luni, 10 februarie 2014

NIMIC NU-I ESTE CU NEPUTINTA LUI DUMNEZEU

de Oreste Pesare, director executiv ICCRS - International Chatolic Charismatic Renewal Services          ( Slujirea Reinnoirii Carismatice Catolice Internationale)

 
 Ce a facut Fecioara Maria dupa ce a fost umpluta de Spiritul Sfant? S-a dus la Elisabeta. Si eu am facut experienta Spiritului sfant. Am primit si eu Botezul in Spiritul Sfant.

   Timp de multi ani am trait o viata foarte rea. Dar intotdeauna aveam o rugaciune in suflet: "Doamne, Dumnezeule, daca Tu existi, vreau sa Te cunosc."
   Intr-o seara am fost arestat de politie. Aveam destule droguri in bagaj. In acel moment intr-adevar mi-a fost foarte frica. In acea seara m-au lasat singur intr-o camera in sediul politiei. Am strigat catre Dumnezeu:"Doamne, daca Tu existi, acum am nevoie de Tine, caci maine va fi prea tarziu!" Ei bine, s-a intamplat minunea. Seful politiei a intrat in incapere dand din cap si spunandu-mi aceste cuvinte: "De patruzeci de ani lucrez in aceasta sectie, dar nu mi s-a intamplat niciodata ceea ce mi se intampla azi."  Si mi-a zis in continuare: "Pleaca, nu mai vreau sa te vad!" In inima mea nu mai simteam frica si strigam: "Doamne, Tu existi, Tu m-ai ascultat atunci cand nimeni nu ma mai putea ajuta." Din acel moment mi s-a schimbat viata: "Doamne, pentru ca existi, vreau sa-ti incredintez viata mea."
   Eram un tanar foarte trist. In multe seri eram beat, sau chiar mai rau, drogat. Dar din seara aceea, in locul tristetii, in sufletul meu s-a cuibarit bucuria. Din ziua aceea Domnul a vrut sa ma invete cum sa ma incred in El. Si asa viata a devenit ca o scoala pentru mine. Isus vrea sa ma invete cum sa traiesc cu El. Cand experimentezi relatia cu Dumnezeu, o viata normala crestina se transforma intr-o viata extraordinara crestina. Impreuna cu prietena mea, care a devenit sotia mea, am trait intr-o comunitate carismatica. Aveam un serviciu bun si Domnul imi vorbea ori de cate ori ma rugam: "Nu e suficient, vreau mai mult din viata ta."
   
Oreste Pesare
Eu sunt originar dintr-un oras din sudul Italiei. Domnul imi cerea sa-mi las serviciul meu bun si sa lucrez in totalitate pentru El. Si impreuna cu sotia, m-am convins ca Domnul ne cerea acest lucru.

   Mai inainte de a lua aceasta decizie, pe care o simteam in inima,  seful meu m-a chemat pentru a-mi oferi functia de director. Eram in fata unei alegeri: sau promovarea, sau sa lucrez pentru Domnul.
   M-am dus la rugaciunea grupului, cu intentia de a-i ruga pe frati sa-mi desluseasca ce vrea Domnul sa fac. Inainte de a-i ruga, doi frati au venit la mine. Unul mi-a spus: "Simt ca  acum este momentul in care sa faci ceea ce cere Domnul." Celalalt mi-a spus: "Ceea ce trebuie sa faci, fa acum!" Ei nu stiam ce am in inima. Impreuna cu sotia am inteles ca trebuia sa renunt la serviciu. Dar atunci cand ai familie, este greu sa iei o astfel de decizie. Domnul voia sa transforme pe cineva care nu crede, in cineva care crede. Asa ca am renuntat la serviciu. Aveam mai mult timp liber ca sa ma rog, sa slujesc, a inceput o perioada anormala a vietii noastre. Intr-o zi, un domn pe care-l cunoscusem cu cateva zile in urma intr-un grup unde predicasem, a sunat la usa noastra. Avea sase lazi cu fructe si legume. I-am spus: "Scuzati-ma, n-am comandat nimic." "Stiu, dar astea le-a comandat Domnul pentru tine", mi-a raspuns si apoi a plecat. Minunea a fost ca, saptamanal, timp de trei ani, acest om mi-a adus legume si fructe. Cand trebuia sa plec, il anuntam sa nu imi aduca. Apoi ne-am imprietenit si mi-a marturisit ca Domnului il indemnase sa ma ajute. Si, fara ca noi sa cerem ceva, Domnul ne-a trimis alimente, haine, tot ce aveam nevoie. Erau persoane care aduceau vin sau ulei pentru tot anul.
   Aveam o masina foarte veche, dar ma uitam dupa un Passat alb, lung si decapotabil. Si intr-o zi vechea noastra masina s-a stricat. Trebuia sa cumpar alta. Dar aveam bani putini si cautam o masina de mana a doua. Intr-o zi mi-a telefonat un prieten care mi-a spus: "Gasisem o masina care imi placea, dar Domnul a spus ca masina aceasta este pentru Oreste." I-am raspuns: "Nu, Tonito, tu nu sti care este masina pe care o visez." A insistat: "Este un Volkswagen Passat, alb, lung, decapotabil."
   Vedeti cat de bun e Domnul! Mi-a schimbat inima si mi-a aratat ca are grija de fiii Sai. Merita sa ai incredere in El si, mai bine sa traiesti o viata extraordinara cu El, decat una obisnuita. Aveam nevoie de bani, dar am decis sa nu cerem de la nimeni, caci Dumnezeu ne dadea tot ce ne trebuia. Intr-o zi am deschis cutia postala si am gasit un plic plin de bani, dupa ce in ajun, ii prezentasem Domnului situatia noastra financiara.
   Altadata, un preot pe care-l cunosteam, mi-a telefonat: "Azi dimineata un credincios mi-a dat bani. In minte mi-a venit chipul tau. Cred ca banii acestia sunt pentru tine, fa ce crezi cu ei." Asa ca el a facut 20 de km pentru a-mi inmana banii care erau exact cat imi trebuiau pentru a participa la intalnirea internationala.
   Desigur, nu a fost usor sa traim fara serviciu. Intr-o zi m-am certat cu sotia pentru ca de pe masa lipsea branza care imi place atat de mult. Sotia mea, femeie inteleapta, mi-a zis: "Daca ti-ai dorit bicicleta, acum pedaleaza" (proverb italian). In seara respectiva am mers intr-un oras alaturat pentru a predica. Sotia mi-a spus: "Sti, ne-au facut un cadou micut". Eu am crezut ca am recuperat banii de benzina. "Nu, n-ai inteles, mi-a spus ea, nu ne-au dat bani ci o bucata mare de branza si un salam." Stiam ca lumea e foarte generoasa, dar de ce s-a intamplat tocmai in ziua in care doream branza? Sau de ce cand doream inghetata, o persoana aducea inghetata?
   Eu m-am simtit alintat de catre Dumnezeu, dar aceasta s-a intamplat pentru ca ma pregatea pentru a-mi cere mult mai mult.
Oreste Pesare
   Odata am fost invitat sa predic la Roma. Trebuie sa spun ca, de cand m-am casatorit, o camera a fost pentru soacra, chiar cand nu aveam servici. Ea nu era multumita pentru ca eu nu aveam servici. "Ce faci cu barbatul tau care nu vrea sa lucreze?" Picatura cu picatura, inima sotiei a inceput sa se schimbe si ea mi-a spus: "A venit timpul sa-ti gasesti un serviciu". In drum spre Roma a avut loc cea mai mare cearta a vietii noastre. Dar acolo eu trebuia sa vorbesc despre Isus. I-am spus Lui Isus: "Stiai ca o sa mi se intample asta, de ce m-ai chemat aici? Ei bine, acum trebuie sa vorbesti Tu." In acea seara am simtit multa pace. Am tinut acea cateheza si apoi patru ore a durat drumul spre casa. A fost cea mai frumoasa calatorie cu sotia mea care mi-a spus: "Oreste, am inteles ca ai dreptate." I-am raspuns: "Si eu am inteles ca  ai dreptate. Cred ca Dumnezeu ne-a chemat sa avem o viata speciala, dar tu esti darul cel mai mare, asa ca orice alegere voi face, o voi face cu tine. Deoarece stiu ca asa vei fi multumita, de maine imi voi cauta serviciu." Dumnezeu imi arata cat de importanta este pentru crestini familia. Pentru a salva familia ta, trebuie sa nu tii seama chiar de planul Lui Dumnezeu. Eram hotarat sa-mi caut serviciu. Acasa, robotul ne-a aratat ca aveam mesaje inregistrate. Ma cautase episcopul: "Oreste, vino, vreau sa vorbesc cu tine". L-am sunat, am fixat audienta impreuna cu sotia. El ma chemase pentru a discuta despre comunitate. Dupa ce a fixat tavanul un minut, m-a intrebat: "Ce faci in fiecare zi?" I-am spus ca trebuie sa-mi caut de lucru . "Oreste, vreau sa fii secretarul meu personal."
   Slava Lui Dumnezeu, Domnul este credincios cand vede ca un sot si o sotie iau o decizie impreuna.
   Am ramas sa-L servesc pe Domnul, chiar printr-un urmas al apostolilor, si inca cu salariu.
   Mai tarziu, peste trei ani, am fost chemat sa conduc acest birou al Slujirii Carismatice  la Vatican. Am simtit ca sunt chemat sa-L slujesc chiar in inima Bisericii. Acum o luna eram in Africa de Sud, acum 15 zile in Finlanda, peste o saptamana voi fi in America de Sud, apoi Polonia, Turcia. In familie traim lucruri minunate.
   Marturia mea e speciala pentru ca Dumnezeu trebuia sa schimbe aceasta inima de piatra a mea. De aceea va spun sa va incredeti in Domnul.
    Nimic nu e cu neputinta la Dumnezeu.
   Invocati in fiecare zi pe Spiritul Sfant, fie la bine, fie la greu. Fiti gata sa va schimbati planurile. Astazi Biserica are nevoie de martori.


   Ce este ICCRS - International Chatolic Charismatic Renewal Services ( Slujirea Reinnoirii Carismatice Catolice Internationale)?
   
   Scurt istoric


Intr-o zi, in anul 1959, Papa Ioan al XXII-lea i-a speriat pe functionarii Vaticanului, napustindu-se sa deschida ferestrele biroului sau si cerand Spiritului Sfant sa trimita un nou vant al Rusaliilor, care sa aduca aggiornamento (actualizarea, reinnoirea) Bisericii.
   Printre cei 3000 de episcopi prezenti la Conciliul Vatican II  au fost cativa care mai tarziu au fost considerati carismatici. Un sprijinitor de seama atunci a fost Cardinalul Leon-Joseph Suenens, din Belgia. Dintr-o data, in 1967, la Universitatea Duquesne, S.U.A  si in Bogota, Columbia, au erupt primele intalniri de rugaciune carismatica. A urmat o enorma reactie in lant a ceea ce s-a numit mai apoi Reinnoirea Carismatica Catolica.
   A inceput in diferite feluri, in tari diferite. In Italia, in 1971, primul grup de rugaciune a inceput in limba engleza, la Universitatea Gregoriana din Roma, printr-un mic grup in care era si Carlo Martini, mai apoi Cardinal Arhiepiscop de Milano. Pentru ca Reinnoirea s-a raspandit ca focul, pentru a sluji nevoilor de comunicare, cooperare si coordonare, au fost infiintate, in 1978, un consiliu si un  birou international, sub auspiciile Cardinalului Leon-Joseph Suenens, numit de catre Papa Paul al VI-lea consilierul sau episcopal pentru Reinnoirea Carismatica la nivel international. Consiliul a fost format din lideri din lumea intreaga, iar biroul s-a stabilit mai intai la Bruxelles, iar mai tarziu la Roma. Pe data de 23 mai 1984, Papa Ioan Paul al II-lea l-a numit pe Episcopul Paul J. Cordes pentru a-i succeda Cardinalului Suenens ca reprezentant al sau in Consiliu. Incepand cu 1978, Consiliul a alcatuit o organizatie internationala care, pe de o parte, promoveaza cooperarea si comunicarea in organizatiile Reinnoirii la nivel national, iar pe de alta parte, ofera pentru Reinnoirea Carismatica Catolica Internationala un canal de  comunicare si cooperare cu Sfantul Scaun. Aceasta organizatie, aprobata de Sfantul Scaun drept Asociatie privata de credinciosi, cu personalitate juridica (14 septembrie 1993 Consiliul Pontifical pentru laici), este cunoscuta acum sub numele de ICCRS, adica International Chatolic Charismatic Renewal Services - Slujirea Reinnoirii Carismatice Catolice Internationale.

                                                                                           "Regina Pacis" nr.180

2 comentarii:

  1. BIG THANK DR Ogun au rezolvat problema mea
    Sunt Stephanie , ma bazez aici LOndon.since moartea soțului meu , și a fost dificil pentru mine și afacerea mea a fost rău .
    Am fost doar navigand prin internet și am văzut seria de mărturii ale unui anumit Dr Ogün , rolă pentru a ajuta în diverse moduri , unele persoane
    a mărturisit că el a fost ex- iubitul lor înapoi , unii au susținut că
    restabilește burta , unii au spus că se poate arunca o vraja pentru a opri divorț și
    așa mai departe . Nu a fost un martor special pe care l-am văzut a fost o femeie pe nume
    Dna Ramirez , a depus mărturie despre modul în care compania sa a Dr.OGUN înapoi mai puțin
    72 oră și la sfârșitul de mărturia ei , ea scade Dr.OGUN e-mail
    address.After citit toate acestea, am decis sa dau Dr. Ogun un try . am contactat
    prin e-mail și a explicat problema mea cu el . În doar trei zile după ce mi-a cerut să fac , am început să primesc contractului atât cunoscute și persoana necunoscută .
    I-am spus să-mi facă din nou o femeie și chiar mai fericit decât oricând before.You -l pot contacta prin lovespelltemplee@gmail.com

    De asemenea, dacă nevoie de soluție în următoarea problemă , contactați de asemenea .

    1 ) În cazul în care doriți ex-vă înapoi .
    ( 2 ), dacă încă mai au vise rele .
    ( 3 ) Vrei sa fie promovat în biroul dumneavoastră .
    ( 4 ) Vrei femei / bărbați aleargă după tine .
    ( 5 ) În cazul în care doriți un copil .
    ( 6 ) Vrei să fii bogat .
    ( 7 ) Vrei pentru a lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna .
    ( 8 ) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară .
    ( 9 ) Cum ați fost scammed si vrei sa recupereze ai pierdut bani .
    ( 10) , dacă doriți pentru a opri divorț dumneavoastră .
    ( 11 ), dacă doriți să divorțeze de soțul tău .
    ( 12 ), dacă doriți ca dorintele tale sunt acordate .
    ( 13 ) lot Sarcina de copil de design
    ( 14 ) Garantarea vei câștiga cazul tulburătoare și divorțul judiciar , indiferent de cât de ceea ce stadiu
    ( 15 ) Nu mai căsătorie sau o pauză .
    din nou adresa de e-mail este lovespelltemplee@gmail.com de a comunica imediat .

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Stephanie, eu nu stiu cine este acest dr. Ogun, dar din cazurile pe care mi le-ai enumerat ca el le poate rezolva, sunt (cel putin) unele care, cu siguranta, nu-i sunt placute Lui Dumnezeu, cum ar fi:
    - vrei femeie/barbat sa alerge dupa tine;
    - daca doriti sa divortati de sotul dumneavoastra;
    - daca doresti ca dorintele tale sa fie acordate;
    - vrei sa fii bogat, etc.,
    si voi mai insista asupra faptului ca "aruncarea de vraji" pentru a rezolva problemele (indiferent de ce natura), este modalitatea prin care cel Rau lucreaza.
    Lui Dumnezeu sa nu-i cerem ce anume sa ne dea, cum anume si cand anume, ci sa-i cerem doar sa se implineasca vointa Lui in noi si prin noi, sa ne supunem planului Lui pentru cele spirituale si materiale ale noastre, si sa credem cu tarie ca tot ceea ce primim de la El este pentru binele sufletului nostru, pentru mantuirea noastra, uneori chiar cu pretul saraciei, a bolilor si suferintei, pentru ca acestea au marea valoare de purificare a sufletelor noastre si atrag multe haruri.
    Sa-i cerem astfel Lui Dumnezeu: "Da-mi, Doamne, ceea ce Tu stii ca este bine pentru mine", sau, "Nu voia mea, ci voia Ta sa se faca" - asa cum Isus a rostit in timpul agoniei din Gradina Ghetsimani.
    Nu ma pot gandi, in nici un chip, ca o casatorie - care este un legamant dat in fata Lui Dumnezeu (caci cei uniti prin taina casatoriei - care este un sacrament, devin unul in ochii Lui Dumnezeu), daca este anulata printr-o "vraja", poate sa aduca pacea in suflet, dimpotriva...
    Nu o sa mai insist prea mult, dar iti voi spune ca doar rugaciunea din toata inima, si comunicarea cu Dumnezeu prin intermediul ei, aduce garantia ca rezolvarea problemelor noastre este cea dorita de El, cea placuta Lui si cea care pastreaza puritatea si pacea sufletului.
    Problemele mele, oricare ar fi ele, i le spun Domnului meu, Sfintei Fecioare, ingerului pazitor, si-i rog pe Ei sa ma ajute sa le rezolv conform vointei Lui Dumnezeu. Aproape niciodata nu se rezolva in modul in care mi-as fi dorit, in modul pe care l-am gandit eu, ci uneori cu suferinte, cu pierderi materiale, cu durere, cu lacrimi, dar am inteles (uneori dupa ani multi) ca prin toate acestea Dumnezeu imi face un MARE bine, caci imi caleste, protejeaza si modeleaza sufletul. Apoi, dupa ce ma incearca, dandu-mi si puterea sa trec prin incercari, cu blandete si iubire ma face sa inteleg ca planul Lui este desavarsit - chiar daca presupune jertfa, uneori multa jertfa.
    Asa vad eu lucrurile, scumpa mea Stephanie. Eu stiu ca vrajile vin de la cel Rau. Am scris articole pe aceasta tema. El, ingerul cazut, rezolva cu rapiditate problemele in sensul dorit, insa, cu timpul "pacientul" (daca-l pot numi astfel), isi pierde pacea interioara, pierde increderea, pierde stabilitatea spirituala si devine nelinistit, atat de nelinistit incat, incet, isi face loc disperarea cu urmarile ei nefaste.
    Eu nu ti-am scris toate aceste lucruri ca sa iti influentez deciziile. Libertatea ta, a mea, a tuturor de a decide pe ce cale sa o ia, este data de la Dumnezeu. Ti-am scris asta pentru ca, din toata inima mea, as vrea ca tu sa iti gasesti rezolvarea problemelor cu ajutorul Lui Dumnezeu si numai al Lui, ca sa nu suferi din nou, si a doua suferinta sa fie mai mare, mult mai mare si de nereparat decat prima.
    Increde-te in Dumnezeu si vei fi fericita. O fericire reala si nu iluzorie, fie ca vei fi bogata sau saraca, singura sau inconjurata de familie, respectata sau dispretuita de oameni.

    Dumnezeu sa te binecuvanteze si Sfanta Fecioara sa te aiba sub protectia Ei materna.

    Laudat sa fie Isus si Maria!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.