miercuri, 10 iulie 2013

ACTUL DE IUBIRE - extras din al saptelea fascicol (part.a II-a)


   Despre mistica Justine Klotz si revelatiile sale ( extrase din mesaje cuprinse in 8 fascicole) care alcatuiesc volumul "Actul de Iubire - Cale Sigura pentru Reinnoire" puteti citi in postarea:
   http://dinimaginatie.blogspot.ro/2013/05/actul-de-iubire-din-descoperirile.html 

 ACTUL DE IUBIRE:  

  " Isuse, Maria, Va iubesc!
Mantuiti sufletele preotilor,
Mantuiti sufletele.
Va rugam cu umilinta
Si ajutati-ne sa putem repeta
acest ACT DE IUBIRE DE MII DE ORI
Cu fiecare respiratie,
Cu fiecare bataie a inimii."
   

Extras din al saptelea fascicol (part. a II-a)
ISUS - REGELE IUBIRII

 
 (Isus):

   "Vai de omul care nu este recunoscator!
   Ce plina de multumire era Inima Mea! Nu numai din cuvinte.
   Eu am multumit pentru sufletele care trebuiau sa multumeasca si nu o faceau.
   Viata Mea a fost plina de multumire adusa Tatalui tuturor sufletelor.
   Eu am multumit ca este Tatal fiilor Lui Dumnezeu. Eu am castigat pentru voi tot ce va trebuia ca sa fiti adevarati fii.
   Sa aveti mereu in inima o rugaciune de multumire!
   Multumiti pentru Iubire, pentru care Eu Mi-am varsat Sangele, pentru ca TOTUL ESTE HAR!
   Iubirea Mea va va da bucuria vesnica! De aceea, purtati crucea pe care Tatal trebuie sa v-o dea, pentru a nu pune in pericol sufletele. Ea va deveni pentru voi BUCURIE si va dobandi sufletului intoarcerea Acasa, pe vesnicie.
   Pe pamantul pietros veti fi doar in trecere.
   Spinii i-am purtat chiar pe capul Meu, cu aceasta s-a pus capat blestemului.
   Era o coronita misterioasa, pe care nimeni nu o mai poate lua, si nici nu trebuie. Cu Ea Eu am fost incoronat pentru vesnicie!
   O, sensul este profund si nu se poate explica! - COROANA IUBIRII!

   ...Multumiti Tatalui! Si Eu am facut-o!
   Ce cuvant simplu este Harul, si atat de mare este!
   Paziti deci cu grija Inima Mea, care se odihneste in tabernacol si nu a incetat niciodata sa bata pentru voi!
   Eu am un Nume mare: Isus.
   Iadul trebuie sa fuga din fata lui. Cum se tem de Mine duhurile rele!... Diavolul nu a vorbit inca de Iubire. A zamislit ura, chiar de la inceput. Tu te temi prea mult de diavol, pe cand el trebuie sa se teama de tine, asa de mare trebuie sa fie increderea ta in Mine. Cum ai fi putut gasi Calea, daca Eu nu ti-as fi aratat Iubirea Mea? Eu conduc inimile!
   ... Iubesc sufletele care mai au incredere.
   Increderea trebuie sa te apere!
   Sunt atat de ranit de raceala oamenilor. Poarta-Ma in inima cu toata grija de care esti in stare, ca sa Ma pot odihni aici.
   Viata Mea este Iubire. Si viata ta trebuie sa se cheme la fel.
   INCREDEREA INSEAMNA IUBIRE.
   Fericita esti cand ai incredere!
   Tu nu cunosti valoarea unui suflet eliberat de Mine din pacat si ramas fidel Mie! De ce te indoiesti? Trebuie sa repet mereu: Crede in imensa Mea Iubire, Ea te va mantui!
   O, daca sufletele ar cunoaste cum stiu Eu sa Iubesc! Nu s-ar mai indeparta nici unul. Aceasta sa-ti fie mangaierea. Este valabil si pentru tine! Tu nu sti ce treaza este Inima Mea si cum veghez asupra celor mici!

   ... Roaga-te in fiecare zi sa ai o inima smerita!
   Aceasta virtute vine de la Tatal. Nu exista intimitate mai mare cu care sa te rogi Tatalui!
   Ingenunchiaza de fiecare data, daca este posibil! El iti da ce ai nevoie. Mai ales aceasta virtute (smerenia)! Este fondata pe Iubire.
   Aceasta virtute cunoaste multe cai de Daruire.
   Urmeaza-le in taina! Si Eu am avut nereusite. Si cu pietre am fost batut!
   Spune: "Tata, iarta-le lor!" - Si Eu am facut-o.
   Atunci voi sti ca Ma iubesti.

   Cum s-a gandit la voi Iubirea Mea, v-a ridicat din intuneric si a extirpat pacatul, in mod real!
   O, dati-Mi deci sufletele voastre, pe care le-am rascumparat cu un pret atat de scump!
   Inca va puteti hotara. Eu nu ma ating de vointa voastra.
   Voi aveti libertatea de a fi fii ai Lui DUMNEZEU.
   DUMNEZEU Insusi si-a lasat tronul ca sa invinga cu voi raul. Voi ati devenit fiii Iubirii Sale! V-a ferit de boldul mortii. Ca sa va caute,  Inima Lui s-a deschis si s-a imbracat in umilinta.
   Forta creatoare a Lui DUMNEZEU era inchisa in Trupul Meu si M-a insotit in toate drumurile. Inima Mea actiona in secret - nimeni nu o vedea. Minuni peste minuni! Trupul era numai vesmantul exterior, care ascundea misterul.
   Nimic nu statea in calea actiunilor Mele. Iubirea Mea poate strabate orice cale, toate sunt ascunse. Cat de puternica este Iubirea Mea! Mi s-a dat toata Puterea.
   Iubirea trebuie sa vegheze mereu. Iubirea trebuie sa se roage, dar cu inima, cum am facut Eu!
   Nu reusesti intotdeauna sa te reculegi, de aceea trebuie sa-ti lasi inima sa se roage! Cu Iubirea Mea reusesti.
   Ce nu poate face un suflet, voi face Eu pentru el.
   Ceea ce fac, fac pana la capat!
   Iubirea Mea vegheaza cu grija asupra voastra. Momentan sunteti in exil, dar numai cu trupul. El indura pacatul. Inca nu ati parasit trupul: si el se va trezi la Viata. A fost salas sufletului, care era tronul Meu!
   DUMNEZEU va fi Indurator cu toti! Cine va cere Indurare, va fi iertat.
   Ceea ce sufletul nu poate duce, ii ramane ascuns, pentru ca in el se petrece marea schimbare.
   Iubirea Mea va intampina din orice Sacrament!
   Este ca si cum as fi asteptat fiecare intoarcere a voastra. Atat de mareata este Iubirea ascunsa in Ele(Sacramente)!
   Deocamdata ai inca multe defecte, dar nu te lasa descurajata. Eu nu te las sa te scufunzi, stii bine!"

   (Cu privire la Sfanta Liturghie):

   "Voi urcati pe Muntele Sfant, unde incepe Jertfa, aproape, si totusi asa de departe, cum am facut Eu cand am implinit prima Jertfa.
   Sangele Meu curge suvoi, picatura cu picatura, spre voi. Nu cunoaste timpul. A supus timpul, de aceea sunt mereu cu voi, in acelasi Holocaust, ca si pe Cruce.
   Atrag toate pacatele, toate pacatele lumii, cum le-am purtat si atunci! Pentru Dumnezeirea Mea nu exista nici ziduri, nici piedici!
   Eu ii vad pe toti oamenii, de la inceputul pana la sfarsitul lumii, altfel nimeni nu s-ar putea intoarce, nici desprinde de lume. Eu cunosc si cele mai delicate ganduri, pana la cel mai mic. Nici unul nu-Mi este necunoscut! Privesc in sufletul fiecaruia. Il vad venind si plecand. Nu exista nici un efort pe care Eu sa nu-l vad, nici un gand pe care sa nu-l stiu!
   Adesea L-am invocat pe Tatal, cu firea Mea omeneasca. I-am aratat imensa Mea durere pentru sufletele aflate in pragul caderii.
   Ce mult a suferit Inima Mea cand am vazut toate pacatele! Le-am putut vedea pe toate si pe fiecare pacatos in parte. Aceasta viziune Mi-a dat-o Tatal, si M-a lasat sa actionez, fara impedimente, dar numai in interior. Aici dispuneam de Putere. Trebuia sa o ascund de iad - si asa este si in prezent.
   Trebuie doar sa Ma lasati sa actionez! Si voua multe lucruri va sunt ascunse, pentru a nu leza Maiestatea Divina. Eu va sunt foarte aproape sub speciile Painii!
   Ingerii sunt uimiti de aspectul Meu, de cum a fost cu putinta ca DUMNEZEU sa se faca atat de mic.
   Fiica Mea, Eu efectiv nu pot sa fiu furios. Iubirea Mea este prea mare! Eu cer intotdeauna iertare. Inima Mea asa bate.
   Nici un om nu poate intelege Umilinta Mea. Din Iubire M-am lasat ucis. Am lasat sa curga Sangele Meu ca sa curat sufletele.
   Cine M-ar fi putut ucide? L-ar fi inghiti pamantul numai la acest gand! A trebuit sa daruiesc Puterea Mea pentru ca acest lucru sa fie cu putinta.
   Nu eram supus nici unei obligatii. Am facut-o din Iubire. A fost cel mai mare Act de Iubire, si trebuia sa va apartina voua.

   EU SUNT UN DUMNEZEU AL IUBIRII!
   Si trupul vostru se va transforma. Va parasi lumea naturala. Spiritul Sfant il poate transforma. Sunt plasmuit de Spiritul Sfant in chip supranatural. Asa am devenit Om.
   Si Trupul Meu a suferit o schimbare. Cu el Eu am putut Invia. Cu acelasi Trup care cunoscuse toata durerea. Eu M-am hranit cu hrana din natura si dupa Inviere, ca sa vi-L arat pe DUMNEZEU. A trebuit sa fac aceasta, ca sa indepartez indoiala si sa intaresc credinta in Inviere. Pentru ca aceasta nu este dupa natura umana. Am facut-o ca sa pecetluiesc invierea voastra!
   Fara moarte nu exista Inviere. Prin Mine moartea duce la Inviere. Este un lucru confirmat, cum este adevarat ca Eu sunt DUMNEZEU!
   Credeti aceasta cu tarie!  Altfel totul ar fi in zadar - iar Eu as fi  numai un om din aceasta lume.

   O, lumea este rece si egoista! Asta Imi pune piedici.
   Multi sunt atat de lipsiti de putere! Multi nici nu vor sa fie altfel.
   Trebuie sa faceti un efort - sa fiti pregatiti pentru DUMNEZEU!
   Multe lucruri se pierd si nu se mai pot recupera!
   Fiecare noua zi este un Har!
   Eu vin din nou, in fiecare zi, ca sa indepartez de voi iadul. El nu vrea sa lase oamenii liberi, doreste sa impiedice orice har.
   Ce nu face el! El insfaca omul pe la spate si-l rasuceste. Multi nu-si mai dau de loc seama ce se intampla.
   INVOCATI-I PE INGERII VOSTRI! DUMNEZEU vi i-a dat ca sa va apere. Sunt slujitori devotati Domnului. Fiecaruia Eu i-am incredintat o sarcina. Misiunea lor este sfanta."

   (Cuvintele Maicii Domnului):

   "Nimeni nu vine la Mine degeaba! Eu Ma gandesc la sufletele voastre, Eu, Mama!
   Daca oamenii ar recunoaste ca Eu sunt Mama lor! Multe haruri curg prin Inima Mea, pana jos la voi, fara intrerupere, pentru a va sustrage iadului si a va incredinta Fiului Meu. Nimeni, daca nu vrea, nu este despartit de DUMNEZEU. O spun Eu, Mama Lui Dumnezeu. Pentru asta M-am facut garanta chiar Eu!  Pot, pentru ca sunt SCAPAREA PACATOSILOR.
   Este un lucru atat de mare ce s-a intamplat prin Fiul!
   Toate cuvintele Lui se odihnesc in Inima Mea.
   Fiecare cuvant pronuntat de El, are Putere deplina!
   Mi-a fost transmisa, in virtutea Iubirii Sale pentru oameni.
   Eu cunosc Iubirea Sa si Durerile Sale. Si pe Mine M-au lovit adanc.
   M-am intors printre oameni ca o Regina, atat de mult M-a lovit durerea.
   Eu sut REGINA DURERILOR.
   Asa L-am urmat pe Fiul Meu in Iubire pentru suflete!"

   (Isus):

   "Exista atat de putina iubire pentru Mine!
   Cuvintele Mele sunt valabile si pentru lumea de azi! O, daca ar vrea sa recunoasca de ce au nevoie pentru binele lor!
   Iubirea Mea este Har si dincolo de mormant!
   Diavolul nu poate decat profana. Intre el si Dumnezeu este o mare prapastie.
   Numai prin Mine gasiti Calea ca sa scapati de iad.
   Oamenii sa creada! De aceea am spus: "Ramaneti in Iubirea Mea! Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul lumii!"
   Nu sunt acestea cuvinte in care sa se creada?
   O, ce cuvinte de foc, intarite de Iubirea Mea!
   De ce nu sunt crezut? Sunt atunci un mincinos, si nu DUMNEZEU Care va Iubeste cu daruire totala?
   Poate un om sa iubeasca astfel?

   Iubirea Mea poarta in Sine samanta Vietii, prin Eternul Bine.
   Toata Iubirea care poate sa se raspandeasca, vine de la Tatal.
   Iubirea este mare ca Tatal - si pura ca Spiritul Sfant!
   Iubirea Mea nu este usor s-o intelegi. In Iubirea Mea totul va dainui, asa de mare este Puterea Ei, data Mie de Tatal.
   EU SUNT ISUS. Acest Nume Mi-a fost dat de Tatal."

   (In timp ce ma impartaseam, am auzit urmatoarele cuvinte):

 
Justine Klotz, mistica ce a primit aceste
revelatii
 "Eu deschid Inima Mea si arat Ranile Mele. Pentru tine am permis asta! - Numai asa Ma poti primi.

   In Omenirea Sa, DUMNEZEU VORBESTE SUFLETULUI astfel. - Cu cata marinimie este impodobit sufletul cu daruri! (Daca ar sti aceasta) Ar fremata de bucurie! Voi nu puteti masura Iubirea care este aici.
   Eu vreau sa va scufund in Iubire, si sa va ridic din nou, pentru ca in voi Iubirea se pierde in mod continuu. Eu vreau sa va intalnesc din nou, in fiecare zi! Atata de mult doreste Inima Mea sa celebreze banchetul cu voi. Este o mare hrana de Iubire!
   Este suflarea Spiritului Meu - Iubirea Inimii Mele - abandonarea in bratele Tatalui!
   Sufletul se prezinta la Tatal impodobit ca o fecioara."

   (Isus, despre incredere):

   Numai putini stiu cat de mult iubesc INCREDEREA.

    Vin in intampinarea lui cu mainile incarcate!
   Fiica Mea, Ma refer la sufletul tau.
   Tu trebuie sa CREZI FARA LIMITE,
   sa SPERI FARA LIMITE,
   sa IUBESTI FARA LIMITE!
   Cum Ma urmeaza el!
   Nu ridicati ziduri, nu ramaneti de neclintit! Ceea ce tu nu poti, Eu pot. Nu te sfii! Lasa totul in urma ta, ca intr-o moarte!
   Fiecaruia ii ofer Iubirea Mea - si primesc asa de putine raspunsuri!
   De ce Imi oferiti asa de putina incredere? Ce mult am vrut sa fiu mic, ca sa va castig increderea!

   Da, Sunt mare si puternic, dar totodata atat de mic si indragostit! Plina de Har M-a primit Mama Mea. Iar asta nu inceteaza niciodata! Toti trebuie sa aveti parte (de Iubirea Ei)!
   Voi nu stiti cum Ma consuma Iubirea Mea. Intreaga Mea viata a fost Iubire, daruita voua, si pentru voi! Reflectati, si se va face lumina in sufletele voastre!

   Mergeti inaintea Lui DUMNEZEU, cu inimile aprinse! Asa a fost planuit si voit de Mine, ca sa-I fie placut Lui DUMNEZEU.

   Sa ai adevarata Incredere a unui copil.
   O, daca oamenii ar cunoaste Increderea in Mine! O, daca as putea sa o soptesc fiecaruia la ureche, mereu!
   Numai daca spiritul tau este complet linistit, sufletul tau Ma poate auzi.
   INCREDEREA Imi deschide poarta inimii.
   Te iubesc, fiica Mea, ramai aici, aproape!
   DUMNEZEU nu cunoaste doua feluri de oameni, numai ca fiecare are de implinit o sarcina diferita! Trebuie doar sa o recunosti, si trebuie sa te rogi pentru asta!

   Va poate lipsi ceva, daca aveti incredere in Mine? Mai mic de ata nu Ma pot face, ca sa gasesc increderea voastra!
   Acesta este intotdeauna primul semn al iubirii voastre, pe care Eu incerc necontenit sa o trezesc la viata. Iubirea voastra trebuie sa se trezeasca si sa creasca!
   Voi sunteti ca niste flori care se orienteaza dupa soare. 
   Numai asa frumusetea voastra poate inflori!

   Trebuie sa fiti umili in iubire si sa va daruiti tuturor, pentru ca Iubirea Mea cuprinde totul!

   Singur EU SUNT VIATA, caci fara Mine nu este viata!
   Ce inveninate erau inimile, din cauza trupului!
   Trupul Meu a fost conceput de Spiritul Sfant. - Ardea de Iubire! - Eu am putut sa imbin Trupul cu Sufletul. Am facut-o pentru toate sufletele, pentru ca EU SUNT CUVANTUL! Lumina Iubirii pure.
   Cuvantul naste neincetat Cuvant! -  Iubirea era in acest Cuvant, si s-a coborat pana in profunzime. - Cuvantul era acolo unde eram Eu.
   Eu am spus fiecare lucru din Iubire.
   Cine vrea sa asculte, - sa asculte! -
   - CUVANTUL - sunt Eu Insumi, asa cum Eu Sunt - si EU SUNT TOTUL!
   Nimeni nu poate intelege Cuvantul. - Iubirea este prea mare, iar inima prea mica pentru a putea cuprinde Dumnezeirea Mea.
   DUMNEZEU a luat - TRUP - pentru a fi  - SUFLET! -
   Numai asa a fost deschisa Calea.
   IUBIREA  a purtat Cuvantul - si a fost promis Harul.

   Veniti la Mine cu bucurie!  Eu nu Ma satur de voi! Eu stiu ca aveti nevoie de Mine! Nu-ti este suficient? Stii ce mult Iubesc sufletul care stie sa gaseasca Numele Meu si se agata de El cu toata iubirea! Un sprijin mai bun nu poti gasi! Este ancora Iubirii!
   Cu acest Nume se pot muta muntii din loc!"

   (Dupa Sfanta Impartasanie, Isus):

   "Ascunde inima ta in Rana Inimii Mele, vrea sa te scald in Iubirea Mea! - Numai asa o pot tine aprinsa.
   Iubirea Mea se revarsa - recunoaste toate sufletele!
   Tu vezi ce rege sunt Eu:
   Iubirea este Imparatia Mea.
   Eu pot aprinde orice lumina, Eu M-am nascut in Lumina.
   Mama Mea era strabatuta de aceasta Lumina. Atat de pura era intreaga Sa fiinta. Ea parea invesmantata de Lumina. Ea M-a daruit Transformarii. Prin Ea am fost Inaltat.

   Important este nu ce ai facut pe pamant - ci cum ai Iubit.
   Ia, asadar, gandurile Mele, si mortifica-le pe ale tale!
   Tu nu sti inca ce vreau Eu - si este atat de simplu:
   Pune Inima Mea in locul inimii tale!
   ESTE IUBIREA cea care te cauta!  Tu cauta prin Mine!

   Lumea este plina de rautati si de vicii care-i ameninta pe fiii Luminii. Dar nu va intristati! Prin Mine, Tatal are grija de voi. Nimeni nu a primit atata putere, incat sa va distruga!...
   Roaga-te pentru pacatosi, pentru ca singuri nu pot scapa!
   Eu sunt si un DUMNEZEU care apara, si privirea Mea ajunge departe. Eu sunt acolo unde Ma gasesc doar cei care iubesc!
   Dati-Mi doar Mie iubirea voastra! Eu o impart celor care nu o au."



                       Extrase din "ACTUL DE IUBIRE - Cale sigura pentru reinnoire"
                  Publicatie ingrijita de Comunitatea "AIUTO PER TUTTI" (Ajutor pentru toti)

     Fascicolele  care contin aceste revelatii, le puteti gasi la Eticheta: 

2 comentarii:

  1. Laudati sa fie Isus si Maria!
    Ce frumos ne spune Isus, si astazi, draga mea Daniela:
    "Ramaneti in Iubirea Mea! Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul lumii!"

    Ramai cu noi Doamne, ca sa ramanem in Iubirea Ta.

    Te imbratisez cu mult drag,
    Camelia

    Viziunea lui Enoh: Cea mai veche revelaţie – Dumnezeu vorbeşte omului
    Îţi spun,
    Fii liniştit, deschide ochii şi urmăreşte cu înţelepciunea inimii,
    Să ştii că Eu sunt Dumnezeu. ...

    http://povestirispirituale.blogspot.ro/2012/02/viziunea-lui-enoh-cea-mai-veche.html

    RăspundețiȘtergere
  2. In veci, amin!

    Draga Camelia, citind viziunea lui Enoh, am observat acel repetativ "Fii linistit". Si ma-m gandit cum noi nu-L putem intalni pe Dumnezeu daca nu suntem in pacea si linistea sufletului, dar nici nu putem avea acea liniste pana nu Il intalnim...

    Te imbratisez si eu cu drag.

    Laudat sa fie Isus si Maria!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.