luni, 3 februarie 2014

LOVITURA DECISIVA


    Preotul italian Stefano Gobbi (22 martie 1930 - 29 iunie 2011),  a fost fondatorul (la inceputul anilor '70) a "Miscarii Sacerdotale Mariane" din care fac parte cardinali, sute de episcopi, zeci de mii de preoti si sute de mii de credinciosi, mai ales familii, in lumea intreaga.
   Apostol neobosit, in cursul nenumaratelo sale calatorii prin lume, s-a facut ecoul Sfintei Fecioare de la Fatima.
   Mica sa "carte albastra" (tradusa si in limba romana) este cunoscuta in intreaga lume: ea contine mesajele Sfintei Fecioare pe care el le primea sub forma de locutiuni interioare. 
   In testamentul sau, el a marturisit: "Las ca testament spiritual, tot ceea ce este scris in cartea < Sfanta Fecioara catre fiii Ei preaiubiti > si atest ca aceste mesaje au fost primite de mine sub forma de locutiuni interioare.

   Din locutiunile interioare ale preotului Stefano Gobbi:

   (24.08.1977):    "Fiii Mei preaiubiti, priviti cu ochii Mei lumea in care traiti.  Vedeti cum dusmanul Meu a pus stapanire pe orice lucru; mai mult ca oricand, lumea a devenit domeniul sau in care isi exercita puterea ca stapan. Iar sufletele victima ale amagirii sale, se pierd zilnic in numar tot mai mare.
   Eu vreau sa le salvez printr-o interventie extraordinara a Iubirii Mele materne. Pentru aceasta am nevoie de voi, am nevoie de iubirea voastra.
   Iubiti cu insasi Inima Mea pe toti acesti sarmani fii pe care Satana si pacatul i-a condus la moarte. Iubiti-i mai ales pe cei mai indepartati; chiar si pe cei care-L neaga pe Dumnezeu, care va refuza si va pun piedici, cei care sunt victime ale urii, viciului si ale violentei. Au devenit instrumente docile in mainile Satanei care-i foloseste cum vrea si adesea ei nu mai actioneaza decat impinsi de influenta sa raufacatoare.
   Dar si ei au fost mantuiti de Isus; si ei sunt fiii Mei. Sunt cei mai bolnavi, de aceea au cea mai mare nevoie de Mine.
   Iubiti-i voi in Mine si prin Mine. Iubirea voastra sa fie curata si fara rezerve, sa fie propria Mea iubire.
   Chiar daca par sa nu raspunda iubirii voastre, in realitate nu este asa; Iubirea voastra e o putere care-i smulge de sub influenta Satanei. Este deja o lumina care alunga intunericul in care se gasesc; este ajutorul cel mai pretios pe care-l puteti da pentru a-i conduce la mantuire.
   
Stefano Gobbi
Voi sunteti ai Mei si ma voi sluji de voi pentru a readuce acasa pe toti acei fii pe care dusmanul Meu i-a smuls pentru a-i asocia domniei sale.

   Vreau ca toti fiii Mei rataciti sa se reintoarca, prin voi,  in gradina Mea: astfel se vor intoarce la mantuire.
   Ma grabesc, fii preaiubiti, caci a venit timpul.
   Ma grabesc, caci batalia inceputa deja, are un plan care este pe cale sa se realizeze pe deplin.
   Lovitura Mea decisiva, aceea care va aduce victoria, sunteti voi, fii preaiubiti: am nevoie de toata iubirea voastra pentru a smulge din mainile dusmanului Meu pe toti acesti fii rapiti de el.
   Doar cand vor fi intrat toti in gradina Inimii Mele Neprihanite, se va intelege ca triumful Meu va fi numai TRIUMFUL IUBIRII IN LUME."    
                                                                                                        

   (06.08.1977):    " Daca ramaneti in  gradina Inimii Mele Neprihanite, voi deveniti proprietatea Mea. Atunci nimeni nu va va mai putea indeparta de la Mine, caci Eu Insami va voi apara; voi trebuie sa va simtiti mereu in siguranta.
   Nu trebuie sa va temeti nici de Satana, nici de lume,  nici de slabiciunile voastre.
   Desigur, veti simti ispitele si incercarile pe care Domnul le va permite, pentru a va arata masura slabiciunii voastre.
   Dar Eu va apar de cel Rau, care nu poate face nimic  pentru a vatama pe cei care-Mi apartin. Apoi, cu duiosie va cultiv ca sa fac din fiecare acea gradina in care, la fel ca si in a Mea, sa se poata reflecta  divina splendoare a Sfintei Treimi.
   Va formez cu o grija materna. Cu mana Mea smulg din voi tot ceea ce ar putea, in vreun fel, sa nu-i placa Domnului.
   Spiritul care Ma imbraca este ca un foc ce arde totul in voi, ca sa nu ramana nici macar o umbra ce ar putea sa pateze frumusetea la care Mama voastra Cereasca vrea sa va poarte. Vreau sa va redau transparenta extrem de pura a Lui Dumnezeu.
Coperta cartii in limba romana:
"Catre Preoti, fiii preaiubiti ai
Sfintei Fecioare"
   Apoi intaresc in voi acele virtuti care sunt ca radacinile de care depind toate posibilitatile voastre de a creste: credinta, speranta si iubirea. In jurul lor va dau ca podoaba, toate celelalte virtuti care au facut-O frumoasa pe Mama voastra in fata Lui Dumnezeu.
   Si, in masura in care va deschideti tot mai mult luminii Lui Dumnezeu, revars asupra voastra balsamul parfumului Meu: umilinta, increderea, abandonarea.
   Astfel cresteti, flori cultivate de Mine in gradina Mea, pentru ca primiti frumusetea si parfumul Mamei voastre.
   Insotita de Ingeri si Sfintii din Paradis si de rugaciunea sufletelor din Purgatoriu, Ma prezint in fiecare zi in fata tronului Lui Dumnezeu pentru a-i oferi buchete din ce in ce mai mari de flori din gradina Mea.
   Cand veti fi devenit astfel, atunci intreaga Biserica va deveni gradina Mea in care Treimea Sfanta se va reflecta cu placere.
   Tatal se va bucura vazand realizata in ea, in mod desavarsit, intentia creatiei Sale. Fiul va locui cu voi, pentru ca intre voi a venit de acum Imparatia Tatalui. Spiritul Sfant va fi insasi viata intr-o lume consacrata din nou slavei Lui Dumnezeu.
   Acesta va fi triumful Inimii Mele Neprihanite."            
                                                       

   din cartea: "CATRE PREOTI, FIII PREAIUBITI AI SFINTEI FECIOARE"  (locutiunile preotului Stefano Gobbi - fondatorul Miscarii Sacerdotale Mariane)

   Mai multe mesaje din aceasta carte puteti citi la eticheta: http://dinimaginatie.blogspot.ro/search/label/Locutiunile%20preotului%20Stefano%20Gobbi%20%28Miscarea%20Sacerdotala%20Mariana%29


2 comentarii:

  1. Extraordinar de buna si complecta aceasta pagina! MA AJUTAT TARE MULT IN CREDINTA MEA!! Fara egal in limba romana: (pentro o singura persoana sau mic grup, responsabili pentru aceasta pagina) ..si am vazut multe pagini romano-catolice. Domnul sa va Binecuvanteza pentru dragostea, sacrificiul, efortul si timpul depus pentru a creea o pagina asa de frumoasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Ilie, ma bucur foarte mult ca te ajuta ceea ce postez. Eu as dori sa fac un umil apostolat prin ceea ce postez pentru ca si altii sa citeasca ceea ce eu, la randul meu, am citit, pentru a-i ajuta si pe altii ceea ce mie mi-a fost de mare ajutor.
    Pentru mine nu este un efort ca sa intretin acest blog, o fac cu o foarte mare placere si bucurie.
    Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa te cuprinda in imbratisarea Sa iubitoare de TATA, pe tine si pe toti oamenii, caci toti suntem copiii Lui.

    Laudat sa fie Isus si Sfanta Fecioara!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.