marți, 16 iulie 2013

ACTUL DE IUBIRE - Cateva mesaje ale Lui Isus despre inviere



 Despre mistica Justine Klotz si revelatiile sale ( extrase din mesaje cuprinse in 8 fascicole) care alcatuiesc volumul "Actul de Iubire - Cale Sigura pentru Reinnoire" puteti citi in postarea:
   http://dinimaginatie.blogspot.ro/2013/05/actul-de-iubire-din-descoperirile.html 

 ACTUL DE IUBIRE:  

  " Isuse, Maria, Va iubesc!
Mantuiti sufletele preotilor,
Mantuiti sufletele.
Va rugam cu umilinta
Si ajutati-ne sa putem repeta
acest ACT DE IUBIRE DE MII DE ORI
Cu fiecare respiratie,
Cu fiecare bataie a inimii."

 
 (Isus, despre Inviere):

   "Dupa moarte se vor deschide portile, care sunt inchise. Sufletele vor avea cinci simturi, ca si trupul, pentru ca este spirit nestricacios. Vor fi jertfite pentru Credinta in Mine. Fara jertfa nu este inviere. Cine poate invia si da simtire trupului dupa moarte? Sufletele si-au inaltat la Mine cele cinci simturi, si astfel au suportat trupul, pe care apoi l-au parasit.
   Aceasta este prima inviere, a sufletului. Cea de-a doua este a trupului. El cauta sufletul, chiar in descompunere. Totul se descompune catre suflet, iar DUMNEZEU le va uni. De aceea trupul neinsufletit se va sfinti prin Harul Lui DUMNEZEU.  Incepe sa se strice inca din viata. Si trupul tanjeste dupa fericire si dupa Mine.
   Asa se vor indeparta urmele pacatului. (trupul) Apune precum soarele, si cine-l poate gasi? Nimic nu se pierde pe pamant. Cunosc fiecare particula din tine (trup). Am luat sufletul, pentru a nu permite sufletului sa se piarda. Fac asta numai din Iubire pentru suflet. M-a recunoscut pe Mine si pe corpul lui, si incepe sa-l iubeasca si sa-l inalte din nou,  Iubirea se incredinteaza Mie, iar Eu vad zilnic cum ii infloreste trupul.
   Ce inseamna anii pentru o asemenea opera? Nici o secunda nu se va pierde, si nici o stea de pe cer.
   Cerul este acelasi, fie ca tu esti aici sau nu. Nimeni nu cunoaste locul tau. Asa cum trupul este uitat in timp, nimeni nu-ti cunoaste pacatele, in afara de Mine. Eu vin sa-l chem pe nume, si el se intoarce ca in somn si se trezeste la Glasul Meu. Nici un sacrificiu nu a fost in zadar. Eu il chem cu gingasie, iar sufletul isi recunoaste numele, care i s-a dat la Botez. Toti vor chema si vor trai Numele Meu. Sufletele vor invia la acest Nume si vor indoi genunchii cand il vor rosti. Acesta este trupul, care ingenuncheaza inaintea Mea, si care poate invia din morti. Fie tie dupa cum ai crezut.

   O mireasma va umple pamantul la intoarcerea sufletelor si totul va inflori din nou.
   Vai de cei care nu au "trait" sufletul. Trupul le este in putrefactie si sunt oribili. Va fi o mlastina, acoperita de un nor de fum, pana ce ai Mei vor disparea de pe pamant. Si dupa cules, pamantul va ramane ca pradat, caci totul este strans in hambare, pana cand va veni gerul. Tabernacolele vor fi goale, iar Eu voi fi plecat din aceasta lume cu sufletele. Sufletele isi vor face intrarea pe vesnicie, unde vor sta pentru totdeauna inaintea Mea. Nu este oare mai multa veselie la inceputul unei sarbatori, decat la sfarsit? Sfarsitul este complet desfiintat. Nu exista cale de iesire din Cer. Bucuria va fi din ce in ce mai mare, aceasta este beatitudinea. As putea darui fiecarui suflet, doua vesnicii.
   Fiecare suflet este un Cer pentru Mine. Eu sunt in toate, in acelasi timp. Nici nu se simte prea stramt, trebuie sa aiba loc ca si Mine, atata loc pe care oamenii nu si-l mai acorda unii altora. Sufletul nu este trup. Are de la Mine un soare propriu. A primit Ostia. Nici o alta creatura nu a fost creata pentru asta.
   Asta uneste suflet cu suflet, intr-o profunda prietenie. Sufletele care pot face bine altora, sunt cele mai fericite. Ele isi vor aminti de pamant si Ma vor numi Fericit.
   Nimic nu va trece sau va fi anulat, nici chiar pamantul. Eu nu am creat nimic in van, sau care sa nu fie bun. Si soarele va straluci ca transfigurat. Pamantul nu va fi aruncat in iad, ci voi veni ca si acum pe pamant, si totul se va innoi. In toate Eu am pus o ordine. Se sterge oare o amintire draga? Isi vor aminti cu bucurie de tot. Pamantul va fi acoperit cu flori, nu cum da aceasta lume. Culorile luminoase vor fi transfigurate si vor infrumuseta lumea.
   Sufletele nu ar putea suporta nimic din ce aminteste de pacat. Amintirea se va stinge odata cu toate faptele rele. Fiecare lacrima pe care a varsat-o iubirea, va fi transfigurata. Orice suflet va fi deschis pentru a-si iubi fratele. Iubirea va fi profund intiparita in inima. Fiecare va vedea in Inima Mea imensa Iubire cu care l-am iubit. Sufletele stiu ce li s-a intamplat. Nici un pacat nu va fi vizibil. Sufletele nu ar fi in stare sa vada nici un pacat. Asta le-ar ucide chiar si in Cer, chiar daca nu exista trecut...
   Totul este ca in zori, la rasaritul soarelui, intr-o fericita asteptare. Totul priveste spre Cer, la Mine. Desi sunt aici sus, ele cred ca vad un cer nou, asa sunt de fascinate de Mine. Vad Chipul Meu si nu-si mai pot lua privirea, desi vad ce se intampla in jur. Nici un om nu a vazut vreodata asa de clar in plina zi. Este ca si cum cineva si-ar povesti fericirea. Vocile suna ca niste harpe si sunt totodata lauda Mea pentru ele. Cerurile se inchina, in rastimpuri.
   Asta se petrece de la suflet la suflet, si adesea sufletul reflecta intreaga lumina, prin apropierea de Maretia Mea, cand Ma intorc spre el. Tot corpul lui devine stralucitor de Frumusete si Har. Nu este un secret. Totul se petrece in preajma Lui, El se reflecta concomitent in toate celelalte, pana ce sufletele nu-si mai amintesc de pacatele lor, pentru ca ele si-au pastrat si capacitatea trupului de a gandi, si inca acum intr-o mai mare masura.
   Este ca si cum vazand notele, le-ai auzi sunetul. Este prea putin redat in cuvinte omenesti. Este un singur imn, in care e cuprins totul. Notele nu sunt nicaieri. Nici unul nu a fost intonat pe pamant. Numai in Inima Mea se afla forta de a da tonul, cand sufletul Ma priveste.
   Voi sunteti fapturi muritoare. Totul se va transfigura in apropierea Mea.
   Nimic nu le va fi luat din ce au avut, nici cei ce le-au fost apropiati in viata. Pentru asta exista pamantul, ca sa adune sufletele.

   Un suflet atrage multe dupa el. Altfel, multe suflete nu ar fi aici. Unul intinde mana altuia, ca sa multumeasca. Nici unul nu a venit in Cer pe nedrept! Ce n-a facut unul, am implinit Eu. Multe formeaza radacinile, altele fructul, si Unul formeaza pomul. Unde este sufletul? Totul este facut de altele prin har, in mod dezinteresat. Cu cat sunt mai multe, cu atat Ma pot vedea mai bine.
   Cu corpurile omenesti este altfel. Sunt ca notele muzicale de la o melodie. Nici una nu o poate inlocui pe cealalta, pentru ca au trebuit sa se intample multe ca sa fie asa. Fiecare nota alcatuieste din nou propria melodie. Asa pot explica mai bine acest lucru.
    Inaltimea si adancimea sunt fara sfarsit. Eu stau pe tronul Meu inaintea Tatalui, intre Indurare si Iubire. Cum stau preotii la altar ca sa-L prezinte pe Fiul ca victima si sa aduca lauda Lui. Preotul va ridica privirea spre Mine si va face intocmai, totul in fata ochilor vostri, si voi impreuna cu el.
   Nimic nu se va pierde, nici semnul Crucii facut de un copil. Totul va fi glorificat si facut pe vesnicie.
   Vedeti cum am fost botezat, si sunteti si voi, cum Eu am facut totul pentru voi, cu Iubire pura. Va recit "Tatal Nostru" si impreunez mainile ca un copil. Vedeti ce va da Tatal pentru asta. Nu mai este ceva ascuns. Vedeti cum au loc cele mai mari secrete si cadeti in genunchi, ca sa cantati "Sfant" impreuna cu ingerii si sa-Mi aduceti lauda care Mi se cuvine. Voi serbati cu Mine si Eu cu Tatal, Spiritul Sfant va lumina totul. Fiecare suflet in parte va serba cu Mine si in acelasi timp cu Tatal, sub indemnul Spiritului Sfant care reda totul pentru a le face fericite (sufletele), si totul prin El. Astfel usile sunt inchise si Eu va stau inainte.
   Nu poti scrie nimic mai frumos. Este doar un punct de la un "i". Si cate litere are cuvantul! Ce stramt este limbajul omenesc! Este ca si cum un Rege si-ar lua copilul pe genunchi, i-ar primi toate dorintele si i le-ar indeplini, pentru ca el conduce tara. Cei mici nu vor simti lipsa de nimic.
   As vrea sa fiu exact asa de mic cat vrea Tatal, ca un copil. Cine mai stie ce este mic si ce este mare? Asta o stiu copiii lumii.

 
Justine Klotz, mistica ce a primit aceste
revelatii
 Fiica Mea, aceasta este o iubire reciproca, de la cel mai mic la cel mai mare. Nu poti invata un copil stiinta, nici imbraca un om mare cu hainute de copil. Eu il conduc pe fiecare pe propriul sau drum, adesea prin munti si vai, prin tunete si fulgere. Li se va recunoaste meritul si vor ajunge fericiti. Nu l-a invins micul David pe uriasul Goliat, si nu a ajuns Iosif, cel vandut de fratii sai, mare dregator? Cine cunoaste caile Domnului? Unii au pierdut harul iar pacatosii s-au convertit cu ajutorul lui.
   Ramai mica, caci umilinta este un mare bine. Este o mare virtute, si atat de putin remarcata. Ea este vasul de alabastru cu untdelemn scump al Magdalenei. In el trebuie sa-Mi aduci inima Ta, ca sa fii ca Maria.  Lucreaza sa indeplinesti aceasta.
   Mi-am exprimat dorinta de a va fi Tata, frate, Sot si Sotie.
   Unirea cu Mine a trecut din Inima Mea prin Iubirea unui Dumnezeu. Cat timp totul nu este implinit si pecetluit, asa cu Eu Sunt Viu, lumea ramane in picioare numai privind spre suflet.
   Nu spirit omenesc a facut acestea. Unde s-ar gasi paine pentru atat de multi? 
   Nu fac sa creasca firul ierbii si sa infloreasca orice floare? 
   Cine poate sa faca sa cada ploaia din cer, sau ridica roua cand pamantul a sorbit-o?
   Daca voi nu puteti face asta, iar Eu Ma ingrijesc de trupul vostru, cu cat mai minunat este sufletul!
   Pe pamant tu nu ai putea castiga nici un suflet, ci atat mai putin pe Mine.

   Eu sunt Soarele acestei Creatii.
   Piciorul Meu nu s-a asezat niciodata aici, aici unde stai tu, cu simturile indreptate spre pamant. Nu am gandit niciodata, nici cu un singur gand, la pacat, sau la imparatia oamenilor. O Inima se nascuse in Iubire, care Mi-a dat carne ca sa-Mi acopar Dumnezeirea. Aceasta Inima a venit la Mine sa Ma roage; Eu eram Indurarea. Eu Iubeam aceasta Inima si eram prezent in Ostie. Eu veneam ca Isus si eram Isus. Sufletul era inchis in acest trup de Iubire. Tot ce se intampla in suflete, se intampla in Mine. Sufletele care sunt deja in Cer de mai mult timp, vor interveni si cu efect posterior. Numai cand toate inimile vor inceta sa bata si toate trupurile se vor odihni, voi dori sa binecuvantez Lumea cu Invierea si sa ridic din nou Oamenii de pe pamant.
   Eu am fost inaitea tuturor. Eu sunt bobul de mustar si bobul de grau. Cine a umplut pamantul? Cine v-a intocmit madularele? Dumnezeu este ordine. Eu am fost inaite de soare, iar pamantul a trebuit sa existe ca sa intind o mana sufletelor care alunecau imperturbabil spre abis. Eu sunt asemenea conducatorului care-si incurajeaza soldatii inaintea luptei. Eu sunt Invierea si Viata. Cand invie sufletul, mormantul se deschide si pentru invierea trupului.
   Incredinteaza-Mi neputinta ta. Eu ii conduc numai pe cei mici. Cei mari nu se lasa condusi, ei merg pe propriul lor drum.
   Eu am privit in inima ta si ti-am iertat toate pacatele si tot trecutul. Tu te-ai abandonat Mie.
   Da-Mi inima ta, in Har. Priveste indelung Inima Mea, pana o posezi.  Asa trebuie sa te aprinzi de Iubirea Mea. Noi avem impreuna o inima de  Har. Iubeste-i pe toti, din iubire pentru Mine.
   Iti intind Inima Mea cu amandoua mainile. Priveste tot ce a indurat pentru suflete. Astfel o poti atrage la tine, sa o jertfesti pentru pacatosi, in numele a tot ce  a suferit pentru ei. (Eu doresc sa te primesc prin Inima si Puritatea Mamei tale, ca sa-i salvezi pe toti 
pacatosii).
    Cine ar putea s-O imite pe Maria si sa nu tina cont de sufletele care se pierd fara nici un ajutor? Tu trebuie sa Ma sensibilizezi cu Iubirea Mea, care se odihneste in inima ta. Asa Imi poti multumi pentru tot ce am facut pentru tine, iar sufletul ramane umil!"


                            Extrase din "ACTUL DE IUBIRE - Cale sigura pentru reinnoire"
                  Publicatie ingrijita de Comunitatea "AIUTO PER TUTTI" (Ajutor pentru toti)

     Fascicolele  care contin aceste revelatii, le puteti gasi la Eticheta: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.