vineri, 14 februarie 2014

TREBUIE SA TE INDEMNE NUMAI IUBIREA

   Isus către Maria Valtorta: “Trebuie să te îndemne numai iubirea.”

   
“Din ce se compune mierea? Din sucul a mii de flori. Din ce se compune perfecţiunea? Din rodul a mii de sacrificii. O albină care nu s-ar hrăni decât dintr-o singură floare ar face doar puţină miere, iar aceasta ar provoca greaţă. Dimpotrivă, o albină care amestecă sucul foarte dulce al unor flori cu acela amărui al altor flori, pe cel al unor flori cu savoare delicată cu cel al altora cu aromă picantă, produce miere abundentă şi foarte bună la gust. 

   Aşa este şi cu sufletul. Trebuie să te obişnuieşti să vezi în toate pe Isus al tău, care le-a ordonat dinainte spre binele tău, şi să te foloseşti de toate pentru a progresa.

   Iată, ca să nu te înşeli, trebuie să faci astfel: te uiţi la aproapele tău? Spune-ţi că te uiţi la Mine. Îi vorbeşti aproapelui tău? Spune-ţi că Îmi vorbeşti Mie. Îi faci un serviciu aproapelui tău? Spune-ţi că Eu ţi-am cerut-o. Şi atunci vei progresa.

   Vai de cel care se opreşte pentru a se gândi la cine se uită, cui îi adresează cuvântul sau fapta! El nu o va face decât foarte rar cu acea caritate care Mă face să privesc favorabil acţiunile voastre. 

   Pe pământ, Eu făceam totul gândindu-Mă la Tatăl Meu şi la mântuirea voastră. Fă totul gândindu-te la Mine şi la mântuirea păcătoşilor. 

   Nu este de ajuns să te resemnezi când Eu ţi-o impun, luându-ţi ceea ce consider drept să-ţi iau pentru binele tău. Important este ca tu să te hrăneşti şi să bei cu bucurie din toate cupele pe care Eu ţi le ofer, alergând spre ele, binecuvântând Iubirea la fel de mult atunci când eu ţi le ofer sau le îndepărtez de la Tine, ba chiar cerându-mi să ţi le dau pentru a Mă împiedica pe Mine să le beau atunci când sunt amare.

   Astfel Îmi vei fi dragă, atât de dragă încât te voi iubi până la a dori fierbinte să Te am pentru totdeauna în Împărăţia Mea. Numai iubirea Mă îndeamnă să te mai las un timp pe acest pământ, ca să te fac mai bună. Numai iubirea trebuie să te îndemne să devii mai bună pentru a zbura alături de Mine.“




   Mici fraze ale Lui Isus dictate Mariei Valtorta,  din "EVANGHELIA ASA CUM MI-A FOST REVELATA"

   A incuraja
   "Oare nu sti, fiule,  ca uneori o vorba de lauda, de incurajare, valoreaza mai mult decat mii de reprosuri?
   Trebuie sa sustinem sufletele, nu sa le impovaram." (Vol.5, cap.55)

   A banui
   "Nu trebuie sa-i banuiesti pe fratii tai, caci banuiala este deja o lipsa de iubire." (Vol.5, cap.51)

   Imparatia
   "Multi sunt aceia care, necunoscuti de oameni, Imi sunt cunoscuti in Imparatia Mea si care sunt fericiti din acest motiv. Renumele din lume nu adauga nici o scanteie la aureola fericitilor." (Vol.5, cap.41)

   Copil
   "Cel mai mare in Imparatia Cerurilor este cel mai mic printre oameni, adica acela pe care oamenii il considera "cel mai mic". Cel care este simplu, umil, increzator, nestiutor, prin urmare copilul, sau acela care stie sa-si refaca un suflet de copil. Nu stiinta, nici puterea, nici bogatia, nici activitatea, chiar daca este buna, nu va vor face "cel mai mare" in Imparatia fericita, ci a fi ca cei mai mici prin iubire, umilinta, simplitate, credinta." (Vol.5, cap.40)

   Iertare
   "Iertati intotdeauna celui care va face rau. Iertati pentru a fi iertati, caci si voi comiteti greseli contra Lui Dumnezeu si a fratilor vostri. Iertarea deschide Imparatia Cerurilor atat celui care primeste iertarea cat si celui care o acorda."(Vol.4, cap.142)

   Iubire
   "Trei sunt lucrurile cele mai desavarsite: saracia voluntara, castitatea perpetua, ascultarea absoluta in tot cee ce nu este pacat. Aceste trei lucruri ii fac pe oameni asemanatori cu ingerii. Si mai este unul cu totul perfect: sa-ti dai viata din iubire pentru Dumnezeu si pentru fratii tai." (Vol.7, cap.236)

   "Iubirea este lucrul cel mai simplu, cel mai dulce, si cel mai rar din cate sunt. Si, chiar daca este semanata, nu creste intotdeauna." (Vol.4, cap.144)

   A iubi
   "Adevarat, adevarat va spun ca nu este greu sa-L slijesti pe Domnul. Este de ajuns sa iubesti. Sa-L iubesti pe Dumnezeu adevarat, sa-l iubesti pe aproapele, oricare ar fi acesta." (Vol.5, cap.61)

   Disperare
   "Cel mai mare pacat este sa disperi, adica sa nu speri in Milostivirea Divina." (Vol.5, cap.23)

   Convertire
   "Chiar si o ora este de ajuns pentru a schimba o inima, cu conditia ca aceasta sa o vrea." (Vol.5, cap.23)

   Prieten
   "Pentru multi, un prieten este o cunostinta, pentru altii un complice, pentru altii un servitor. Pentru Mine acesta inseamna:  fidel Cuvantului Tatalui. Cine nu este asa, nu poate fi pentru Mine prieten, nici Eu pentru El." (Vol.5, cap.56)

   Sfintenie
   "Este sfant cel care stie sa creada, in orele de glorie, dar si in orele tragice, si stie sa iubeasca atunci cand Dumnezeu il acopera cu flori, dar si atunci cand El il intinde pe spini." (Vol.5, cap.12)

   "Voi veti fi sfinti, nu pentru ca Eu v-am chemat, ci pentru ca veti fi devenit asa dupa chemarea Mea. Sfintenia este o constructie pe care fiecare o ridica prin el insusi." (Vol.5, cap.56)

   Adevar
   "Nu iubeste adevarul cel care merita reprosul. Si totusi, trebuie spus. (Vol.4, cap.175)

   Sacrificiu
   "Harurile se obtin prin sacrificiu. (Vol.4, cap.175)

   Sfintenie
   "Exista ceva care este mai mult decat miracolul si care, la fel ca el,  convinge multimile, dar cu o mai mare profunzime si durata: o viata sfanta." (Vol.4, cap.128)

   A judeca
   "Nimeni nu este intr-atat de bun incat sa fie in drept sa-i judece pe fratii sai ca sunt cu totul rai." (Vol.5, cap.55)

   Intelepciune
   "Cautati Intelepciunea nu pentru ca ea sa va faca sa straluciti, ci pentru ca ea sa va ajute sa inaintati pe caile Domnului." (Vol.5, cap.61)

                                                                                               "Regina Pacis" nr.255


  Despre viata Mariei Valtorta si cateva din mesajele primite, puteti gasi la eticheta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.