miercuri, 25 septembrie 2013

PRIVESTE MOARTEA CU INCREDERE


   Parintele Gaston Courtois "Fiu al Caritatii" (Congregatie masculina de drept pontifical, intemeiata in 1918) se intretinea, mai ales in ultimii ani ai vietii, in "dialoguri" intime cu Mantuitorul care i-a spus:
   "Trebuie sa intelegi ideile pe care ti le comunic, exprimandu-le cu propriile tale cuvinte pe masura ce le primesti. Eu le fac sa izvorasca in mintea ta mai intai pentru tine, si apoi, pentru toti fratii si surorile tale intru umanitate."

   Iata un fragment din nenumaratele mesaje pe care Isus i le-a transmis Parintelui Courtois:

 "Eu sunt mereu prezent si sunt mereu langa tine, chiar atunci cand totul pare sa se prabuseasca, mai cu seama in clipa mortii. Imi vei simti atunci bratele cuprinzandu-te si strangandu-te la pieptul Meu. Vei intelege la ce, si pentru ce vor fi slujit muncile, suferintele tale.
   Nu este iertare fara sangerare. Sangele Meu nu-si poate implini misiunea nepretuita de jertfa eficace decat in masura in care omenirea primeste sa-si amestece, cu iubire, cateva picaturi de sange cu Sangele Patimirii Mele.
   Gandeste-te la ce va fi intalnirea noastra in Lumina. Pentru aceasta ai fost creat, ai lucrat si ai suferit. Va veni o zi cand te voi culege si pe tine. Gandeste-te la ea adesea si ofera-Mi de pe acum ceasul mortii tale, unind-o cu a Mea. Gandeste-te adesea si la ce va fi dupa moarte, la bucuria nesfarsita a sufletului, plin de lumina si iubire, traind deplin, prin Mine, elanul de jertfa catre Tatal a intregii sale fiinte si primind, prin Mine, toata bogatia vesnicei tinereti divine.
   Priveste moartea cu incredere si foloseste-ti sfarsitul vietii pregatindu-te pentru ea cu iubire. 
   Gandeste-te la moartea tuturor fratilor tai. Cata putere de co-rascumparare ar putea izvora de aici, daca aceste morti ar fi oferite! Tu trebuie sa oferi si pentru cei care nu se gandesc sa o faca. Este unul din modurile cele mai eficace de a pune in valoare Jertfa Mea de pe Calvar si de a-ti imbogati Liturghia zilnica.
   Adormi seara in bratele Mele. Tot astfel vei muri si vei ajunge in Paradis, in clipa Marii Intalniri.
   Am primit sa mor din iubire pentru tine. Nu-Mi poti da mai mare dovada de iubire decat primind moartea in unire cu Mine.
   Nu vei fi dezamagit. Uimit de splendoarea inaltatoare pe care o vei descoperi, nu vei regreta decat un singur lucru: ca nu ai iubit indeajuns.
   Continua sa-ti unesti adesea moartea cu a Mea si s-o oferi Tatalui prin mainile Mariei, sub indrumarea Spiritului Sfant.
   In numele mortii tale unite cu a Mea, poti sa ceri ajutorul neintarziat pentru a trai acum mai mult in iubirea divina. Nu este nimic ce n-ai putea dobandi astfel. Profita asadar!
   Prin moartea Mea am daruit viata lumii. Tot prin jertfa vietii Mele pot da in continuare viata  oamenilor. Dar mai am nevoie de moartea voastra ca sa inving, fara a atinge libertatea, sovaielile, retinerile, impotrivirile celor care nu vor sa-Mi auda Chemarea sau care, dupa ce au auzit-o, nu-Mi ingaduie sa intru la ei.
   Cerul sunt Eu! In masura in care, potrivit cu iubirea de care veti da dovada, veti putea fi asimilati de Mine, veti gusta bucuria nesfarsita si veti primi de la Tatal toata Lumina si toata Slava!
   Atunci nu va mai fi nici planset, nici durere, nici nestiinta, nici neintelegeri, nici pizma, nici greseala, nici miicime sufleteasca, ci multumire filiala adusa Sfintei Treimi si multumire frateasca a unora fata de ceilalti.
   Va veti aminti, de buna seama, de cele mai marunte evenimente ale vietii voastre pamantesti, dar le veti vedea in sinteza iubirii care le va fi ingaduit, transfigurat, purificat.
   Cat de mare si plina de bucurie va fi umilinta, care va va darui tranparenta de clestar pentru a va lasa patrunsi de toata Luminarea Indurarii Divine.
   Da, veti vibra la unison cu Inima Mea si in armonie unii cu ceilalti, recunoscandu-va ca binefacatori unii altora si contemplandu-va marunta contributie pe care de la Mine ati primit-o spre fericirea tuturor.
   Da, vei avea parte de o moarte fericita, rapida si plina de iubire. Trecerea nu e lunga pentru cel ce-si da sufletul intr-un act de iubire, unindu-se cu Mine in Lumina. Ai incredere in Mine. Asa cum am fost langa tine in toate clipele vietii tale pamantesti, tot astfel voi fi cu tine in clipa intrarii tale in Viata vesnica, iar Mama Mea, care s-a aratat atat de buna fata de tine, va fi si Ea prezenta, cu toata blndetea-i de Mama.
   Te gandesti indeajuns la semenii tai din Purgatoriu, care nu-si pot dobandi progresiva incandescenta luminoasa prin propriile mijloace? Au nevoie ca unul din fratii lor de pe pamant sa merite ceea ce ar fi dobandit daca ar fi implinit ei insisi, inaintea mortii, actul de iubire pe care il savarsesti pentru ei.
   De aceea este de folos sa mai ramai pe pamant, de aceea ti se prelungesc zilele. Daca batranii ar mai fi constienti de puterea lor si de urmarile micilor jertfe meritorii in folosul fratilor lor din aceasta lume si din lumea de dincolo, si-ar da seama mai bine de pretul celor din urma ani ai lor, cand pot, in pace si seninatate, sa dobandeasca atatea haruri si, in acelasi timp, sa primeasca pentru ei insisi un asemenea prinos de lumina si de bucurie vesnica. Moartea le-ar fi mai blanda, caci fagaduiesc un har special de ajutor in clipa cea mare, tuturor acelora care au trait pentru altii mai mult decat pentru ei insisi. Oare nu in aceasta consta iubirea? Nu prin mici jertfe ne pregatim sa murim iubind?
   Cat de entuziasmanta este participarea la bucuria Noastra Trinitara! Este "dincolo de orice calificativ" Flacara de Iubire ce va aprinde spre comuniunea totala, in iubire universala si definitiva. Daca ati putea-o cunoaste inca de pe acest pamant, viata v-ar deveni cu neputinta si cum as mai putea face apel la libera voastra colaborare, oricat de neinsemnata, spre a lucra impreuna cu Mine intru rascumpararea si spiritualizarea progresiva a intregii omeniri, menita sa fie asimilata de Mine?
Gaston Courtois  ...................................................
Moartea va fi, dupa cum stii, mai degraba o sosire decat o plecare, cu mai multe regasiri decat despartiri
   Ma vei intalni in Lumina Frumusetii Mele, in Focul Iubirii Mele, in Flacara Recunostintei Mele.
   Ma vei vedea asa cum sunt si iti voi ingadui sa fii pe deplin absorbit in Mine pentru a-ti afla locul in locuinta Sfintei Treimi.
   Atunci o vei saluta pe Sfanta Fecioara plina de Slava. Vei vedea cat de mult este cu Domnul si Domnul este cu Ea. Ii vei marturisi recunostinta fierbinte pentru purtarea de Mama pe care ti-a dovedit-o.
   Te vei putea uni cu prietenii tai din Cer, de la ingerul tau pazitor pana la prietenii de pe pamant, arzand de iubire si stralucind de lumina bucuriei neamestecate.
   Ii vei intalni pe fiii si pe fiicele tale duhovnicesti si te vei bucura deopotriva pentru tot ce datorezi fiecaruia dintre madularele neinsemnate sau de mare cinste ale Trupului Meu Glorios.
   Cand va veni clipa intalnirii noastre, vei intelege cat pretuieste pentru Inima Mea moartea slujitorilor Mei, cand e traita in unire cu a Mea.
   Ea este marea posibilitate de a da viata omenirii razvratite si de a lucra spre spiritualizarea lumii."

   "Dialoguri" din: "Cand Domnul vorbeste inimii", Ed. Pauline - "Regina Pacis" nr.108

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.