luni, 19 mai 2014

"DUSMANIE VOI PUNE INTRE TINE SI FEMEIE...ACEASTA ITI VA ZDROBI CAPUL" (Geneza 3,15)

de Preot Gabriele Amorth - unul dintre cei mai mari exorcisti ai lumii
   

   Neprihanita si Pururi Fecioara Maria are o dusmanie, voita de Insusi Dumnezeu, fata de demon: "Dusmanie voi pune intre tine si Femeie." 
   Ea este Neprihanita pentru ca nu a avut niciodata nici pacat originar, nici pacate personale, adica nu a cedat niciodata Satanei. Este Pururi Fecioara pentru ca mereu a apartinut Lui Dumnezeu si cu trupul din care Cuvantul Lui Dumnezeu si-a luat propriul Trup.
   Sa ne gandim la valoarea Intruparii: demonul, care nu are trup pentru ca este doar spirit, in marea sa trufie, a vrut sa se aseze in centrul tuturor lucrurilor create; dupa Intrupare, a fost constrans sa vada ca, de fapt, in centrul creatiei este Cristos, Dumnezeu adevarat si Om adevarat si ca, odata cu Intruparea, a inceput timpul nimicirii sale. Iata de ce incearca in toate felurile sa faca din trupul omenesc ocazie de pacat, incearca sa umileasca corpul, sa-l pangareasca, ca o reactie furioasa a Intruparii Cuvantului care, prin Trupul Sau sacrificat pentru noi, ne-a mantuit. De aici rezulta si importanta acestor dogme mariane: Neprihanita Zamislire si Pururi Fecioara Maria. Ele sunt impotriva Satanei, fiind un instrument al planului Lui Dumnezeu.
   Maria s-a declarat slujitoarea Lui Dumnezeu si a devenit Mama Lui Dumnezeu, obtinand o intimitate cu totul unica cu Sfanta Treime, in totala opozitie cu Satana, cel care s-a rupt de Dumnezeu si a devenit creatura cea mai indepartata de El. 
   Sfanta Fecioara Maria Inaltata la Cer ne prezinta finalul glorios al planului Lui Dumnezeu, care ne-a creat pentru ca noi sa ne bucuram de El in eternitate, si ne arata falimentul total al Satanei, prabusit din bucuria vesnica in osanda eterna.
   Maria, Mama noastra, Mama Bisericii, Mijlocitoarea universala a harurilor - preamariri care ne arata opera continua si dinamica a Sfintei Fecioare pe care Cristos a unit-O cu Sine in lucrarea de sfintire a sufletelor. Ea ne dovedeste opozitia clara fata de lucrarea Satanei indreptata spre impiedicarea implinirii planurilor pe care le are Dumnezeu in privinta oamenilor. De aceea Satana ne persecuta, ne ispiteste in toate felurile si, nemultumit ca este radacina raului, a pacatului, a durerii, a mortii, incearca sa ne atraga in osanda vesnica.
   
   Cu ani in urma, un prieten al meu din Brescia, Don Fausto Negrini, mort acum cativa ani in timp ce-si exercita ministerul de exorcist la micul sanctuar de la Stella, mi-a povestit cum l-a constrans pe diavol sa faca apologia Sfintei Fecioare. L-a intrebat: "De ce esti atat de terorizat cand  O numesc pe Fecioara Maria?" Si a auzit raspunsul prin intermediul demonizatului: "Pentru ca este fiinta cea mai umila dintre toate, iar eu sunt cel mai mandru; este cea mai ascultatoare, iar eu sunt cel mai razvratit (contra Lui Dumnezeu);  este cea mai pura, iar eu sunt cel mai josnic".

 
Don Gabriele Amorth
 
Amintindu-mi de acest episod, in 1991, in timp ce exorcizam un demonizat, i-am repetat Satanei cuvintele spuse in onoarea Mariei si l-am intrebat, fara sa am nici cea mai vaga idee despre ce mi-ar putea raspunde: "Fecioara Neprihanita a fost elogiata pentru trei virtuti. Acum tu trebuie sa-mi spui care este a patra virtute de care te temi atat de mult". Si mi s-a raspuns imediat: "Este singura creatura care ma poate invinge total, pentru ca nu a fost atinsa niciodata nici de cea mai mica umbra de pacat."


   Daca asa vorbeste diavolul despre Fecioara Maria, ce-ar mai putea spune exorcistii?
   Ma limitez la experienta pe care o aveam cu toti: este absolut evident ca Fecioara este mijlocitoarea harurilor, pentru ca Ea este cea care obtine intotdeauna de la Fiul Sau eliberarea de diavol.
   Cand incepi exorcizarea unui demonizat, auzi cum esti insultat, luat in bataie de joc: "Eu ma simt bine aici si nu voi iesi niciodata, tu nu poti face nimic contra mea, esti prea slab, iti pierzi tumpul..." Dar cand intervine Sfanta Fecioara, se schimba totul: "Ea o vrea, contra Ei nu pot face nimic, spune-i sa inceteze sa mai mijloceasca pentru persoana asta, iubeste prea mult creatura asta, iar pentru mine s-a terminat...".

   Mi s-a intamplat de multe ori sa simt efectul interventiei Preacuratei, chiar de la primul exorcism: "Ma simteam atat de bine aici, dar Ea este cea care te-a trimis, stiu de ce ai venit: pentru ca Ea a vrut-o, daca nu intervenea Ea, nu te-as fi intalnit niciodata...".

                 G. Amorth, "Nuovi racconti di un esorcista"  - "Regina Pacis" nr.229

Un comentariu:

  1. Laudat sa fie Isus si Maria !
    Asa este ,Mama noastra va triumfa,Mama noastra ne umple cu acele Haruri ce vin peste noi,Mama noastra va trebui sa fie laudata si faptul cuoscut deja de unii ...ce rol are Maria,ce rol a avut si are in continuare fiind in Sfanta Treime Mireasa Duhului Sfant.
    Iti cer iertare scumpa Mama il locul tuturor acelora care nu te respecta,care nu te cuosc,care nu se incredinteaza Inimii Tale,Tu care esti Mama atat de buna nimeni din cei care au venit spre tine nu au fost lasati,Iti multumim Maicuta draga.
    Draga mea am sa iti spun aici maijos ceva ce este foarte recent de la Medjugorje...Dovada Vie ca Maicuta isi chema Fii sa ii umple de Haruri,dovada Vie ca cine calca la Medjugorje se va intoarce schimbat si viata i se sa va shimba avad insa rabdare.
    http://www.youtube.com/watch?v=k0SzerGa0Mk

    Ti-am trimis Mesaj pe Yahoo...pe 17 luna viitoare plec acasa,si stiu cu siguranta ca voi ajunge pe Muntele Sfintei Treimi sa fac Calea Crucii.
    Te imbratisez cu mult drag si dor !
    Pace ,iubire si multa dragoste sa se reverse peste toata fammilia ta si peste intreaga omenire!
    Laudat si Marit sa fie in veci Isus si Maria !

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.