-si verse propriul sange.
   Dar cu marile dureri ale acestor fii ai Mei, Eu voi obtine cea mai mare victorie a Mea.
   Astazi va chem sa priviti la Mine ca la marele semn care apare pe cer, pentru a trai cu incredere si cu seninatate, in timp ce sunteti luminati chiar de Lumina Mea si sunteti insemnati cu semnul Meu matern."

Coperta carii in limba romana:
"Catre preoti,fiii preaiubiti ai
Sfintei Fecioare"
   din cartea: "CATRE PREOTI, FIII PREAIUBITI AI SFINTEI FECIOARE"  (locutiunile preotului Stefano Gobbi - fondatorul Miscarii Sacerdotale Mariane)


     RUGACIUNE DE CONSFINTIRE LA INIMA NEPRIHANITA A MARIEI

   "Inima Neprihanita a Mariei, care in schimbul iubirii Tale fata de noi primesti atatea ofense, eu iti ofer si consacru pentru totdeauna fiinta mea intreaga, pentru a corespunde cel mai bine iubirii Tale de Mama, pentru a repara injuriile pe care le primesti din partea atator fii nerecunoscatori, si pentru a trai din partea mea consacrarea lumii intregi, atat de mult dorita de Inima Ta si facuta de Sfantul Parinte Papa.
   Binevoieste a primi aceasta umila, dar sincera oferire. Sufletul meu, trupul meu, viata mea sunt ale Tale; si, pentru ca iti apartin in intregime, pazeste-ma si apara-ma ca pe un bun al Tau. Amin."
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.