vineri, 21 iunie 2013

ACTUL DE IUBIRE - extras din al treilea fascicol



 Despre mistica Justine Klotz si revelatiile sale ( extrase din mesaje cuprinse in 8 fascicole) care alcatuiesc volumul "Actul de Iubire - Cale Sigura pentru Reinnoire" puteti citi in postarea:
   http://dinimaginatie.blogspot.ro/2013/05/actul-de-iubire-din-descoperirile.html 


 ACTUL DE IUBIRE:  

  " Isuse, Maria, Va iubesc!
Mantuiti sufletele preotilor,
Mantuiti sufletele.
Va rugam cu umilinta
Si ajutati-ne sa putem repeta
acest ACT DE IUBIRE DE MII DE ORI
Cu fiecare respiratie,
Cu fiecare bataie a inimii."
   

Extras din al treilea fascicol
MINISTERUL IUBIRII MELE
GANDURI DESPRE PREOTIE

   (Isus vorbind de Mama Sa):

   "Ea este Mama tuturor preotilor, si a tuturor copiilor. Ea se roaga pentru Harul de a avea preoti si pentru fiecare dintre ei. Ea S-a rugat sa Ma aiba pe Mine, si continua sa se roage sa existe preoti. Totul vine prin Ea si se intoarce la Tatal. Iar Ea se impodobeste pentru Tatal, in cinstea Tatalui.
   Astfel S-a pregatit Ea pentru a-L cinsti: sufletul Ei nu cunoaste "eu". In UMILINTA  a fost inaltata, ca sa-L cinsteasca pe Fiul...
   Cum ar putea un preot sa aiba propria demnitate, daca Ea nu i-ar fi Mama? Ii este ingaduit (preotului)  sa-L ofere pe Isus Tatalui, asa cum a facut Ea. Si totusi nimeni nu O poate egala!

   Ei nu i se refuza nici o rugaciune, asa de mare ii este UMILINTA. Nici in Cer Inima Ei nu s-a putut schimba. Tot Cerul este uimit. Nimeni pana acum nu i-a cunoscut E-ul. Ea a dat totul pentru Fiul, pentru fiii Ei. Sufletul Ei a devenit un izvor nesecat de ajutor pentru pacatosi. Nu a avut o inima pentru Sine, tinde catre suflete. Oamenii nu stiu cat sunt in realitate de uniti intre ei cei care O au drept Mama. Ea este Cea care salveaza iubirea pentru aproapele.
   Este straina de orice privire rea. Totul in Ea este Iubire si numai Iubire, care-i vine din suflet. Cunoaste valoarea unui suflet si aceasta O impresioneaza profund. Are o privire care iarta. Atat de profund I s-au intiparit in suflet cuvintele cu care Eu, inaltat pe Cruce, Il rugam pe Tatal sa ierte."

   (Cand primeam Impartasania, am auzit urmatoarele cuvinte):

   "Cate firimituri cad pe pamant! Ingerii nu mai dovedesc sa le numere! Inima Mamei Mele sangereaza. Nu va mai dura mult. Vor avea potirul in mana. - Atunci se va termina cu preotia. - Noua schisma a inceput deja. Multe lucruri nu le stie Sfantul Parinte; cum se mai pun la cale...  Nimeni nu poate fi controlat. Multi (preoti) nu stiu ce-I datoreaza Lui Dumnezeu.  Intind mana, dar fara nici un Sacrament. Ei nu cred (in spovada). Nici in ceea ce fac. Diavolul si-a infipt ghiara in multe inimi. Pentru Ei, Eu sunt doar paine. Asa trebuie sa actionez. Ce generatie corupta! Ei sting luminile. Vor cu incapatanare sa obtina totul de la Sfantul Parinte."
   
   (Isus vorbind despre Mama Lui Dumnezeu):

   "Nimeni nu poate masura fericirea cu care Iubeste aceasta Mama!
   In fiecare suflet Ea vede pe Fiul si in acelasi timp pe DUMNEZEU, Iubirea Inimii Ei.
   Voi nu stiti cat de mult stie sa iubeasca aceasta Mama! Ce pretioasa este pentru Tatal aceasta Iubire: ca o piatra pretioasa batuta in  coroana Sa, pe care toate sufletele o pot vedea! Nu va puteti imagina ce buna este Inima Ei, daruita in intregime Iubirii si plina de desfatari.
   Bucura-Te Marie pentru vesnicie!
   Voi aveti ca Mama o Regina. Ea v-a nascut sub Cruce si v-a regasit in templu in Copilul Ei.
   INIMA EI SE UMPLE DE BUCURIE CAND CINEVA SE APROPIE DE EA"

   (Maica Domnului despre Sfanta Liturghie):

   "Sunt prezenta la fiecare Jertfa Euharistica. Eu sunt cu Fiul Meu la Jertfa, foarte aproape de fiecare suflet. Trebuie sa veghez asupra sufletelor, ca toate sa primeasca Harul care se implineste aici. Eu sunt MAMA PREOTILOR, intr-un mod aparte. Nimeni nu ar putea duce povara, dar Eu nu-i las singuri. Sunt pentru ei, neincetat, ce am fost si pentru Fiul Meu. Ceea ce Mi-a spus Isus pe Cruce s-a intiparit cu litere de foc in Inima Mea. Tot asa s-a nascut de la Spiritul Sfant si a coborat la Mine. De aceea am purtat coroana (de spini) a Inimii Mele, adesea atat de dureroasa. Fiecare preot Mi-a fost incredintat! Ei Imi sunt apropiati, intr-un mod specia, prin Sangele Fiului Meu. Ah, fiecare preot creste in Mine, atat de mult ii iubesc! Tatal vrea sa-i iubeasca prin Mine. De aceea El a binecuvantat Iubirea Mea si Mi-a dat mare putere pentru preoti. Nimeni nu ar putea duce o asemenea comoara daca nu ar fi ajutat. Eu observ cum actioneaza, si pentru el Imi pun Inima pe altar. Ca Mama, pot sa intervin "si chiar este datoria Mea" incredintata de Tatal prin cuvintele pe care Mi le-a adresat drept mostenire. El Mi-a incredintat PURITATEA pe care a avut-o Insusi Fiul Sau.
   Victima nu poate fi atinsa de nici o pata. Aceasta PURITATE coboara in acest moment pe altar.
   O, cat de sublim este sfintit preotul, prin cuvintele pe care DUMNEZEU Insusi i le pune pe buze! El insusi nu poate intelege. Nu i-ar fi cu putinta.
   Voi sunteti tot asa de aproape de DUMNEZEU ca si Mine. Curatia Mea va acopera complet.
   O, daca oamenii ar putea intelege acest Har! Nici un inger nu s-ar putea apropia, si cat de necugetati sunt oamenii!
   O, fiii Mei, voi sunteti saraci. Asa de putini Il cauta pe aDUMNEZEU! El trebuie cautat din toata inima! Nu va opriti la mijlocul drumului! Voua nu vi se cere mult, doar sa va daruiti Iubirii. Numai asa DUMNEZEUA poate sa vina in inima voastra si s-o tina aproape. Voi trebuie sa va indepartati de lumea aceasta pe care diavolul o umple cu toata rautatea sa. Minciuna a devenit adevar. Astfel lumea se indrepata spre iad. Lanturile vor rasuna prelung, asa de multi sunt prizonierii acestei viclenii. Simt cea mai sfasietoare durere de Mama.     Nimeni nu mai vrea sa ofere sacrificii.
    Ascultarea nu mai este considerata o virtute.
   Fiii Mei, Eu cer indurare pentru voi.

   RUGATI-VA CU STARUINTA ROZARIUL! Are o mare putere asupra duhurilor rele. Eu l-am alcatuit pentru voi. Fiii care se roaga Rozariul sunt strans uniti cu Mine. Nu pot fi condamnati.
   DUMNEZEU iubeste rugaciunea Rozariului.
   Este un omagiu adus Fiului Fecioarei. Cu el puteti cinsti miracolul pe care DUMNEZEU l-a facut pentru voi. In acelasi timp puteti sa dezlegati orice legatura.
   Toate sunt niste flori mistice pe care voi Mi le daruiti. Eu le ofer Tatalui pentru voi. Astfel Eu refac unirea, mereu noua!
   Prin  el (Rozariu) multi vor fi ajutarti. Nu pot trece cu vederea nici o invocatie, pentru ca Imi misca Inima.
   O, daca ati putea intelege cat va iubesc!
   Biserica se va imparti in doua tabere.
   Vai de preotii care isi urmeaza propriile pacate si nu se preocupa de Mine! De trei ori vai, poprului care isi insulta preotii. Intr-o noapte intunecata, mania Lui Dumnezeu va veni asupra lor si orice forma de viata va fi ca si dustrusa.
   Nu lasati singure tabernacolele, rugati-va zi si noapte ca sa-L impacati pe DUMNEZEU! DUMNEZEU inca Isi mai tine mana asupra pamantului. Vai de voi daca El o va retrage!
Spune aceasta tuturor celor carora le-o poti spune! Lumea nu vrea sa stie de aceasta.
   RUGATI-VA MEREU ROZARIUL! Inca va mai poate salva.
   Nu-L lasati singur pe Isus in aceasta ora! Se va gasi, totusi, un suflet care sa te inlocuiasca in fata Lui Isus din tabernacol.
   Preotii trebuie sa arate cum se face aceasta. Poporul le va urma exemplul. Multe suflete sunt disponibile. Aceasta va duce la pastrarea tabernacolelor, nu va fi pericol sa va rataciti (in credinta)  si va veti mantui.
   
   Eu va promit Victoria, Eu, MAMA LUI ISUS.

   Vreau sa-i rog pe ingerii Mei sa intervina pentru voi in fata TATALUI.
   FII MEI, PRACTICATI RUGACIUNEA, pentru ca multi nu stiu sa se roage!  O, rugati-va pentru ei!...
   Strange tot ce poti! Toti trebuie sa faca la fel, nu cei pe care diavolul ii tine prizonieri, acestia nu mai sunt capabili. DE LA VOI TREBUIE SA VINA IUBIREA, CA SA-I SALVATI PE FRATII VOSTRI!
   Voi trebuie sa o faceti din iubire pentru DUMNEZEU.
   Acum este o mica turma, fara ea momentul nenorocirii ar fi sosit. DUMNEZEU nu Si-a retras inca mana Sa.
   Voi o puteti opri - iar El va distruge cu pumnul Sau armele vrajmasului. El ii va mantui pe fiii care Il invoca in Numele Meu.
   RUGATI-VA FARA INCETARE ROZARIUL!
   Formati o armata sfanta care sa nu-i permita vrajmasului sa patrunda in Imparatia Sfanta a Lui DUMNEZEU. Diavolului ii este teama de salutul ingerului: Bucura-Te Marie, asa cum se teme de Mine. Credeti aceasta! Cu acest  salut a inceput istoria mantuirii omenirii si acest salut il va invinge pe diavol.
   Alegeti-va o zi pentru aceasta ispasire, imediat dupa ora sfanta! (Este vorba despre ora care aminteste de suferintele Lui  Isus in Getsimani - n.tr.).
   Repede veti gasi cheia. Respectati sabatul preotilor, ca Tatal sa va trimita preoti, caci aceasta este victoria impotriva iadului."

   (Din nou cuvintele Lui Isus):

   "Voi veniti in fiecare zi sa primiti Euharistia, si-i lasati pe fratii vostri in frigul glacial! Deci, rugati-va! Sunt fratii vostri care va implora!
   Mortii nu pot sa se ridice. Eu pregatesc invierea din interior. In inima salasluieste moartea si pacatul. Trebuie sa ridicati sufletele din interior! La aceasta sunteti chemati voi care credeti in Mine si in Iubirea Mea.
   IUBIREA TREBUIE SA DARUIASCA DIN NOU IUBIRE!
   Trebuie sa raspanditi Iubirea. Nu poate fi inchisa, ca banii, in sertar.
   Puneti in inima voastra exemplul Mamei Mele!
   Cum S-a rugat Ea! O, Iubirea poate face mult!
   Oferiti-Ma in fiecare zi Inimii Ei si nu Ma tineti pe loc!
   URMATI-O DIN SUFLET IN SUFLET, IN SECRET.
   Este un vas minunat, atat inauntru cat si in afara. O, cinstiti-O intr-un mode deosebit!
   In special Inima Sa aduce Lumina in lumea intunecata, pana in zilele noastre, ca sa atraga Iubirea."

   (De la Maica Domnului):

   "Fiica Mea, ai grija de inima ta. Este valabil pentru toti fiii Lui Dumnezeu. Trebuie sa-i protejati asa cum fac Eu!
   Oferiti Liturghii de ispasire, pretutindeni, in fiecare biserica, ca sa mangaiati Inima Mea (a Mamei Lui Dumnezeu)!
   Fiica, mare este Iubirea Mea pentru sufletele din acest timp. Doar aceasta Ma poate mangaia, iar voi ispasiti impreuna!
   Inima Mea este toata sfasiata pentru fiii Mei..."
   
   (Cuvintele Lui Isus):

   "Strageti din dinti si evitati sa va maniati cand altii nu sunt la locul lor! Toate acestea trec. Voi sunteti aproape de tinta. Drumul pe care il mai aveti de facut, este lung. DUMNEZEU faca sa straluceasca din nou Chipul Sau.
   Voi trebuie sa invingeti incercarea!
   Voi evitati mania Lui DUMNEZEU. Calea nu este inaccesibila. Lupii trebuie sa ramana in urma, sa paraseasca acest drum. De aici nimeni nu se mai intoarce sanatos. Spiritele se vor alege.

   PRIVITI DOAR INSPRE ROMA!

   Sfantul Parinte a luptat mult pana sa aleaga acest drum! Toti cei care-i sunt alaturi in misiunea sa, va arata calea.
   Dumnezeu este pe strazi, ca sa anunte Mesajul Sau!
   Orice s-ar intampla, DUMNEZEU ESTE CU VOI! El isi va trimite mesagerii Sai. CREDETI-I DOAR PE EI!  (Ceilalti) VOR SA FACA O NOUA BISERICA!
   Dar vor esua!

   Ramaneti uniti cu preotii care va pot conduce si care isi indeplinesc misiunea, cat despre ceilalti, nimeni nu se va intoarce inapoi! Asa va fi pretutindeni!
   Voi stiti ca bat clopotele care va invita la rugaciune, ca sa intariti credinta, caci vin furtuni. Vor trece cu mare furie.
   Vor veni ca miei dar vor sfarsi ca lupi! Sectele vor veni ca niste lacuste si se vor abate asupra Casei Tatalui Meu. Acest lucru este scris in Evanghelie.
   Ei vestesc o noua Evanghelie. Va fi asemanatoare in multe lucruri, dar unul singur este ADEVARUL!
   Se apropie o perioada cumplita, fara credinta!
   EU VOI SALVA POPORUL LUI DUMNEZEU, CUM AM SALVAT PE POPORUL EVREU.
   Voi credeti ca totul este pierdut, dar Eu sunt Stanca si nimeni nu-Mi poate scapa.
   Eu nu sunt un hot, Eu ii cunosc pe ai Mei!
   Cititi Evanghelia! In acest fel Lumina curata din nou lumea de falsitate.
   Iubirea nu cunoaste invidie, nici ura. Eu masor cu precizie.


Justine Klotz, mistica ce a primit aceste
revela
   IUBIREA PURIFICA
   IUBIREA VEGHEAZA
   IUBIREA UNESTE SI VINDECA

   Inima Mea este o busola care indica mereu Iubirea. INIMA MEA  este ca un magnet care atrage orice inima care se apropie de EA.
   De aceea, ai curaj si incredere in Mine! Eu sunt DUMNEZEU si OM, tocmai din Iubire. Fara Mine nu poti iubi, si nici un om nu poate.
   Trebuie sa suplinesc lipsa voastra de iubire, de aceea refugiati-va in Mine.
   Cat de mult imi place iubirea care vine din inima. Doar cei care Ma lasa sa vin in inima lor si Ma primesc in Sfantul Sacrament, sunt altoiti pe Inima Mea. Ce lucru maret este acesta! Dar abia le este dat sa-l simta, pentru a lasa vointa sa actioneze. Si vointa trebuie sa creasca, sa renasca cu fiecare zi. Ca o floare care se deschide in zori.
   Nu o neglijati nicicand! Florile sunt sensibile la frig si la indiferenta. Ar fi ca o noua cadere. Iubirea trebuie lasata sa creasca, si asta numai in Mine. Fara Mine, nu este posibil.

   Omul nu trebuie sa judece! Nu i s-a dat aceasta putere. Acesta este cel mai mare "inghet" al acestui timp. Fiecare il acuza pe celalalt si ignora propria vina.
   Numai judecata Mea este inteleasa de toti, pentru ca este Adevarul. Orice altceva este o poleiala de minciuna! Numai DUMNEZEU cunoaste orice vina si Indurarea Sa.
   Fiecare om trebuie sa-L roage in genunchi pe DUMNEZEU sa-l ierte si sa nu-l judece.
   Fara Mine nu exista crestere. Sufletele s-ar atrofia. Trebuie ispasita orice vina. Oamenii sa se gandeasca la aceasta!
   Oamenii vorbesc prea mult si Ma obliga sa tac. Tu cauta deseori singuratatea! Doar asa te pot invata.
   O, rugati-va asadar pentru preoti!  Rugaciunea pentru preoti aduce foloase.
   Ce mult ii iubesc pe preotii care nu se clatina in credinta! Daca preotul nu ar avea credinta, miracolul Iubirii nu s-ar mai putea intampla. Ei trebuie sa implineasca totul fara sa se indoiasca: sa transforme painea in Trupul Meu!  Ei se fac partasi la Sufletul Meu, de aceea pot transforma vinul in Sangele Meu. In asemenea masura i-am imbracat in dumnezeirea Mea! Aceasta jertfa nu se poate descrie!
   Va da o lovitura infernului, si toate spiritele rele vor fugi inspaimantate. DUMNEZEU Insusi este pe tron, ca Victima de Iubire.
   Forta raului vede ingrozita cum straluceste Iubirea Mea si cum stralucesc in Mine toti cei care Imi apartin Mie si Iubiri Mele. Fiecare suflet trebuie sa straluceasca, pentru ca Iubirea straluceste!

   Ce frumos devine omul in rugaciune! Rugaciunea presupune credinta. Aceasta naste Iubire, Umilinta si Ascultarea. Omul se uneste cu Dumnezeu prin Spiritul Iubiri. El este centrul! Sufletul nu face niciodata nimic de unul singur..."

   (Cu privire la Semnul Crucii):

   "Faceti bucurosi  Semnul Crucii, caci inalta sufletul pana la Tatal...
   DUMNEZEU S-a impacat cu omenirea. Semnul Crucii poate sa va uneasca cu Iubirea cu care Eu sufeream pentru voi, pe Crcue. Nimeni nu face in zadar Semnul Crucii, ci atinge mereu Iubirea Mea, chiar daca pare un lucru atat de fugitiv.
   E ca si cum ai atinge un fir cu curent, simti cum te scutura. Dar Iubirea nu ucide, ci salveaza viata! Atinge sufletul si poate sa creasca, sufletele trebuie sa creasca.
   Ai doar incredere, mereu INCREDERE si iar INCREDERE! De cazi de o mie de ori, ridica-te de fiecare data! DUMNEZEU ofera premii si atunci cand te ridici. Cu cat te straduiesti mai mult, cu atat  mai mare este succesul.

   DUMNEZEU te iubeste, repet-o cat poti de des!
   Asta trebuie sa-ti aminteasca mereu de Iubirea Mea. Si aceasta este INCREDERE. O, daca toti ar repeta-o fara oprire! Pentru Mine ea este in fiecare clipa un lucru nou.
   INCREDEREA  este o mare virtute. Ii este proprie sufletului, trebuie doar trezita. Deci, lasati-va ajutati! Vai de cei care nu au incredere. Eu nu sunt dusmanul vostru.
   De la Mine vine o intima protectie. Inima Mea este plina de Indurare pentru oameni. Nu mai reusesc sa-Mi dezlipesc privirea, stramtorarea este prea mare.
   Iadul vrea sa va smulga de la MINE. Eu am prevazut aceasta si am ancorat bine totul, pentru ca diavolul s-a dezlantuit! Rautatea lui a rupt orice bariera. Vrea sa distruga totul. El insusi cade in capcana. MANIA LUI DUMNEZEU II TINE PIEPT.  In spatele ei sta Iubirea care face dreptate.
   Fiii Mei, fiti curajosi! Este important sa nu pierdeti curajul cand soseste clipa!
   Rugati-va si iubiti-va unul pe altul pentru Mine! Ajutati cat puteti, ajutati, pentru ca sufletele sunt amenintate de perfidia pe care multi nu vor s-o recunoasca.
   Priviti in jur ce face diavolul! Multi, care pana acum nu erau in stare, vor ridica privirea catre Mine. Trebuie sa i-i smulg, caci totul se petrece in taina.
   Ajutati-i cu rugaciunile voastre! Lumea capata o fata noua. Incredeti-va in Mine! Sunt inca aici, ca un pastor intre oi. Eu stiu despre raul care va veni. Stiu din vesnicie. Vrea sa domine peste tot, acesta este semnul lui.
   Este vorba de a doua porunca! Mai intai DUMNEZEU va aduna pe poporul Sau, ca raul sa nu poata patrunde in randurile lui.

  O mare Lumina va prelua comanda. Va pleca de la Roma!

   ... Victoria asupra spiritelor rele, va pleca de la Roma!  Multe lucruri s-au si intamplat deja...
   Iadul nu recunoaste vointa Lui Dumnezeu, el distruge totul.
   Paharul este plin si veninul lui sta sa se reverse.
   Ca judecator, Sunt intotdeauna ingaduitor, de aceea lasati-Mi Mie orice judecata!  Eu conosc fiecare lucru in parte si-i stiu cauza. Eu nu-i osandesc pe cei nevinovati, cum se intampla atat de des. Privirea Mea cauta in suflet si in fiecare inima. De aceea ar trebui sa va feriti (sa judecati).  Ganditi-va la avertismentul Meu, ca sa nu se intample si cu voi acelasi lucru!
   DUMNEZEU incepe de la ganduri, de la toata viata interioara. Cine poate vedea acolo, in afara de Mine? Ganditi-va la aceasta propozitie. Eu am scris impreuna cu voi. Acesta ar fi cel mai mare examen de constiinta si cea mai mare datorie fata de aproapele!
   Voi singuri va murdariti. Viata cere atata iubire! De aceea (pacatele altora)  nu se striga in multime. Pastrati tacerea cand este vorba de aproapele. Voi aveti inima doar ca sa iubiti!
   FIECARE PREOT ESTE REGE, PENTRU CA EU SUNT REGE!
   Au fost formati dupa Inima Mea, pentru ca au putere data de Mine. Au puteri depline si toata bogatia in mainile lor. Toti poarta coroana Mea si sabia Mea. Atat de mare este consacrarea lor. Eu le-am dat lor mantia Mea regala, si imparatia de condus. Ei au maini ca ale Mele, si o inima deschisa. Spiritul Sfant i-a facut egali cu Mine. Pot sa ierte pacatele, sa administreze Sacramentele.
   Multumiti-le preotilor vostri cu rugaciunea! Au urgenta nevoie de asta. Si lor le tremura deseori pamantul sub picioare. Vremea a fost pregatita de diavol pentru furtuna. Sa nu va ganditi ca Eu voi pleca precum un Rege invins! Recolta nu a fost nicicand asa de mare! Totul este pregatit. Se vor trage brazde noi. Cand Dumnezeu tace, este un timp de Har.

   FIII MEI, RUGATI-VA NEINCETAT!
   DUMNEZEU pune la cale Victoria. Deja se apropie al doisprezecelea ceas! Curand va incepe o noua lupta spirituala. DUMNEZEU  si sfintii sunt cu voi. Faceti-va din nou curaj!
   Biserica strabate propriile sale drumuri si se crede abandonata. Dar numai pentru putin timp. Eu Sunt crinul nepatat, asa este purificata Biserica!
   UMILINA ii lumineaza numai pe cei care sunt necunoscuti. Aceasta forta vine de la Spiritul Sfant si o iau oamenii. Toti ii cunosc valoarea, si fervoarea a umplut Casa Mea.
   Tabernacolele raman neatinse si in aceste timpuri. Oamenii regasesc astfel Casa. Ei simt cum sufla Spiritul Sfant. Vina se risipeste precum gheata sub vantul cald din sud. Se vad deja brazdele pe care le-a tras Spiritul Sfant.

   Va vestesc o mare bucurie: O LUMINA SE VA ARATA PE CER!

   Cat este de muribunda lumea! Cat de victorios este pacatul! Mai mare mila!
   Ajutati-i pe pacatosi sa inalte punti! Voi ii puteti recuceri. Fiica Mea, gandeste-te la ceea ce ti-am spus sa scrii: ei nu mai vad prapastia!...
   Purtati cat de departe Indurarea Mea, pentru a-i lovi pe diavoli. Multi nici nu-si mai dau seama de distrugere. Sufletul moare si este aruncat in foc. Scoateti-l de acolo! Nu-l lasati sa se piarda! Lasati-l sa ia parte la Iubirea voastra! Voua va este dat mult! Pentru aceasta aveti un Rege Indurator.
   Cine uita sa ajute, este el insusi amenintat!
   Chiar multi preoti ar putea muri fara Sacramente, fara sa intrevada pericolul, pentru ca convertirea este un Har pe care nici ei nu-l mai recunosc. Din Iubire pentru preotul bun, nu pot recunoaste asta. Diavolul si-ar obtine astfel tributul. O, ce frica cumplita ar pune stapanire pe lume!

   ... Cata durere sfasia Inima Mea!
   Erau orele petrecute de Mine pe Muntele Maslinilor!
   Eu lupt pentru MICILE SUFLETE, gata de ISPASIRE.
   Aceste inimi nu se vad! Eu le cunosc pe toate, ca pe a Mea,  asa tacuta si ranita, purtand Pecetea Spiritului Sfant pe care nimeni nu o poate vedea si despre care nimeni nu stie.

   Strangeti din nou randurile in ascultare fata de Roma, orasul pelerinilor!
   Aici turnurile dau Lumina si astazi!"

   (In timpul noptii, aceste cuvinte):

   "E grav, e foarte grav! Totul se revolta!
   Se va dezlantui un vulcan, daca poporul nu da ascultare la toate acestea!
   Cadeti din nou in genunchi ca sa-L primiti pe Domnul, pentru ca noaptea se apropie si nimeni nu mai gaseste Calea de la care a ratacit.
   Nu mai exista CAINTA, nici discernamant.
   Fiica Mea, pedeapsa va fi mare si fara nici un castig!"

                         Extrase din "ACTUL DE IUBIRE - Cale sigura pentru reinnoire"
                  Publicatie ingrijita de Comunitatea "AIUTO PER TUTTI" (Ajutor pentru toti)

     Fascicolele  care contin aceste revelatii, le puteti gasi la Eticheta: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.