luni, 17 iunie 2013

ACTUL DE IUBIRE - extras din al cincilea fascicol


   Despre mistica Justine Klotz si revelatiile sale ( extrase din mesaje cuprinse in 8 fascicole) care alcatuiesc volumul "Actul de Iubire - Cale Sigura pentru Reinnoire" puteti citi in postarea:
   http://dinimaginatie.blogspot.ro/2013/05/actul-de-iubire-din-descoperirile.html 









 ACTUL DE IUBIRE:  

  " Isuse, Maria, Va iubesc!
Mantuiti sufletele preotilor,
Mantuiti sufletele.
Va rugam cu umilinta
Si ajutati-ne sa putem repeta
acest ACT DE IUBIRE DE MII DE ORI
Cu fiecare respiratie,
Cu fiecare bataie a inimii."








   

Extras din al cincilea fascicol
INDEMNURI PENTRU TIMPURILE NOASTRE

    (De la Isus):
   "Ajutati-va fratele care nu mai stie sa se intoarca Acasa!
   Durerea Mea este o durere care Iubeste! Voi, cand Ma gasiti, trebuie sa duceti Lumina si celorlalti. Astfel poate sa se inmulteeasca Harul.
   Paziti-va inima umila dupa ce M-ati gasit, si ajutati-i si pe fratii vostri care nu pot sa se intoarca singuri Acasa!
   Trebuie sa dati Iubire, sa impartasiti Harul, caci el este un dar neprihanit. Eu v-am facut pentru Mine!...
   Nu voi M-ati cautat. Eu v-am cautat pe voi!
   Cine-i ajuta pe altii, a inteles Iubirea Mea.
   Nu va ganditi niciodata ca Eu v-am abandonat! Aceasta ar fi suprema lipsa de credinta!

   Faceti sa Ma intorc in fiecare frate!
   Lumea a devenit asa de rece fara Spiritul Sfant!
   Ea ar trebui sa se scufunde, daca Eu nu as fi prezent in Sacramente si pentru a impiedica aceasta.
   Va trebui SA LUATI IUBIRE DE LA MINE, nimeni sa nu se afunde in acest noroi al pacatului!
   Roaga-te mereu pentru toti! Niciodata numai pentru tine!  Doar ceea ce ramane trebuie sa-ti apartina. Vreau sa te pregatesc pentru aceasta saracie, dar fara nici o constrangere.

   Fiica Mea, iubeste-Ma pentru toti aceia care nu mai sunt in stare! Pacatul i-a inrobit. Au nevoie de aerul curat care vine de la Inima Mea.
   Gandeste-te mereu la ceilalti! Nu se mai roaga pentru nimic.
   ISPASIRE este strigatul Meu de lupta pentru aceste timpuri.
   Fiica Mea, voi aveti multi mijlocitori.
    Sfintii Imi fac o mare bucurie cand se roaga pentru voi. De aceea Eu pot sa iert mult. Chiar si pe cei care Ma resping, pe cei mai mari pacatosi.
   Dumnezeu nu poate fi inselat si nici sa faci ca un lucrur sa-I para lipsit de importanta.

   Aparati Biserica Mea, care va sustine si poate sa va sustina. Este unita cu Mine, nu uitati aceasta!  Ea are Lumina care poate lumina sufletele.
   In acest sens acord Bisericii o putere atat de mare, cum nu a mai avut pana acum!

   Inca mai sunt persoane care Ma ocolesc cu o asemenea ura, pe care numai iadul ar putea-o produce, cu o asemenea brutalitate, pe care doar iadul o cunoaste. Ah, cat de sarmane sunt aceste persoane! Nu o fac de la ei, este un impuls care asalteaza sufletele!
   Pe aceste suflete Eu vreau sa le ajut!
   Intreaga lor viata interioara este un rug. Ei s-au expus diavolului, distrugerii, si singuri nu o mai pot lua de la inceput. Intreaga lor vointa le este paralizata.
   Cat sunt de bolnave sufletele!
   Orice gand de iesire din aceasta stare este o noua prabusire. Diavolul le tine cu zabale de fier! Le tine prinse in chingi de fier.
   Cum as putea sa stau si sa privesc? Vreau sa i le smulg, pana la ultimul! Omul ar muri daca ar vedea aceasta masa oribila de cruzime care nu cunoaste limite. Eu am murit si pentru ei!
   Adesea omul nu stie ce sa faca cu propriul suflet, care este darul cel mai pretios! Acest suflet poarta pretul Jertfei Mele de Sange!
   Eu iubesc aceste suflete care sunt biciuite si impinse de diavol in potopul pacatelor lor. Mantuirea Mea nu ajunge niciodata prea tarziu!
   Se poate mantui doar cel care iubeste!
   Nu reusesc sa se apropie de Mine. Privirea Mea i-ar ucide.
   ... Eu trimit lucratorii Mei in vie, chiar si pe tineri. Voi veti fi liberi.  Toate la timpul lor.
   Spiritul Sfant nu poate fi invins, nici nu poate fi legat. El ii va gasi pe ai Sai.
   Biserica va inflori din nou!

   CEEA CE SE INTAMPLA ESTE PERMIS si va urma inca si mai mult. MAI INTAI ADUN, APOI VA URMA NOUL INCEPUT.

   Eu Il trimit pe Spiritul Meu! Multi M-au rugat pentru aceasta. Nici un credincios nu trebuie sa se teama!
   Ei nu pot distruge Biserica Mea. Vreau sa le dau timpul necesar sa se orienteze din nou.
   Nu vreau nici un sclav. Trebuie sa aiba propria lor vointa - pana la noul inceput, pentru ca vin unii - profund supusi - dar cu o rana in suflet.
   Eu am vazut deja totul, inainte de a se intampla.
   Portile sunt deschise - am smuls stalpii de baza - si astfel au plecat. Nici unul dintre ei nu se va intoarce. Acest lucru Ne-a ranit, pe Spiritul Sfant si pe Mine, in adancul Inimii.
   ATAT ESTE DE INCOLTITA IUBIREA!
   Trebuie sa despart oile de capre. Aceasta ruptura este profunda!

   Plecati-va din nou genunchii, voi care nu mai sunteti in stare, atunci se va redeschide calea dreapta si noua inviere va va intampina stralucitoare, pentru ca EU sunt IUBIRE.
   Totul se bazeaza pe UMILINTA, ca sa-L intalnesti pe DUMNEZEU in toata Maretia Lui.

   Cum Ma vor chema oamenii, cand va fi prea tarziu! Asta doresc sa evit.
   Am spus: "Veniti la Mine" - Cat se impotrivesc!
   Intreaga omenire este amenintata, fara Mine! - Eu nu pot sa despart nimic de Mine pentru ca Eu SUNT DUMNEZEU SI SUB SPECIILE DE PAINE. Eu nu pot sa Ma arat, stralucirea Mea v-ar ucide pe toti, nu doar v-ar orbi - ca pe Pavel odinioara.
   Eu Ma voi servi intotdeauna de cei mici, care pentru lume nu valoreaza nimic. Mandria se opune Spiritului Meu.
   ... Fiecare trebuie sa urmeze sfintenia. Multi ar  reusi.
   Nimeni nu trebuie sa se mai lase dominat de fire, care vrea intotdeauna sa-si impuna vointa. Ascultati mereu de DUMNEZEU. Nu iesiti niciodata din starea de RUGACIUNE! Iubirea arata intotdeauna Calea! Da o cunoastere clara. Priviti mereu la Dumnezeu! Aceasta este puntea pe care diavolul nu o poate trece fara sa cada.
   De aceea, veniti la Mine (in Sacramentul Spovezii): diavolul vrea sa va blocheze drumurile care duc la Spovada. (Prin Spovada) Nu mai are nici o putere.
   ... Ramaneti mereu copii in INCREDERE!
   Sufletului nu trebuie sa-i fie teama de nimic. Altfel nu va fi niciodata multumit. Va rog: nu mergeti niciodata pe acest drum! Diavolul va urmareste. El nu va ingaduie niciodata Pacea cu Dumnezeu. El este noaptea cea mai neagra!
   Aveti incredere in INDURAREA Mea! Este fara limite!
   Cel care are incredere, nu va fi niciodata pedepsit. Diavolul o stie: FRICA IMPINGE LA CEEA CE ESTE JOSNIC. Eu nu sunt deloc un tiran, sa aveti o asemenea frica de Mine! Daca as fi putut sa fac mai mult pentru voi, as fi facut, cu adevarat, fiica Mea! Cum va poate fi teama de un Tata care are atata IUBIRE?

   Trebuie doar sa Ma chemati!
   Eu sunt Cel care asculta mereu si este gata sa va ajute.
   Este la fel ca un telefon. Sunati-Ma! Eu va ascult imediat. Sau poate ati uitat numarul Meu? Cel care iubeste, il cunoaste, aceasta este sigur!

   Eu va spun! INCREDEREA! Aceasta este centrala. Sunt mereu aici, pregatit! Recunosc imediat vocea inimii pentru ca CINE IUBESTE, ARE INCREDERE!  Nu stau aici sa privesc la greseli si la tot ceea ce s-a intamplat!
   Eu am putere mare, care poate sa mai creasca, cu atat mai mult cu cat cineva are incredere in Mine. Aceasta  este cheia.
   INCREDEREA nu are lacat, nici lant. Acest lucru trebuie sa-l stie oamenii...
   Daca ai sti cat rau imi produce indiferenta!
   Fiica Mea, iubirea ta nu poate creste decat in INCREDERE. Eu vreau o inima plina de INCREDERE, atunci voi putea salva omenirea care se scufunda.
   INCREDEREA ESTE CALEA SFINTILOR!
   Cine are incredere, are cel mai mult de castigat. INCREDEREA ESTE IUBIREA, si inca in cel mai inalt grad. Puteti iubi pe cineva in care nu aveti incredere?
   Cum M-am lasat in mainile voastre (in Sacrament), si cata incredere am avut in voi!

   Lumea are un chip fals. Fiecare urmeaza calea sa, obligandu-l astfel si pe Dumnezeu sa mearga pe a Sa. Nu aceasta este Calea Harului!
   Cei mici stau mereu in umbra, cei mari inalta capul.
   Acesta este chipul timpului care va veni.
   Eu ma voi impotrivi acestui mod de a actiona! Nu poate fi decat un singur DUMNEZEU, si EL isi va inalta glasul. Nu cu larma, ca sa sperie soarecii, pentru a incorona drept intelepcine cuiburile lor de minciuna.

   SPIRITUL SFANT ISI VA INALTA GLASUL PLIN DE NEBANUIT ADEVAR, CARUIA NIMENI NU VA PUTEA SA-I REZISTE! ESTE EL, CEL VESNIC: ATOTPUTERNICIA!
   Continuati cu curaj sa va cautati fratii, sa va cautati surorile!

   ACTUL DE IUBIRE
   Voua vi s-a dat sa fiti toti ai Mamei Mele! Ea este REGINA HARULUI!
   Uniti-va in ACTUL DE IUBIRE!  Inima Mea o asteapta! Este timpul de Har important, mai ales pentru pacatosi.
   Nu Ma inchideti in inima voastra ingusta, pentru ca Inima Mea este cu mult mai mare, pana dincolo de marginile pamantului.
   Vreau sa cuceresc lumea intreaga cu suspinul Meu de Iubire!
   ASTFEL M-AM UNIT CU ACTUL DE IUBIRE! Diavolul vrea sa diminueze totul, dar niciodata interventia Mea nu a fost atat de puternica!
   Ramai puternica in INCREDERE! PRIMESTE MAI DES SACRAMENTUL PENITENTEI!
   Cea mai infernala sclavie ameninta lumea!
   DUMNEZEU nu poate patrunde in vointa voastra, pentru a nu va incatusa IUBIREA. Eu trebuie sa urmez vointa voastra plin de Iubire, pentru a lasa deschisa calea de intoarcere.
   Rugati-va cu zel ROZARIUL, pentru a zavora afara spiritul rau al distrugerii, care ameninta sa distruga orice lucru!
   Cum lucreaza diavolul! S-a pus in calea Harului, cu geniul lui distructiv, pana cand pumnul lui ucigator va da ultima lovitura.
   Nimic nu este ascuns privirii Mele."

   ... Purtati-Ma cu generozitate acolo unde pierd teren, cu o daruire totala! Eu sunt pe tot intinsul pamantului presarat in cateva inimi. trebuie sa Ma reintorc in multe inimi sfasiate. Pentru Mine este o lupta pe viata si pe moarte, pe care trebuie sa o duc impotriva pacatului.
   Daca ai sti cat trebuie sa indure Inima Mea! Sufletul tau ar incremeni de groaza!
   Nu puteti merge la Masa Domnului (Impartasanie) in pacat de moarte. Pentru asta nu exista nici o scuza.
   Moartea si iadul Ma tin prizonier in astfel de inimi, pana cand pacatul va fi ispasit de Sufletul Meu.
   Eu voi alunga toti demonii.
   Marea ora a sosit. Vesnicia se apropie, fara a putea fi oprita!
   Moartea da tarcoale. Vreau sa spun moartea interioara, care nu se vede pentru ca nu poate sa vorbeasca. Buzele ei sunt inghetate. Nu poate rosti nici o rugaciune. Satana a inteles ca negandu-Ma, multi nu Ma vor mai urma. Inima Mea bate plina de Indurare ca sa raspandeasca Lumina. Cum as putea sa stau si sa privesc, lasand iadul sa perverteasca totul? Alergati la Inima Mea, va va adaposti!...

   Aveti grija de fratii vostri care nu au Lumina!
   Eu Ma las condus unde vreti voi, asa de mare putere am dat rugaciunii!
   FIECARE APROAPE AL TAU ITI ESTE FRATE!
   Eu va voi intalni in fratele vostru.
   Fiica Mea, aceasta este o mare misiune! GANDESTE-TE MEREU LA CEILALTI, la cei care S-AU INSTRAINAT DE MINE! Fiecare are vointa proprie. Astfel i-am intalnit.

   RUGATI-VA ROZARIUL!  Toti vor avea de castigat! El contine  misterele principale.
   Am spus: "Veniti la MIne" - ADUCETI LA MINE PE CEI SLABI, PE CEI DIN URMA, PE CEI CREZUTI MORTI! Lasati-i sa fie partasi la roadele Liturghiei, si Viata se va revarsa!
   Inca nu va pot arata comorile. Vasul care trebuie sa poarte Harul, este spart. Depinde cu adevarat de ceea ce faceti - si ar trebui sa faceti, ca sa-i salvati pe fratii vostri!
   Rugati-va pentru cei care nu mai sunt in stare!"

   (Cu privire la Euharistie):

   "EU SUNT PAINEA CEA VIE! Se vor face mari minuni. Eu voi inmulti Painea in suflete.
   Deschideti-va inimile! Credeti din nou in Puterea Mea. A fost dovedita cu miracole! Voi trebuie sa lasati ca toate sufletele sa beneficieze (de roadele Euharistiei). Nu Ma tineti legat! Eu merg inainte cu Iubire. Puteti lasa intreaga lume sa Ma ia, si viata va fi mai usoara!
   Greutatea pacatului aproape ii striveste pe oameni! Se molipsesc unul pe altul. Pacatul este o boala molipsitoare!
   Eu va dau putere sa-i ajutati pe pacatosi!...
   INALTATI-VA MAINILE IN RUGACIUNE! Eu aud orice murmur. Iubirea cunoaste orice silaba. 
   
   ... Multe suflete cad (din cauza pacatului). Ele au nevoie de ajutor. Dumnezeu nu este neputincios, cand tace!
   Rugaciunea Il lasa pe Dumnezeu sa faca asa cum stie El. Dar nu trebuie lasata sa slabeasca! La fel este si cu suferintele: nimeni nu a vazut valoarea lor interioara!
    Eu caut suflete! Trebuie sa le aduc la convertire! Nu este inca timpul sa va arat comorile Mele. Voi nu stiti cum adun Eu! Pana si pestii s-au strans in plasa la Cuvantul Meu. Cine i-a invatat sa faca asa? Iubirea Mea i-a atras! Ei simteau o caldura care-i atragea direct in plasa! Nimeni nu poate instrui asa, in afara de Mine!

   Cine poate sa-Mi reziste?
   Sunt oare slab pentru ca M-am facut Prunc - sau o persoana oarecare careia i se poate prevedea apusul? Nu doar vantul si valurile au ramas nemiscate! Puterea Mea va va invata cine Sunt!

   VINE CLIPA CARE NU A MAI FOST NICIODATA!
   Prin tunete si fulgere am dat poruncile Mele - si ele vor straluci din nou!

   AJUTATI-MA SA DARUIESC IUBIRE!
   Iubirea are o forta divina!...
   Veniti in intampinarea Mea, iertand (pe aproapele)! Eu daruiesc, ceea ce dusmanul nu face. Astfel sunt in mijlocul vostru.  A IERTA este cel mai mare ACT DE IUBIRE! La Mine pe toti ii asteapta o mare rasplata! Eu dau mereu premiul Meu, peste asteptari!

   Intreaga lume trebuie sa-si acorde reciproc iertarea!  Aceasta este situatia.
   Nimeni nu are dreptate intotdeauna, dupa cum nimeni nu greseste mereu!
   Mai intai de  toate DUMNEZEU, si atunci masura va fi plina. Voi ar trebui mereu sa incepeti cu DUMNEZEU si sa lucrati pentru DUMNEZEU.
   Lumina Iubirii nu se poate stinge, altfel ar cadea noaptea!
   Nu este greu sa ajunga in Cer acela care implineste acest secret si ramane mereu langa Mine.
   Este o Iubire care se inalta in rugaciune, care se revarsa peste toti. Este impartita de Mine!
   Sunt multe caile Iubirii si toate duc la Mine!
   Pastreaza-ti inima deschisa si indreptata spre Mine! Eu o pot inflacara.
   Nevoia poporului Meu este mare! Eu stiu cat de insetate sunt inimile!
   Inaltati inimile voastre in Euharistie! Va va face fericiti. Eu le ridic deasupra botezului, deasupra focului Inimii Mele, pentru ca in acest Sacrament Sunt numai Iubire!
   Cine in Iubire se caieste de pacatele sale, a regasit Iubirea Tatalui!
   Voi primiti curatia de la botez de fiecare data cand va marturisiti pacatele! Numai Eu pot inalta sufletele. Prin Mine este vestit Harul.
   Fiii Mei, vegheati!  Ascultati de Papa si de nimeni altcineva!
   Mergeti pe aceasta cale, cum ati facut si pana acum! Eu am intarit Roma. Puneti la adapost inimile voastre, ca dusmanul sa nu poata intra! Eu simt veninul pe care sarpele vrea sa-l raspandeasca. Nenorocirea va fi mare intre popoare pentru ca aici vrea sa-si faca cuib diavolul.
   Umpleti din nou bisericile, altfel vor fi pustiite! Dusmanul da deja tarcoale.
   Cat este de ingrijorata Mama Mea, pentru mantuirea voastra! Ea se roaga pentru voi.
   RUGATI-L MEREU PE SPIRITUL SFANT, RUGATI-VA MULT! CASA MEA RAMANE GOALA!
   Eu merg in orice loc sa-i ajut pe cei mai saraci!
   Duceti-Ma peste tot! Asa trebuie sa duceti Cuvantul Lui Dumnezeu! Eu traiesc cu Biserica. Fiecare inima Ma poate duce astfel. Va fi o mare intoarcere! Toti vor fi regasiti!  Eu zdrobesc scutul diavolului ca pe un nimic!
   Pacatul trebuie sa cedeze!
   Fiul are globul pamantesc in mana. Asa de puternic este!
   Va fi un cortegiu victorios al Iubirii, caruia nimeni nu-i poate rezista...
   UNITI-VA INTR-O ALIANTA DE DARUIRE.
   RENUNTATI LA PROPRIA VOINTA, ATUNCI EU VOI PUTEA VENI IN INTERIORUL VOSTRU!
   FORMATI O COMUNITATE: AJUTOR PENTRU TOTI!
   Multi se vor arata disponibili.
   Ocupati-va de suflet cu o daruire totala!
   Trebuie sa invatati Iubirea de la Mine. Mereu a fost netarmurita!

   FITI UMILI! Doar celor umili DUMNEZEU LE DA HARUL SAU!
   Faceti totul pentru DUMNEZEU! Aceasta este calea cea dreapta. Cere mai intai UMILINTA. UMILINTA este virtutea Mea fundamentala. Se dobandeste prin abandonarea la vointa Mea.
   Aceasta virtute are nevoie de multa rugaciune! Nici un preot nu-si poate continua viata fara aceasta virtute.
   Un suflet, oricare ar fi el, nu este pentru diavol un partener! Cine cunoaste aceasta fiara in cruzimea ei?  Ar fi ca si cum s-ar da lupilor un copil, care mai are nevoie de atata ocrotire.
   CERETI-MI, ASADAR! Va daruiesc (suflete). Acelea pe care voi le cuceriti (prin rugaciune), Eu le caut, iar diavolul nu poate spune nimic! Aceasta este o mare incercare a Iubirii, desigur, cea mai mare!
   Nici o cerere nu este prea mare pentru Mine! Va iubesc ca un Prunc, si va daruiesc ca un Dumnezeu.
   Cel care cere,  nu-si mai apartine. Eu va voi dovedi-o: Eu voi cere pentru voi de la Tatal!
   ..."Vie Imparatia Ta": Aceasta este o cerere profunda a inimii, care trebuie sa se raspandeasca pretutindeni. Astfel a fost invocat Rascumparatorul, inca de la inceputul timpurilor.
   RUGATI-VA PENTRU ACEASTA IMPARATIE, care nu mai reuseste sa-i atraga pe multi! Pacatul a devenit astazi o avalansa. Aceasta lume tine blocata orice intrare.
   Voi sunteti chemati cu totii la daruire!
   Multe lucruri le faceti numai cu buzele, si astfel totul se naruie."
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

   ( Isus, despre aceste mici suflete - ale copiilor avortati ):

   "Ajutati aceste mame (care au provocat avort) sa-Mi ofere - ISPASIRE -  inainte ca vina sa le striveasca! Iubirea este o Porunca pentru toti! Nu va limitati doar la voi insiva, caci asa ramaneti singuri!
   Vine timpul marii Indurari, care acopera si poate sa acopere totul.

   ACTUL DE IUBIRE ESTE O RUGACIUNE FOARTE PUTERNICA PENTRU ACESTE TIMPURI."



                             Extrase din "ACTUL DE IUBIRE - Cale sigura pentru reinnoire"
                  Publicatie ingrijita de Comunitatea "AIUTO PER TUTTI" (Ajutor pentru toti)

     Fascicolele  care contin aceste revelatii, le puteti gasi la Eticheta: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.