joi, 21 august 2014

RAIUL SE UNESTE CU PAMANTUL

     Din locutiunile preotului Stefano Gobbi

(Preotul italian Stefano Gobbi (22 martie 1930 - 29 iunie 2011),  a fost fondatorul (la inceputul anilor '70) a "Miscarii Sacerdotale Mariane" din care fac parte cardinali, sute de episcopi, zeci de mii de preoti si sute de mii de credinciosi, mai ales familii, in lumea intreaga.
   Apostol neobosit, in cursul nenumaratelo sale calatorii prin lume, s-a facut ecoul Sfintei Fecioare de la Fatima.
   Mica sa "carte albastra" (tradusa si in limba romana) este cunoscuta in intreaga lume: ea contine mesajele Sfintei Fecioare pe care el le primea sub forma de locutiuni interioare. 
   In testamentul sau, el a marturisit: "Las ca testament spiritual, tot ceea ce este scris in cartea < Sfanta Fecioara catre fiii Ei preaiubiti > si atest ca aceste mesaje au fost primite de mine sub forma de locutiuni interioare.

Raiul se uneste cu pamantul  - measaj dat la Pouso Alegre (Minas Gerais - Brazilia), 1 noiembrie 1995, Sarbatoarea Tuturor Sfintilor


Sfanta Fecioara: "Continua acest minunat drum al tau, copilasul Meu, si raspunde misiunii pe care ti-am incredintat-o.
   Vezi peste tot triumful Inimii Mele Neprihanite pe care il duc inainte, de acum tot mai puternic, in inimi si in suflete.

   - Raiul se uneste cu pamantul.
   In Inima Mea Neprihanita are loc pentru voi, in fiecare zi, intalnirea cu fratii si surorile voastre care v-au precedat si se bucura acum de fericirea vesnica a Sfintilor.
   In lumina Preasfintei Treimi acestia contempla planul Meu, iar bucuria lor creste vazand triumful deplin al Lui Cristos, care in final va face cerurile noi si pamantul nou.

   - Raiul se uneste cu pamantul intr-o mare comuniune de rugaciune, a tuturor fiilor Mei, pentru ca Isus sa grabeasca intoarcerea Sa in slava, si toata lumea sa se transforme in acea minunata gradina de Har si de sfintenie, in care Preasfanta Treime sa Se poata reflecta cu bunavointa.

   - Raiul se uneste cu pamantul pentru a forma o singura ostire, a carei Conducator Ceresc sunt Eu, pentru a purta partea cea mai importanta a bataliei contra satanei si a tuturor fortelor raului si pentru a obtine cea mai mare victorie a Mea.
LEON (Mexic), 27.nov.1994 - Cenacol cu 20000 de credinciosi ai Miscarii
Sacerdotale Mariane
- Raiul se uneste cu pamantul acum, cand traiti ultima perioada a purificarii si a marii stramtorari.

   Astfel Sfintii din Cer  lumineaza existenta voastra, va sprijina cu ajutorul lor puternic, va apara de capcanele viclene ale adversarului Meu, va duc de mana pe calea sfinteniei, asteptand cu nerabdare sa va uneasca si pe voi intr-o zi cu vesnica lor fericire.
   De aceea astazi va invit sa traiti fericita experienta a comuniunii Sfintilor. Astfel veti primi forta si curajul pentru a depasi clipele incercarii, iar din Rai vi se lumineaza calea dureroasa pe care toti trebuie s-o parcurgeti, pentru a trece pragul luminos al sperantei.

   - Raiul se uneste cu pamantul in gradina cereasca a Inimii Mele Neprihanite pentru ca, prin triumful Sau, se va pogora din Cer roua Indurarii Divine, care va duce intreaga lume la viata noua ."

   Planul Meu - mesaj dat la Puerto de La Cruz (Tenerife), 8 decembrie 1996, Sarbatoarea Neprihanitei Zamisliri


Sfanta Fecioara: Copilasul Meu, astazi te afli in Insulele Canare ca sa faci numeroase Cenacole cu preotii si credinciosii Miscarii Mele si celebrati cu bucurie si exuberanta sarbatoarea Zamislirii Mele Neprihanite.
   Vezi ca si aici Miscarea Sacerdotala Mariana s-a  raspandit peste tot, iar copilasii Mei din toate partile imi raspund prin "da".
   Preaiubitii Mei si fiii consfititi Mie, priviti astazi, cu incredere si cu imensa speranta, la Mama voastra Neprihanita!
   Am fost zamislita fara pacat originar si astfel am putut sa realizez perfect in viata Mea, Planul Preasfintei Treimi si sa raspund sarcinii pe care Ea Mi-a incredintat-o de a deveni Mama Cuvantului Intrupat.

   Planul Meu este acela de a conduce in batalie ostirea fiilor Lui Dumnezeu pentru a lupta si a invinge capcanele acelora care s-au pus in serviciul satanei si se lupta sa raspandeasca in lume domnia raului, a erorii, a pacatului, a urii si a necuratiei.

   Planul Meu este sa conduc intreaga creatie catre splendoarea ei de la inceput, astfel incat Tatal Ceresc sa se poata din nou reflecta in ea cu satisfactie si sa poata primi de la universul creat, slava Sa cea mai mare.

   Planul Meu este de a-i duce pe toti fiii Mei pe calea imitarii desavarsite a Lui Isus, astfel incat El sa poata retrai in ei si sa contemple cu bucurie roadele imbelsugate care s-au nascut din marele Sau dar al mantuirii.

   Planul Meu este de a pregati inimile si sufletele ca sa primeasca Spiritul Sfant care se va raspandi din plin pentru a aduce in lume Noile Rusalii de foc si de iubire.

   Planul Meu este de a le arata tuturor fiilor Mei calea credintei si a sperantei, a caritatii si a puritatii, a bunatatii si a sfinteniei.
   Astfel, in gradina Inimii Mele Neprihanite, pregatesc micul rest care, prin valurile furtunoase ale apostaziei si ale perversiunii, va ramane fidel Lui Cristos, Evangheliei si Bisericii.
Stefano Gobbi - Papa Ioan Paul II
    Si tocmai cu aceasta turma mica, pastrata in Inima Neprihanita a Mamei voastre Ceresti, Isus va aduce Imparatia Sa glorioasa in lume."
      

din cartea: "CATRE PREOTI, FIII PREAIUBITI AI SFINTEI FECIOARE"  (locutiunile preotului Stefano Gobbi - fondatorul Miscarii Sacerdotale Mariane)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.