vineri, 21 februarie 2014

NEPRIHANITA ESTE LANGA VOI

 
      Preotul italian Stefano Gobbi (22 martie 1930 - 29 iunie 2011),  a fost fondatorul (la inceputul anilor '70) a "Miscarii Sacerdotale Mariane" din care fac parte cardinali, sute de episcopi, zeci de mii de preoti si sute de mii de credinciosi, mai ales familii, in lumea intreaga.
   Apostol neobosit, in cursul nenumaratelo sale calatorii prin lume, s-a facut ecoul Sfintei Fecioare de la Fatima.
   Mica sa "carte albastra" (tradusa si in limba romana) este cunoscuta in intreaga lume: ea contine mesajele Sfintei Fecioare pe care el le primea sub forma de locutiuni interioare. 
   In testamentul sau, el a marturisit: "Las ca testament spiritual, tot ceea ce este scris in cartea < Sfanta Fecioara catre fiii Ei preaiubiti > si atest ca aceste mesaje au fost primite de mine sub forma de locutiuni interioare.

   Din mesajele primite de la Sfanta Fecioara :

   Va arat drumul
      
   (1.10. 1977):  "Ramaneti mereu in Inima Mea Neprihanita, fiii Mei preaiubiti.
   Trebuie sa va fac, cat mai repede, asa cum doreste Isus. Sunt grabita si va cer lucruri tot mai mari.
    Lasati-va condusi de Mine. Nu va mai temeti. Raspundeti toti cu DA. De ani de zile va insotesc zi de zi. De ani de zile va arat drumul. Parcurgeti acest drum cu Mine. Pe el va conduc pentru ca, in timpul intunericului celui mare, aici veti gasi lumina Mea. Nu va lasati purtati de o curiozitate desarta, nu cautati alte dovezi. Aceasta cale pe care v-am trasat-o va fi pentru voi singura confirmare.
   Parcurgeti-o mereu si nu obositi. Traiti asa cum v-am spus.
   Am vorbit ca sa fiu ascultata.
   Sunt ascultata de voi atunci cand puneti in practica tot ce v-am spus. Pastrati cuvintele Mele in inima voastra pentru a rezista celor care incearca sa strecoare in voi indoieli si incertitudini.
   Puneti-le in practica daca voiti sa dovediti, voua si altora, adevarul cuvintelor Mele"  .                                                                                                


   Indoieli si nedumeriri

   ( 29.10.1977):   " Nu fiti surprinsi, fii preaiubiti, pentru ca adversarul Meu incearca totul pentru ca sa zadarniceasca aceasta Opera.
   Arma lui preferata este insinuarea indoielii si a nedumerii fata de cele pe care Eu Insami le realizez in Biserica. El incearca sa cladeasca aceste indoieli pe motive care, in aparenta, par solide si juste. Duce astfel la o atitudine critica fata de ceea ce va spun Eu, chiar inainte de a fi primit si inteles cuvintele Mele.
   Vi se intampla sa auziti pe unii dintre fratii vostri cu o cultura vasta, uneori chiar experti si maestri in stiinte teologice, ca refuza ceea ce va spun, pentru ca trec toate cuvintele Mele prin filtrul inteligentei lor atat de cultivate. Atunci ei gasesc dificultati de neinvins tocmai in frazele care apar atat de clare pentru cei simpli si pentru cei mici.
   Cuvantul Meu poate fi inteles si primit numai de cei care au mintea umila si dispusa, care au inima simpla, de cei care au o privire limpede si curata.
   Cand Mama vorbeste copilasilor Sai, acestia O asculta pentru ca O iubesc; fac tot ce zice si asa cresc in cunoastere si in viata.
   Nu pot fi copiii Ei cei care critica inca inainte de a asculta ceea ce Ea spune, cei ce resping ceea ce spune, inainte de a fi pus in practica.
   Acestia, chiar daca cresc in stiinta, nu pot creste in intelepciune si in viata".

   Totul se implineste curand

   (5.10.1977):  " Totul se indeplineste dupa planul Lui Dumnezeu. Mama voastra vrea sa va adune in Inima Ei Neprihanita, pentru a va face apti pentru o realizare perfecta a planului divin.
Stefano Gobbi
 In acest plan straluceste Triumful Milostivirii Tatalui, care vrea sa-i conduca pe toti fiii Sai rataciti, pe calea de intoarcere la El care-i asteapta atat de mult.

   Prin acest plan se realizeaza marea ora a Iubirii Induratoare a Fiului care vrea sa purifice total, prin Sangele Sau, aceasta lume care a fost mantuita de El pe Cruce.
   Cu acest plan soseste Timpul Spiritului Sfant care, de  la Tatal si de la Fiul va va fi dat tot mai mult, din belsug, pentru a conduce toata Biserica la noile Rusalii.
   Totul se implineste in curand, pentru ca Biserica, din marea durere a purificarii, sa poata iesi mai frumoasa si mai luminoasa, intr-o lume reinnoita. Orice lucru care vi se intampla, sa fie vazut de voi in aceasta lumina. Fiecare detaliu al timpului pe care-l traiti sa fie plasat in contextul acestui plan minunat.
   Nu va opriti sa priviti intunericul care se indeseste, pacatul care este erijat in norma a actiunii umane, suferinta care creste pana la apogeu, pedeapsa pe care aceasta omenire si-o construieste cu propriile sale maini".

   Neprihanita este langa voi

   (8 decembrie 1977):  "Sunt Mama voastra Neprihanita.
   Astazi toti, din toate partile lumii, ridicati ochii spre Mine pentru a Ma contempla in slava unde, printr-un privilegiu unic, M-a asezat Preasfanta Treime.
   N-am cunoscut niciodata pacatul.
   Fiul Meu Isus a voit astfel ca in Mine sa straluceasca primul si cel mai frumos rod al mantuirii Sale.
   Asa cum Sangele Sau va da posibilitatea sa fiti spalati de orice pata a pacatului, la fel Mi-a dat Mie privilegiul de a nu fi deloc contaminata de pacat, inca din prima clipa a zamislirii Mele. El M-a voit "cu totul frumoasa", pentru ca in  Mine gasise o poarta demna de El, pentru a ajunge pana la voi.
   Fiii Mei preaiubiti, lasati-va atrasi din  ce in ce mai mult de Mama voastra Cereasca daca voiti sa fiti ajutati de Mine ca sa va eliberati de pacat care este adevaratul vostru rau si care corupe in voi chipul Fiului Meu Isus, chip care trebuie sa straluceasca in fiecare dintre voi.
Coperta cartii in limba romana:
"Catre Preoti, fiii preaiubiti ai
Sfintei Fecioare"
   In aceasta zi Ma apropiu de voi si va spun: Nu va fie frica, nu va temeti de nimic, caci O aveti langa voi pe Mama voastra Neprihanita.
   Eu v-am aratat telul spre care doresc sa va conduc.
   Eu v-am chemat din  toate partile lumii si v-am ascuns in Inima Mea Neprihanita.
   V-am prezis chiar si ce trebuie sa se intample.
   Acum, in aceasta zi, va invit sa va incredintati total Mie, fara teama si fara neliniste.
   Daca v-am spus ca in  bezna cea mai mare veti primi Lumina de la Inima Mea Neprihanita, cu aceasta am voit sa avertizez  ca in momentele decisive, Eu Insami va voi indica orice lucru.
   Va voi spune ce trebuie sa urmati ca sa ramaneti fideli Vicarului Fiului Meu (Papa)  si Bisericii Mele.
    Voi confirma ceea ce trebuie sa vestiti, pentru a ramane la Adevar. Va voi arata de cine trebuie sa va temeti si pe ce cai puteti merge pentru a evita primejdiile. In timp ce, pentru cei pe care-i voi conduce pe Calvar pentru a fi jertfiti, Eu Insami voi pregati totul.
    Sunt Neprihanita  de langa voi: in timpul purificarii voastre imi voi face simtita prezenta intr-un mod extraordinar, pentru lupta pe care o vom duce impotriva Satanei, a pacatului si contra marii armate a raului, va fi o lupta grea".


din cartea: "CATRE PREOTI, FIII PREAIUBITI AI SFINTEI FECIOARE"  (locutiunile preotului Stefano Gobbi - fondatorul Miscarii Sacerdotale Mariane)

Mai multe mesaje din aceasta carte puteti citi la eticheta: http://dinimaginatie.blogspot.ro/search/label/Locutiunile%20preotului%20Stefano%20Gobbi%20%28Miscarea%20Sacerdotala%20Mariana%29


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.