miercuri, 26 iunie 2013

ACTUL DE IUBIRE - extras din al saselea fascicol


 Despre mistica Justine Klotz si revelatiile sale ( extrase din mesaje cuprinse in 8 fascicole) care alcatuiesc volumul "Actul de Iubire - Cale Sigura pentru Reinnoire" puteti citi in postarea:
   http://dinimaginatie.blogspot.ro/2013/05/actul-de-iubire-din-descoperirile.html 


 ACTUL DE IUBIRE:  

  " Isuse, Maria, Va iubesc!
Mantuiti sufletele preotilor,
Mantuiti sufletele.
Va rugam cu umilinta
Si ajutati-ne sa putem repeta
acest ACT DE IUBIRE DE MII DE ORI
Cu fiecare respiratie,
Cu fiecare bataie a inimii."
   

Extras din al saselea fascicol
INDURAREA LUI ISUS: IZVOR DE IUBIRE


 
 ( De la Isus):

   "Iubesc mainile care se roaga si inima care crede! Astfel infernul nu poate lucra raul. Acesta este un semn pentru Mine.
   Voi ati fost feriti de multe pacate!
   "Ceea ce faceti un uia mai mic, Mie Imi faceti" ... Rugati-va pentru fratii care nu mai sunt capabili, pentru ca pacatul ii impinge in toate abisurile iadului!
   Nimic nu-i mai opreste. Au pierdut si uitat orice retinere.
   VOI II PUTETI AJUTA! - EU DARUIESC CU ATATA BUCURIE!
   Trebuie sa Ma regaseasca.
   Fiti alaturi de ei, cate haruri vin in   ajutorul vostru!  Fiecare le-a experimentat in secret.
   NUMAI NU JUDECATI !  VA CONDAMNATI PE VOI INSIVA.
   IUBIREA AJUTA MEREU!
   Iubirea cunoaste un drum secret care duce la Inima Mea. Fiti siguri, Ea nu este inchisa. Eu stiu ca Tatal va asculta negresit cand va rugati!
   Cum va vor multumi sufletele cand ochii lor se vor deschide!
   Rugati-va ARHANGHELULUI MIHAIL! Este inarmat impotriva infernului. Unde apare el, duhurile rele se risipesc. Eu l-am inarmat, asta ajunge!
   El poate zadarnici mult din ce a pus la cale infernul. El are o mare putere, este cel mai mare dintre ingeri! Implorati-l adesea! Este o rugaciune pentru muribunzi. Ei au nevoie de cea mai mare protectie. Este precursorul Mamei Lui Dumnezeu. In aceasta ora Ea nu lasa singur nici un suflet la inceputul drumului spre vesnicie, caci Ea este cu adevarat MAMA.
   Ea este salutata mereu de ingerul pazitor, care I se inchina profund. Nici el nu paraseste sufletul, orice s-ar intampla! 
   Cator suflete le-a fost usurata moartea!

   Bate-ti adesea pieptul si roaga-te: "ISUSE AL MEU, INDURARE!", pentru ca aceasta ii place Indurarii Lui Dumnezeu.

   (In originalul in limba germana, urmeaza  trei pagini de rugaciuni deosebit de frumoase)
   .........................................................................................................................................................

    PACEA ESTE IN ACEASTA RUGACIUNE (Isuse al meu, Indurare!), SI IADUL ISI PIERDE PUTEREA. ACEASTA RUGACIUNE INFRICOSEAZA IADUL, ATAT DE PUTERNICA ESTE INDURAREA MEA!
   Practicati rugaciunea. Vreau sa va arat Indurarea Mea.
   Toti o pot obtine!
   Si voi trebuie sa aveti Indurarea!
   Dumnezeu va aseaza in planul Sau pentru pacatosi.
   Puneti-i in inima voastra! Rugati-va pentru intreaga lume care se scufunda! Acestea sunt cuvinte grave, grave ca si aceste timpuri!

   Ei se lasa pacaliti de diavol. Pe Mine nu Ma asculta!
   Vreau sa salvez inca o data lumea. Pamantul este aproape in ruina. El atarna intre a exista si a nu exista! Intunericul va acoperi pamantul pentru ca in tot locul domneste o necredinta totala. Apoi va veni satana sa-si stranga recolta. Eu am imblanzit armele, datorita Indurarii Mele. Voi trebuie sa cunoasteti Indurarea Meam care nu respinge niciodata!
   Aveti suficiente dovezi.
   Cei rai vor cadea ei insisi in plasa.
   Indurarea Mea se impune cu putere!
   Aceasta a obtinut-o Mama Mea! Ea M-a rugat.
   Ea este - O PUTERNICA MIJLOCITOARE! - Faceti-o in Numele Ei!
   Multi lucreaza ca sa opreasca Dreptatea Divina.
   Va avea loc un mare eveniment in lume, dar nu va fie teama! - Eu vizitez cele mai profunde abisuri, Inima Mea nu poate altfel.
   Eu Imi pot schimba planurile, da, chiar si acum!
   Fara sa va dati seama, Eu lucrez.

   
In Iubire, Inima Mea este o stanca, pentru ca este INDURARE!
   Inaltati rugaciunea: "Isuse al Meu, Indurare!", ea contine in sine multa Indurare - este Iubirea fara limite!
    Cine Il iubeste pe Isus, este el insusi iubit!
   Nici o rugaciune care Imi cere Indurare, nu ramane neascultata. Este rugaciunea Mamei Mele, si presupune credinta.
   Toti credinciosii trebuie sa o spuna ca un prim salut in timpul vizitelor lor in biserici! Prin ea, ei insisi sunt purificati.
   Asa poti incheia orice rugaciune. Adaug-o la sfarsit, ca AMIN! Va folosi si pentru sufletele din Purgator.
   Cantareste cu masura Mea, doar atunci va avea valoare!
   Deci, vrei sa o faci? Vointa ta este primul dar.
   Sa fie (aceasta rugaciune) salutul tau de dimineata si adesea din timpul zilei, in tot ceea ce faci!

   Cei rai sunt la lucru pentru a impidiva victoria.
   Cine Ma poate impiedica daca Eu vreau sa mantuiesc lumea? Orice templu ridicat de lume, se va prabusi!
   Asa li s-a intamplat egiptenilor la venirea Mea. Cat eram de mic la Infatisare - si puternic ca nimeni altul!
   Un intreg tinut se ridicase impotriva Mea. Eu eram doar in bratele Mamei Mele - si atat de sigur si protejat!
   Iubirea era apararea Mea, si era puternica!
   Invocati Indurarea, cum a facut Ea!
   Gabdeste cu gandurile Mele!
   Iubeste cu Iubirea Mea!
   Vorbeste cu limba Mea!
   Adu totul in Inima Mea!
   Tu vei vedea: pietrele se vor rostogoli. Asa Eu pot insufleti toate lucrurile.
   Iubeste Indurarea Mea! Ti-am dat-o de atatea ori. Tu o poti implora pentru ceilalti.  O voi da si acelora  pentru care Ma rogi.
   Roaga-te asa:
   "ISUSE IUBIT, MANTUIESTE ACEST SUFLET, PENTRU INDURAREA TA ADANCA SI NESFARSITA CA MAREA."
   Asa de mult valoreaza pentru Mine un Act de Iubire! ESTE IUBIRE PENTRU TOTI, fara masura! Trebuie doar sa o crezi, si va face minuni.
   O, daca oamenii ar putea crede in Indurarea Mea, cat este de arzatoare!
   O, fiica Mea, acesta este un mare secret, un dar facut de Tatal, Inimii Mele.
   Spune mai des: "ISUSE, STIU CA ESTI INDURATOR!", si increderea ta nu va ramane dezamagita.

   O, implora pentru toti aceia care nu pot si nu stiu ca DUMNEZEU poate sa-i ierte!  Cine are mai mult har, este si chemat la mai mult!
   Aici incept operele de Indurare.
   Fiica Mea, Mi-e sete! Am o sete arzatoare sa mantuiesc sufletele voastre! Lumea nu-Mi cunoaste setea.
   Cautati adapost la Spiritul Sfant si rugati-va pentru ele! Atatea sunt pe marginea prapastiei iadului, Toata vointa lor este sufocata si incatusata de duhul raului.
   Inima Mea a devenit toata numai Iubire! Doreste sa se topeasca precum ceara, pentru a le smulge mortii.
   OFERA TOATA LUCRAREA MEA SPIRITUALA PRNTRU EI! Este actiunea Spiritului Sfant, cum a fost manifestata de Mine, cu trupul si cu sufletul,  in Dumnezeirea Mea! ACEASTA ACTIUNE STAPUNGE ORICE ZID!"

   "RUGACIUNE ca sa oferi intreaga actiune spirituala a Lui Isus pentru suflete, ale caror intreaga vointa este sufocata si prizoniera duhului rau:

   VESNICE PARINTE, prin Spiritul Sfant  Iti ofer tot ce a tasnit din Inima Lui Isus, din imensa Ta Iubire,  pentru ispasirea pacatelor lumii si pentru poporul Tau sfant.

   Inima Mea este deschisa. Si mainile Mele sunt deschise, pentru a darui.
   SA IUBESTI ESTE UN HAR! Spune mereu:

   Isuse, Te iubesc cu aceasta rugaciune!
   Isuse, Te iubesc cu aceasta munca!
   Isuse, Te iubesc in somn!

   Astfel totul devine Iubire pentru Mine. Atunci este mai greu ca diavolul sa se amestece, pentru ca Ma uraste.
   Da-Mi Mie chiar si gandurile tale:
   Isuse, toata ziua, gandul meu este de iubire pentru Tine!

   Incearca din nou, de fiecare data cand uiti sa o spui!
   Omul se obisnuieste, astfel totul devine Iubire, chiar si perioada noptii.
   Lasa ca iubirea Ta sa se reverse in a Mea! Astfel tu crezi in Iubirea Mea si ii raspunzi. - Iubirea este o frumoasa rugaciune!
   Iubirea stie sa se roage, ea se roaga cu Mine.
   Iubirea este o putere speciala, ea izvoraste din Trupul Meu.
   Tu nu poti deveni indifetenta, daca o practici. Chiar practicarea ei este o rugaciune umila.
   Cand te rogi, este ca si cum ai inalta inima ta la DUMNEZEU!
   Si cine o poate face cu mai multa fervoare decat acela care se abandoneaza complet Iubirii? - Tu poti sa te rogi mereu asa. Trebuie sa o repeti tot timpul, sa se intipareasca mai bine in sufletul tau:

   DOAMNE, rapeste vederea si intreaga mea simtire inauntrul Tau 
  Si purifica-mi simturile.
   Ajuta-ma ca gandul meu sa alunge pacatul, 
   Iar vorbele mele sa nu Te ofenseze, 
   Ca mainile mele sa faca voia Ta,
   Si toata dorirea mea sa se odihneasca numai in Tine.
   Fa ca picioarele mele sa strabata caile Tale,
   Ca in tot ce se intampla eu sa vad numai vointa Ta.
   Cu fiecare respiratie, Mantuitorul Meu, primeste-ma,
   Cu fiecare bataie a inimii ,Te rog aprinde-ma. AMIN.

   Ar trebui sa meditati mai des frica Mea de moarte (din Gradina Ghetsimani), care v-a adus mantuirea! M-am unit cu oamenii, cand zaceam la pamant,  ca un om in agonia mortii, care nu se caieste de pacatele sale, care nu se poate cai, atat de mult l-a incatusat pacatul.
   Eram sfasiat! Durerea Mi-a strapuns sufletul, pentru a fi in comuniune cu ele. Si atunci a iesit sange prin fiecare por!
   Eu ii vedeam pe toti pacatosii pamantului, in agonia mortii si iadul care ii chinuia. Iadul isi deschisese deja portile. O, cum am luptat pentru aceste suflete! Si pentru Mine era o problema de viata si de moarte - si pentru Mine!
   Voi nu stiti ce a indurat Sufletul Meu! Este ascuns oricarui om. De aceea Inima Mea este atat de valoroasa pentru Tatal.
   Toti demonii s-au dezlantuit peste Mine. Am luat asupra Mea toate pacatele. Umanitatea Mea statea in fata lor,  si vederea ei i-a facut sa cada la pamant. Nimeni nu a vazut ce s-a petrecut in acel ceas, cu facatorul de rele. Voia sa Ma nimiceasca! - Eram ranit in Iubire. Din Inima Mea a iesit Sange care a curs prin toti porii. Zaceam la pamant ca zdrobit. Am cazut la pamant. Umanitatea Mea era deja oferita ca sacrificiu, prin acel Sange. Atata eram de lovit in Inima. Nu mai eram in stare sa Ma ridic.

   OFERITI IN RUGACIUNE FRICA MEA DE MOARTE (Agonia din Gradina Ghetsimani):

   - pentru aceia care mor  de moarte napraznica (accidente, nenorociri)
   - pentru aceia care-si curma viata
   - pentru cei care sunt ucisi, smulsi vietii,
   CA SPIRITUL SFANT, CARE ESTE VIATA INSASI, SA COBOARE PESTE EI.
   O, cum as usura clipa mortii acelor suflete care invoca Harul pentru sufletele chinuite!

   TREBUIE SA FACETI ASTA UNUL PENTRU ALTUL!
   Astfel vin in intampinarea celor pe moarte, inainte ca ei sa o stie.
   DUMNEZEU cunoaste numele lor.
   In Iubire totul este posibil, numai sa vrei sa ajuti!
   Atatea se intampla din cauza indiferentei oamenilor. Fiti vigilenti pentru ei! Asa, infernul pierde putere.
   Iubirea voastra va invinge! Eu inca le mai acord timp pentru viata interioara, cu Harul particulat.
   Voi sunteti ca fecioarele care tin candelele aprinse. Pentru toti care o fac, este valabila aceasta promisiune!
   Voi puteti castiga timp pentru ei! Moartea actioneaza in mare graba. Mor fara sa stie. - Iubirea Mea are multe cai. - Eu ii rapesc diavolului acest avantaj.
   ... Faceti-va pescari. Vreau sa umplu navoadele voastre si sa le sfintesc.  Mergeti in toata lumea. VREAU SA VA FAC PESCARI DE OAMENI!
   Spiritul Sfant a inmultit si a preamarit aceste cuvinte.
   
Justine Klotz, mistica ce a primit aceste
revelatii
Vreau sa-ti arat aceasta cale. Este un navod subtire si o forta invizibila, un curent de Har cum nu a mai cunoscut lumea niciodata!

   Aceasta cale parcurge toata durerea Mea, de la Muntele Maslinilor, pana la Inaltare. V-am lasat totul si v-am incins coapsele. Va dau tot ce va trebuie pentru drum.
   Cu aceste suferinte va trimit, cu aceasta Iubire va intaresc.

   Multe se pot obtine datorita Fricii Mele de Moarte (din Gradina Ghetsimani)! Ofereiti-o in toate zilele, chiar si pentru sufletele din Purgator!
   Ofera Frica Mea de Moarte , pentru sufletele celor care mor fara nici o pregatire, astfel pot obtine Harul, prin sudoarea Mea de Sange provocata de frica."

   RUGACIUNEA LA SFANTA INIMA A LUI ISUS.

   Aceasta Inima a purtat toata greutatea care a apasat asupra Mea, din cauza pacatului...
   Aceasta Inima purta rana, inca de la nastere. Mama Mea putea sa o vada tot timpul.
   O, cata durere a lovit Inima Ei! Era ranita la fel de mult ca si Mine. Adancimea nu se mai poate masura. - Cat de aproape am ajuns de infern, care a lovit-o si pe Mama Mea. - A trebuit sa O ofer si pe Ea drept jertfa...  Cine ar putea masura Iubirea? Nici un ochi nu a vazut, nici o ureche nu a auzit, nici o inima nu poate intelege ce am implinit in Mine, pentru a inchide caile pacatului!
   DE ACEEA, FACETI POCAINTA!
   Ca intotdeauna, (Mama) a stat la picioarele Crucii. Numai asa sufletul poate sa primeasca totul.
   Sangele varsat din Inima Mea, a putut curge numai pentru ca totul era ascuns in aceasta rana.
   A FI DUMNEZEU si OM  a tasnit din aceasta rana.
   Pentru aceasta, in Mine, sunteti inaltati pana la Cer!


                                    Extrase din "ACTUL DE IUBIRE - Cale sigura pentru reinnoire"
                  Publicatie ingrijita de Comunitatea "AIUTO PER TUTTI" (Ajutor pentru toti)

     Fascicolele  care contin aceste revelatii, le puteti gasi la Eticheta: 

2 comentarii:

  1. Buna , draga Daniela . Nu ne cunoastem . Eu sunt Andreea si iti urmaresc blogul de mult timp. . Ma ajuta foarte mult tot ce postezi. As vrea sa te intreb cum as putea sa fac rost de cartea ACTUL DE IUBIRE - Cale sigura pentru reinnoire? Mi-as dori foarte mult sa o pot citi toata . Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Andreea, ma bucur sa te cunosc si ma bucura faptul ca ceea ce postez iti este de folos.
    Despre cartea "ACTUL DE IUBIRE - CALE SIGURA PENTRU REINNOIRE" pot doar sa-ti spun ca eu am primit-o cu multi ani in urma si nu stiu cum s-ar putea face rost de ea. Ce am eu, este o editie veche. O prietena m-a rugat si ea sa-i spun cum ar putea face rost de aceasta carte. Iti scriu si tie (asa cum si ei i-am scris) ceea ce este scris pe coperta/spate a cartii (nu stiu cat mai sunt de actuale datele de acolo):

    "Daca doriti prezenta publicatie, o puteti solicita de la distribuitorii nostri din tara sau sa faceti parte din Comunitatea AJUTOR PENTRU TOTI.
    Preot Sorin Catrinescu
    Str. Alexandru Borza 68, Blaj, Alba"

    Este trecut si un numar de telefon, dar cu un prefix vechi, eu ti-l scriu caci daca numarul este inca valabil, poti sa il incerci cu prefixul actual: (092) - 578853

    Nu stiu in ce masura te pot ajuta datele pe care le-am scris. Daca iti doresti mult sa detii cartea, Isus te va ajuta, cu siguranta!

    Te imbratisez cu mult drag, Andreea.

    Laudat sa fie Isus si Maria!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.