duminică, 30 iunie 2013

ACTUL DE IUBIRE - extras din al saptelea fascicol (part.I)


   Despre mistica Justine Klotz si revelatiile sale ( extrase din mesaje cuprinse in 8 fascicole) care alcatuiesc volumul "Actul de Iubire - Cale Sigura pentru Reinnoire" puteti citi in postarea:
   http://dinimaginatie.blogspot.ro/2013/05/actul-de-iubire-din-descoperirile.html 


 ACTUL DE IUBIRE:  

  " Isuse, Maria, Va iubesc!
Mantuiti sufletele preotilor,
Mantuiti sufletele.
Va rugam cu umilinta
Si ajutati-ne sa putem repeta
acest ACT DE IUBIRE DE MII DE ORI
Cu fiecare respiratie,
Cu fiecare bataie a inimii."
   

Extras din al saptelea fascicol (part.I)
ISUS - REGELE IUBIRII


 
 (Isus):

   "Eu sunt un Rege cu adevarat puternic.
   Imparatia Mea este fara sfarsit.
   Voi sunteti calatori pe pamant.
   Eu am mers inaintea voastra in Cer.
   Pentru voi Tatal a deschis Cerul.
   El v-a daruit toata Iubirea Sa, ca sa va ridice un tron de o stralucire de nedescris!
   V-a facut egali cu Fiul Sau, Care pentru voi atat de mult S-a lasat umilit.
   V-a lasat voua Coroana purtata pe capul Sau. Aceasta a fost pentru El cea mai mare jignire, iar Imparatia Lui a fost tinta intregii batjocuri. - Nu va puteti imagina ce semnificatie are aceasta Coroana. - Ea va umple tot Cerul de stralucirea ei!
   El a daruit-o ca podoaba creaturilor Sale.
   Voi sunteti incoronati cu ea pe vecie, caci Imparatia Mea este un imperiu.
   Eu sunt incoronat cu aceasta Coroana, si fiecare va cunoaste Iubirea care izvoraste din Mine.
   Ea are cea mai inalta valoare, Mi-a fost data de Spiritul Sfant!
   Iadul a vazut ofensa pe care ea trebuia sa Mi-o aduca.
   Tatal a vazut Iubirea in toata infinitatea ei.
   Este o Coroana pe care nimeni nu a avut-o. Am purtat-o pe cap cu Iubire. Asa M-am aratat ca MANTUITOR AL CELOR MANTUITI! - Nimeni nu poate intelege Iubirea, nici cunoaste valoarea ei!
   Cu aceasta Coroana M-a primit Tatal cand M-am urcat la Cer.
   Cum eram impodobit cu aceasta Coroana! - Tatal Mi-a onorat Coroana prin El Insusi.
   Eu sunt Coroana intregii creatii!
   Asa M-a primit Spiritul Sfant, care Mi-a plasmuit Trupul in toata perfectiunea Lui.
   Este greu de inteles cum am slujit Iubirea si am suportat toata ura!
   Nimic nu este mai adevarat ca faptul ca Eu am venit de la Tatal si la El M-am intors in toata Omenirea Mea!
   Cerul rasuna de imnul suprem care nu va inceta niciodata, asa de mult a Iubit DUMNEZEU Omenirea MEA!
   Eu I-am redat toata onoarea care I se cuvenea.
   Un fluviu de Iubire a pecetluit alianta care va dura vesnic.

   ... Cum erau legate mainile Mele si lovite!  Ar fi vrut sa fiu total neputincios. Diavolul nu vedea minunile, nu putea sa le vada. Apa si focul nu pot sta laolalta. Eu le-am facut rodnice pentru oameni.
   Puterea Mea nu este limitata de nimic, pentru ca Eu sunt REGELE IUBIRII, recunoscut astfel de Tatal.
   Eu am pus bazele noii Imparatii. Trebuie sa-I apartina Tatalui, in intregime,  pentru a preamari Iubirea Sa.
   Iubirea va conduce aceasta Imparatie.
   Eu sunt Iubirea incoronata!

   ... Spiritul Sfant este autorul Luminii. El da sufletelor forta sa depaseasca raul, cum trebuie sa o faca fiii Lui Dumnezeu. Nici El nu poate fi meritat de nimeni! Eu am facut asta, in locul vostru. El urmeaza caile Mele, ca sa va atraga atentia asupra lor. Datorita ajutorului Meu El a coborat ca Spirit puternic al Impacarii.
   In orice moment El aduce Tatalui jertfa Impacarii.
   El aduce Operele Mele in sanul Celui Vesnic, pentru a incorona Iubirea Mea, in onoarea Parintelui Unitatii.
   El S-a revelat ca Treime si conduce totul spre Unitate.
   Cu ajutorul Lui, oamenii se vor intoarce din nou spre Divinitate. Inca nu este timpul. Deaocamdata continua sa se ofere in dar.
   DUMNEZEU poate sa prelungeasca orice viata, dar o si poate cere inapoi.
   Nimeni nu o are in proprietate, pana cand toti vor fi indreptatiti.
   Viata este un dar sfintit prin Fiul.
    Prin Fiul voi ati primit-o.
   Lasati ca viata voastra sa se desfasoare in Suflet!
   El este insetat sa lucreze totul in DUMNEZEU.
   Fiica Mea, foloseste timpul! Este atat de pretios!
   Voi nu puteti prelungi nici o zi, nici masura vreo ora.
   Fiti fii ai Iubirii!
   Incepeti fiecare zi de la capat! DUMNEZEU o umple cu Iubire.
   Nimeni sa nu se mai intoarca inapoi, cu fiecare dimineata incepe o noua zi!
   Nu mai priviti mereu in jurul vostru!
   Uitati prezentul...
   Este cel mai important lucru!
   La Mine fiecare zi este numarata si ultima va veni cu siguranta.
   Fiecare minut aduce un nou Har - il poate aduce -  pentru ca Iubirea implineste orice lucru.
   Nu te lasa infricosata! In frica se ascunde cel rau. Eu nu provoc niciodata frica, pentru ca Iubirea Mea strabate orice intuneric si face suportarea lui mai usoara.
   Cel rau inseala si ataca mereu. Nici un suflet nu este scutit.
   De aceea, suportati impreuna!
   Iubirea este arma cea mai puternica, a invins moartea si toate armele iadului. DUMNEZEU este Indurare pentru toti pacatosii care Il invoca.
   Ajutorul Lui nu soseste niciodata prea tarziu.

   Nu te lasa tulburata de diavol, este duhul minciunii si cel mai mare dusman, care incearca sa scindeze orice lucru.
   Omul este foarte bogat in Haruri, daca le foloseste.

   DUMNEZEU da tot ce-i trebuie unui fiu: mereu pe SINE INSUSI!
   Fiica Mea, iubirea voastra va fi incoronata. Voi purtati o coroana invizibila.
   Ati primit-o de la Spiritul Sfant. Voi v-ati facut asemenea Mie, prin oferirea voastra ca Victime.
   Eu sunt marele Miel de Jertfa, impovarat cu toate pacatele, pentru ca nici un om nu le poate duce.

   Eu actionez in permanenta impotriva iadului si Ma indrept spre suflete. Vin in intampinarea voastra cu o Inima deschisa.
   Stiti acum de ce Rana a ramas. 
   Tatal nu Ma lasa sa sufar singur. A adaugat Harul Sau.
   De aceea are o valoare infinita pentru toate generatiile.
   Eu am spus: "Veniti la Mine!" - nu uitati aceste cuvinte! Nu sunt apuse si nici nu si-au pierdut puterea.
   O, urmati-Mi indemnul, ca sa va poata umple de daruri!"

   (Dumnezeu Tatal):

   "Eu apartin in intregime sufletelor, pentru ca nu pot fi impartit. Inima Mea a iesit din Mine, ca sa Ma fac partas oamenilor. A cunoscut natura umana. Astfel, L-am daruit pe Fiul Meu sa netezeasca sufletelor calea. Nimeni nu ar putea gasi calea fara ajutorul Lui.
   Nu sunt un Tata Caruia nu-i pasa de fiii Sai!
   Rugati-va bine TATAL NOSTRU! Ma sensibilizeaza profund!
   Nu va raman dator cu raspunsul. Cereti, si veti primi!
   Eu spun AMIN, Eu Insumi!
   Astfel este confirmata.
   Cum am coplesit oamenii cu daruri, si ei nici nu-si imagineaza! Spiritul lor este inca in intuneric si orientat spre materie.
   Ei iubesc prea mult natura umana. Ea nu poate rezista. Are nevoie de o transformare prin intermediul Meu. Totul trebuie sa se intample, pentru ca atat de mult se pacatuieste!
   Lumea mereu este impotriva Mea.
   Au facut din Mine tinta sagetilor lor!
   Fiul v-a recastigat prin Iubire. De aceea a luat Trup omenesc, prin Iubire se confirma intreit.
   El a coborat mult,  de la suprema  inaltime pana la strafunduri!"

   (Isus):

   EU SUNT IUBIREA RASTIGNITA si inaltata pe Cruce, pentru a imbratisa toate!
   Privirea Mea s-a odihnit in departare, deasupra inaltimilor, in strafunduri.
   Atat de nesfarsita este Imparatia Mea!
   Voi nu stiti cat valoreaza un suflet in opera Mantuirii, datorita Sangelui Meu. I-am impartasit viata Mea!
   Nimeni nu poate aprecia cat am facut Eu pentru suflete!
   Trebuie sa muriti complet pacatului, pentru a dobandi o viata noua.
   Eu arat sufletului Calea, pentru ca nici un om nu cunoastea aceasta Cale! El s-ar incurca de tot si ar rataci drumul spre casa.
   Eu Sunt Calea sigura, de-a lungul careia te regasesti, oriunde te-ai duce!
   Eu am fost inaintea sufletelor!
   DUMNEZEU cunoastea aceasta Cale, numai DUMNEZEU!
   Stie un copil cand vine pe lume, cine-l tine in brate? (La fel este si cu sufletele) DUMNEZEU le-a asezat in leagan si le-a ridicat din nou.
   Pentru copii, totul trebuie sa fie pregatit si bine ingrijit!
   Mult mai mult se intampla cu sufletul, prin Spiritul Sfant!
   El este radacina Iubirii, fara de care nu este inceput!
   Aceasta radacina nu poate sa moara niciodata, nici sa se schimbe.
   DUMNEZEU S-a golit pe Sine pentru a fereca abisul, pentru totdeauna!
   El da mereu Roade bune, cu valoare vesnica, pe care rugina nu le poate roade cum se intampla cu lucrurile din lume.

   Cati nici nu se gandesc sa-i multumeasca Tatalui pentru ata de multa Iubire! De cate ori am facut-o Eu Insumi!
   Lumea este prea zgomotoasa pentru a mai auzi linistea. Deseori Eu sunt complet uitat! Nu au nevoie de Mine.
   Cum si-ar mai lovi diavolul victimele, daca nu ar fi curs Sangele Meu! Asta nu merita nici um multumesc?
   O, lumea si diavolul s-au aliat ca sa-Mi smulga sufletele! Cat de tenebroase sunt unele priviri indreptate spre Mine - si trebuie sa merg inainte cu Jertfa Inimii Mele.

   Multi nu Ma aud, sunt prea zgomotos legati de lume, prin faptele lor M-au negat de mult. Trebuie literalmente sa-i smulg din ea, caci ei nu mai vad prapastia.
   Jertfa Mea impiedica abisul sa-i inghita. - Iubirea Mea este o opera ascunsa, plina de daruire.

   Cine cunoaste dorinta vie a Sufletului Meu de a sta alaturi de suflete in lupta impotriva iadului? De la Mine pleaca Victoria, pentru a invinge raul!
   Inima Mea este plina de putere!
   Eu am mers in Cer cu Victoria. I-am smuls-o diavolului, care s-a ridicat impotriva Mea pe cale.
   Prin cuvintele "S-a savarsit!", am obtinut Victoria.
   Pentru asta Mi-am inchinat viata. Am invins moartea.
   Sufletul Meu a simtit durerea care a lovit Inima Mea. Atat de mare a fost Jertfa!
   Eu am inviat in Inima,  pentru a incorona ora (n.tr.: ora de ispasire).
   IUBIREA MEA ESTE INVINCIBILA!
   Viata Mea a revenit in DUMNEZEU. Nu au putut ucide  Sufletul Meu, astfel ar fi cu totii morti!
   Eu purtam in Sufletul Meu nemurirea. Aceasta diavolul nu o stia. Dumnezeu si Om erau uniti prin acest Suflet. Eu primisem Suflet si Trup de la Divinitate. - Vizibil era doar exteriorul primit de la natura, pe dinauntru eram Om-Dumnezeu. Acesta a fost miracolul Iubirii!
   Ce se petrecea in Mine, a ramas ascuns diavolului. Nu cunoaste samanta pe care Eu am lasat-o sufletelor. Diavolul nu cunoaste nici un Har! Nu stie acest cuvant. El M-a crezut prizonier si legat. Nu stia ca aceea era Victoria Mea!

   EU SUNT COROANA NEMURIRII!

   Eu as putea mantui mii de lumi, cu o picatura de Sange! - M-am facut Om, aceasta este deja cea mai mare Opera de Iubire!
   Cine o poate masura? Cuvintele tale sunt prea mici si inima ta prea stramta.

   OSTIA
   O, Eu nu mai sunt bietul Isus, sunt Iubirea care apara!
   Iubirea Mea este pretioasa!
   Inima Mea Divina era toata sfanta si apartinea Lui ADUMNEZEU Insusi. Ea a aparut pe Cer ca un Soare divin. Ea continea Sufletul Meu, creat de DUMNEZEU pentru Mine.
   A trebuit sa las Cerul mai sarac - Eu coboram!
   Este suficient sa Ma priviti pe Cruce!
   Impacarea Tatalui s-a revarsat peste suflete prin Moartea Mea. Nu am luat nimic cu Mine.
   V-am lasat totul.
   Inima Mea indura chinuri de nedescris!
   Si pe aceasta v-am dat-o in dar!
   Ca DUMNEZEU, pot face inca si mai mult!
   Mare este misterul, fiica Mea! Trebuie doar sa vii la Isus!
   Umanitatea Mea nu inceteaza nici o clipa sa se daruiasca.
   Inima Mea nu se poate inchide, si-a pastrat Rana.
   Sufletele Imi apartin! Prin Moartea Mea Mi s-a dat totul. A trebuit sa renunt la tot, si ca DUMNEZEU, si ca OM. M-am facut batjocura tuturor.
   La inceput Dumnezeirea Mea era ascunsa in Omenire, acum este invers! Omenirea Mea este asimilata de Divinitatea Mea. Inima Mea a devenit atat de puternica.
   Si voi veti fi transformati. Aceasta nu se poate exprima in cuvinte!
   Este minunat ce lucreaza DUMNEZEU, nimic nu-L poate intrece! O marturiseste Inima Mea  glorioasa care in fiecare zi ii apartine Tatalui, innoita in suflete. Nu te pot face sa intelegi aceasta. Aici sufletul este aratat Tatalui, prin Spiritul Sfant care l-a creat, aratat prin Insusi DUMNEZEU! - Este un fapt spiritual despre care omul nu stie nimic, nu poate sti nimic.
   Voi sunteti ca mii de stele, mari si mici, atat de multe, cate stralucesc pe cer. - Aceasta este doar o mica comparatie de imagini. - Voi sunteti parte din Cerul Meu, cum si Eu sunt parte din voi.
   Voi straluciti in Iubirea Mea. Voi Ma veti recunoaste. Vi se vor deschide ochii interiori. - Ce stie un copil inainte de a se naste? El sta in sanul matern, primeste totul din inima mamei trupesti. - Asta se intampla in trup. - Prin Mine se poate intampla totul, - in suflet si in trup.
   Eu sunt Rastignitul - care-ti vorbeste. Fiica Mea, asculta! Tu ar trebui sa Ma chemi astfel:

 
Justine Klotz, mistica ce a primit
aceste revelatii
 
O, ISUSE RASTIGNIT, DOMNUL SI MANTUITORUL NOSTRU, TE ROG, AI MILA DE NOI SI DE INTREAGA LUME!

   "Cereti si vi se va da!"
    Iubirea nu are sfarsit, a devenit atotputernica!
   Acum am o Inima atotputernica, mai inainte a trebuit sa indur totul. Eram asemenea voua. Pentru orice lucru trebuia sa cer, dar am facut-o cu placere. Oricum l-as fi putut obtine. In acest fel doream sa-L cinstesc pe Tatal, Care merita o cinste asa de mare!
   Fiind Isus, doream sa fac ceva ce-L onoreaza.
   Cu aceasta am onorat rugaciunea voastra.
   Rugati-va cu Iubire, cum am facut Eu!
   Nu va fie niciodata frica! Nu iubesc frica. Cu ea nu se poate face nimic.
   Lumea a devenit prea salbatica. Lumea este inclinata spre pacat. Dar Eu va pot scapa de el. Nu va lasati tulburati de nimic.
   La incept gandul nu este pacat. Ca sa fie, el trebuie lasat sa intre, sa va preocupe.
   Este important sa nu va descurajati!
   Fii atenta la vocea inimii! Nu poti fi surda la cuvintele Mele! Nu te strig niciodata pe nume. Eu sunt, pur si simplu, aici, ca Rege al tau.
   Eu sunt REGELE IUBIRII! Eu iubesc inima si gandurile care sunt indreptate spre Mine.

   ... Voi nu cunoasteti adevarata Iubire de Dumnezeu.
   Voi trebuie sa fiti una cu DUMNEZEU si sa facei Voia Lui!
   Voi nu puteti sa va impotriviti Iubirii si sa-I intoarceti spatele Lui DUMNEZEU!
   Spune adesea:

   DOAMNE, FACA-SE VOIA TA
   IN TOT CE FAC,  IN TOT CE SUNT.
   
   Trebuie respectata Legea Lui DUMNEZEU, dar nu va fie frica! Frica nu uneste. Diavolul sta atent, in spatele fiecaruia. El scormoneste trecutul daca nu poate face altceva.

   Iubirea Mea este cuprinsa in cuvantul: Isus.
   Prin acest cuvant se revarsa toate harurile. Pentru acest cuvant s-a deschis Cerul, s-a deschis pamantul si a fost inghitit iadul.

   Isus este numele IUBIRII!

   Acest Nume poate sfarama iadul intreg.
   Este radacina Iubirii, descoperita de Insusi Dumnezeu.
   Maria l-a auzit prima. Datorita lui, Ea a devenit MAMA IUBIRII.
   Ea il pronunta cu mare respect. Ea intotdeauna indrepta acest Nume spre Dumnezeire, pentru ca acest Nume se unea cu Omenirea. Atunci a inceput Mantuirea, in acea clipa, cand el a fost pronuntat.
   O, acest Nume este mare si cere un respect sfant!
   Iadul se cutremura cand acest Nume este rostit cu iubire.
   El a zdrobit orice rautate.
   El a indepartat de omenire blestemul.
   Putini cunosc puterea acestui Nume, impotriva iadului. El desparte ingerii buni de cei rai.

   Isus inseamna: ATOTPUTERNICIA IUBIRII."


                         Extrase din "ACTUL DE IUBIRE - Cale sigura pentru reinnoire"
                  Publicatie ingrijita de Comunitatea "AIUTO PER TUTTI" (Ajutor pentru toti)

     Fascicolele  care contin aceste revelatii, le puteti gasi la Eticheta: 

3 comentarii:

  1. Laudat sa fie Isus si Maria!
    Imi cer iertare scumpa mea...Te imbratisez cu drag!
    Poate asa a dorit a noastra Mama sa intru azi la tine si sa-ti trimit Mesajul ei de azi dimineata,inca nu l-am tradus:
    Messaggio del 2 Luglio della Madonna a Mirjana

    "Cari figli, con amore materno vi prego di donarmi i vostri cuori perché io possa presentarli al mio Figlio e liberarvi, liberarvi da tutto quel male che vi rende sempre più schiavi e vi allontana dall'unico Bene - mio Figlio, da tutto ciò che vi guida sulla via sbagliata e vi toglie la pace.
    Io desidero guidarvi verso la libertà delle promesse di mio Figlio perché desidero che qui si compia completamente la volontà di Dio, perché attraverso la riconciliazione con il Padre Celeste, il digiuno e la preghiera nascano apostoli dell'amore di Dio, apostoli che liberamente e con amore diffonderanno l'amore di Dio a tutti i miei figli, apostoli che diffonderanno l'amore fiducioso nel Padre Celeste e apriranno la porta del cielo.
    Cari figli, offrite ai vostri pastori la gioia dell'amore e del sostegno così come il mio Figlio ha chiesto a loro di offrirlo a voi.
    Vi ringrazio"
    si chiar acum de cateva minute Gabriela este acolo si a trimis video tot de azi dimineata
    http://www.youtube.com/watch?v=GkR0xHrzfkw&feature=share
    GLORIE ALELUIA !!!!!
    AVE MARIA,AVE MARIA !!!!
    Eu sunt bine ...am dureri de ochi iar...stie Domnul ce face..insa am o bucurie ENORMA la Biserica....nu mai stiu daca ti-am scris de Biserica din visul meu...si la cateva zile am facut poza la SOARE iar acasa descopar Biserica,se cHeama Sfantul Francisc de Assisi...NUSTIU DE CE IMI DA DOMNUL ATATEA BUNATATI SI IMI DA SA GUST IUBIREA LUI INCA DE PE PAMANT...NU AM MERITE..este o Biserica simpla.simpla...facem Rozariul cat dorim noi,azi fiind Marti .s-a facut si Novena Sf Anton....o splendoare draga mea...o splendoare...eu ma vad in Medjugorje cand cantam AVE MARIA IN ACEASTA BISERICA IN COR..chiar un MIRACOL pentru mine....ma pierd in IUBIREA LUI ISUS DE MULTE ORI.
    Te imbratisez mult ,mult!
    Il rog pe Isus si pe Mama noastra Maria,sa te imbratiseze ei mult mai mult !!!
    Unite in rugaciune mereu!
    Maine dimineata Gabriela cu grupul urca dealul KRIZEVA o sa incerc sa fiu in rugaciune cu ei ..TE IUBESC DRAGA MEA DANIELA !
    (poate traduc maine Mesajul)

    RăspundețiȘtergere
  2. Isus sa fie laudat si marit in veci cu Mama Sa ce Sfanta!!!
    Ultimul Mesaj al Fecioarei Maria la Medjugorje din 2 iulie 2013 - Apariţia avută de Mirjana

    „Dragi copii, cu iubire de Mamă vă rog să îmi daţi inimile voastre pentru ca eu să vă pot prezenta Fiului meu şi să vă eliberez, să fiţi eliberaţi de tot acel rău care vă face tot mai mult robi şi vă îndepărtează de unicul Bine - de Fiul meu, eliberaţi de tot ce vă conduce pe calea greşită şi vă fură pacea. Eu doresc să vă conduc spre libertatea promisiunilor Fiului meu, căci doresc ca aici să se împlinească în mod desăvârşit voia lui Dumnezeu, anume ca, prin împăcarea cu Tatăl Ceresc, prin post şi rugăciune, să se nască APOSTOLI AI IUBIRII LUI DUMNEZEU, apostoli care în mod liber şi cu iubire vor răspândi iubirea lui Dumnezeu tuturor copiilor mei, apostoli care vor răspândi iubirea încrezătoare în Tatăl Ceresc şi vor deschide poarta Cerului. Dragi copii, oferiţi
    păstorilor voştri bucuria iubirii şi a sprijinului, după cum şi lor le-a fost cerut de către Fiul meu să v-o ofere vouă. Vă mulţumesc.
    Te imbratisez mult draga mea draga !
    Sa nu uiti,,,mereu unite in rugaciune draga Daniela nu conteaza distanta dintre noi ..
    GLORIE SI MULTUMIRE TATA CERESC !

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu te imbratisez cu mult, mult drag, Silvia, si ma bucur ca mi-ai scris. Ma bucur de fiecare data cand imi scri, caci iubirea pe care tu o traiesti, este un far pentru mine, in drumul meu spiritual.

    Iti multumesc pentru mesaj.
    Iti multumesc ca te unesti cu mine in rugaciune.
    Iti multumesc pentru ca ca tu imi arati ca se poate si mai sus, pe treapta spirituala.

    Cand mai ai timp pentru mine, eu sunt aici...

    Tocmai i-am raspuns si Cameliei, cu putin timp in urma, si am incheiat cu rugaciunea 6 a inmultirii:
    "RAMAI CU NOI, DOAMNE!"

    Laudat sa fie Isus si Sfanta Fecioara Maria!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.