miercuri, 11 decembrie 2013

DOUA OSTII DARUITE DE CER

    Paratico - Italia

   
Marco Ferrari
Din 1994, Mama Iubirii il viziteaza pe Marco Ferrari la Paratico, din dieceza de Bergamo, in nord-estul Italiei. Aceste aparitii regulate readuc multe suflete in Biserica si produc roade impresionante. La fel Ca la Schio, Maria ne cheama la o credinta vie, adica ne indeamna la fapte concrete izvorate din credinta.

   La Paratico, Dumnezeu a facut, de doua ori, un miracol euharistic, dandu-i o Ostie lui Marco Ferrari... Primul miracol a avut loc in 2005, anul euharistic, in capela Oasis, in prezenta a cinci martori, iar al doilea miracol in 2007, pe colina aparitiilor, in prezenta a 150 de persoane.

   PRIMUL MIRACOL, DIN 27 AUGUST 2005, ORA 17,15

   "Ne aflam in capela pentru un moment de rugaciune comunitara. Aproape terminaseram Rozariul, cand am observat ca Marco avea privirea absenta, complet detasata de realitate, absorbit sa contemple ceva care ii atragea atentia si il facea foarte senin, bucuros, fericit. Dintr-o data s-a ridicat de pe scaun si s-a indreptat spre un punct precis al incaperii, unde a ingenunchiat. Apoi, a ridicat bratele si si-a intins mainile ca sa primeasca ceva. In clipa aceea am vazut o Ostie alba materializandu-se desupra palmelor sale, chiar inainte sa o ia. A ramas cateva clipe cu Ostia asezata pe palme; iar apoi am putut-o vedea clar. Imediat dupa aceea, Marco a dus Ostia la gura, depunand-o pe limba, unde a ramas vizibila si observata de cateva persoane prezente, timp de doua minute, fiind total intacta si intreaga. Dupa care, el a inghitit-o cu o aparenta dificultate.
   Dupa acest extraordinar eveniment, Marco ne-a povestit ca avusese o viziune in timpul rugaciunii:
 
Marco impreuna cu presedintele Consiliului Pontifical,
arhiepiscopul polonez S. Zigmunt Zimowski si
secretarul sau
- Roma, 2010 -
 < Tocmai recitam Rozariul, asa cum fac de obicei. Nu aveam nici un gand deosebit cand, brusc,  m-am simtit rapit si absorbit intr-o minunata lumina, intr-o atmosfera de bucurie. Cativa ingeri umpleau capela si, printre ei, figura Sfantului Arhanghel Mihail. El a venit spre mine, aducand cu el o Ostie foarte mare, cu diametrul de aproape un metru. Dimensiunea Ostiei se reducea progresiv, pe masura ce Arhanghelul se apropia de mine, pana cand a devenit o Ostie normala, ca aceea care ne este data la sfanta impartasanie. Arhanghelul mi-a spus sa o pun in gura, caci acea Ostie era pentru mine. Am facut intocmai. In gura mea Ostia avea gust de carne cruda si aveam senzatia ca imi era gura plina de sange.

   Ingerii Lui Dumnezeu au reusit sa aduca Ostia dintr-un loc neprecizat de pe pamant, unde urma sa fie desacralizata. Aducand-o din acel loc, Sfantul Mihail a vrut sa o salveze de orice forma de ultraj, ceea ce ne face sa intelegem ca trebuie sa avem multa credinta, pentru ca Isus este viu, adevarat si real in sfanta Euharistie. Nu trebuie sa fim superficiali cand ne apropiem de El. Cu credinta, sa ne pregatim sa-L primim in sfanta Euharistie si, dupa ce L-am primit in inima noastra cu credinta si iubire, sa-I multumim."

                                                     Antonietta, Angelo, Marta, Laura si Maurizio
                                                 http://www.mammadellamore.it/27_08_2005.htm

   AL DOILEA MIRACOL EUHARISTIC, 11 MARTIE 2007

   Mesaj al Mamei Iubirii, de duminica - 11 martie 2007, in timpul intalnirii de rugaciune pe colina aparitiilor de la Paratico:
 
 "Dragii Mei copii, in anii din urma Eu M-am manifestat in acest loc, pentru ca asa a vrut Isus Dumnezeu. Numerosi oameni si ministri ai Fiului Meu, dupa atatea invitatii la convertire si atatea semne, inca nu au inteles ca sunt pe cale de a se pierde si timpul harului se va sfarsi. Dupa atatia ani de cand tot merg, mai gasesc inca inimi stinse si distrate. Oamenii din aceste timpuri se tavalesc in mocirla pacatului si nu-si recunosc greselile. Copiii Mei, v-am chemat astazi sa ne rugam impreuna... 
   V-am chemat sa va indemn sa va intoarceti inima spre Dumnezeu, ca gandurile si sentimentele voastre sa fie indreptate spre Dumnezeu. Rugati-va intens si consolati Inima Lui Isus, rugati-va si reparati pentru cei care-L fac sa sufere atat de mult, ramanand in pacat, fara sa se converteasca sau sa se caiasca. Marea suferinta, dureroasa Patimire a Lui Isus nu s-a sfarsit... prea multe suflete se pierd si il fac sa sufere pe Dumnezeu.
   Copiii Mei, episcopul acestei dieceze a cerut un semn. Eu am dat multe in acest loc. Dumnezeu mai vrea sa acorde semne, pentru ca Mama voastra sa  fie primita si astfel multe suflete sa fie readuse la lumina si la iubirea fata de Dumnezeu. Copiii Mei, Dumnezeu Atotputernicul va cheama. Fiecare dintre voi, in acest moment, sa se simta chemat pentru mantuirea lumii, pentru mantuirea pacatosilor care nu vor sa se caiasca. Va invit din nou, in Opera pe care am vrut-o si am consacrat-o, sa fiti activi si laboriosi pentru fratii cei mai sarmani si mai nevoiasi, mereu gata sa dati marturie despre credinta voastra, cu orice pret. Copiii Mei, sacrificiile pe care le-ati facut, pe care le faceti si pe care le veti face va vor fi rasplatite din plin... Sa nu va mirati daca Isus, astazi, va cere ceva in plus. Astazi, El este aici, cu Mine si va binecuvanteaza cu Preasfanta Treime. Copiii Mei, binecuvantarea invocata pentru voi si pentru toti este in numele Dumnezeului care este Tatal, este in numele Sau si in numele Spiritului Sfant. Amin.
   Va strang la pieptul Meu si va dau pacea... Fiti adevarati marturisitori, copiii Mei. La revedere, copiii Mei."
   
Marco impreuna cu Nuntiul Apostolic si Episcopul
Aparitia a avut loc pe colina in jur de ora 15,15. La sfarsitul aparitiei, a venit miracolul...

   Marco, inca in extaz, s-a ridicat de la locul sau obisnuit, cu privirea indreptata in sus. Brusc, a inceput sa urce pe colina (cu un pas anormal: parea ca zboara). La un moment dat, toti l-au vazut cum intinde bratele in sus, apoi cum cade la pamant. Parea mort, cu bratele intinse in cruce. A ramas asa, cu fata la pamant, in iarba, cateva clipe... Cand si-a revenit, a ridicat capul si a vorbit cu cineva din fata sa...  Apoi a lesinat timp de cateva clipe. Cand s-a ridicat, toata lumea a vazut ce avea in maini: o mare Ostie alba. Chiar in momentul acela soarele a inceput sa se invarta, parea ca danseaza, iar pelerinii au inceput sa vada diverse semne pe Cer si in soare. 
   Atata bucurie, emotii si dorinta de convertire. Tututror Marco le repeta ca Isus si Maria erau inca acolo...
   Cand si-a revenit din extaz, a relatat:
   "Noaptea trecuta, Sfanta noastra Mama a confirmat ca va da un semn pentru noi si pentru episcopul diecezei. Acum, miracolul a avut loc.
   In timp ce Feciora Maria spunea in mesajul Sau, putin inaintea binecuvantarii: "Sa nu va mirati daca astazi Isus va cere ceva in plus. Astazi, El este aici, cu Mine si va binecuvinteaza  ci Preasfanta Treime..." , Isus a aparut langa Ea. Mi-am deschis bratele, spunandu-I: Isuse, Te iubesc!
 
Parintele Rene Laurentin - interviu cu Marco Ferrari
 Dupa terminarea mesajului si dupa salut, viziunea Lui Isus si a Mariei s-a indepartat de mine aproximativ 20 de metri. Isus era in centru, Maria alaturi si apoi o multime de sfinti, de fericiti, de ingeri si de suflete.  Printre ele, am recunoscut cateva figuri ca papii Ioan Paul II si Ioan  XXIII. In acest moment Isus mi-a spus: "Vino, copilul Meu..." si si-a intins mainile, aproape impreunate, spre mine,  pentru a-mi da ceva... Si atunci eu am mers spre El... Ajuns langa Isus, El mi-a spus: "Iata. Sunt Eu! Aceasta  este pentru tine..."  Am intins mainile spre El si am primit o mare Ostie stralucitoare. Cuprins de o intensa emotie, n-am mai inteles nimic, cred ca am lesinat cateva minute... Cand mi-am revenit, am mai vorbit inca cu Isus si mi-a spus niste lucruri pe care nu le pot repeta in acest moment ci atunci cand va veni timpul. In clipa aceea, trupul meu era nemiscat. El mi-a spus: "Acum, ridica-te, copilul Meu, Eu te primesc in Inima Mea" si, intorcandu-Se spre soare, a spus: "Acum, tu, danseaza..."

   Apoi, mi-am revenit brusc, frumoasa viziune a disparut iar in mainile mele era o mare Ostie alba pe care am ridicat-o si am aratat-o tuturor. Acum, aceasta Ostie este pastrata in tabernacolul de la Oasis.
   Inca o data, in acesti treisprezece ani, eu vreau sa le spun Lui Isus si Mariei "da"-ul meu."
   Toti cei care erau acolo au vazut semnele in acea dupa-amiaza. Ostia au putut-o vedea toti, materializandu-se sub ochii lor.
   Sa pastram ca pe o comoara ceea ce am primit si, asa cum ne invita Fecioara Maria, sa devenim adevarati marturisitori.

                                    http://www.mammadellamore.it/11_03_2007.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.