sâmbătă, 16 februarie 2013

PREZENTA ARHANGHELILOR LA JERTFA DE PE CRUCE

din revelatiile misticei Maria Valtorta



    Isus spune: Arhanghelul Mihail, pe care il invocati in rugaciunile voastre, dar ca de obicei, cu sufletul absent, prea absent, a fost prezent la moartea Mea pe cruce. Cei sapte mari arhangheli, care sunt in permanenta langa tronul Lui Dumnezeu, au fost prezenti cu totii la jertfa Mea.
   Sa nu-ti spui ca aceasta contrazice cuvintele Mele:  "Cerul era inchis". Tatal, o repet, era absent, indepartat, in momentul in care Marea Victima isi consuma jertfa de ardere-de-tot pentru salvarea lumii.
   Daca Tatal ar fi fost cu Mine, jertfa n-ar fi fost totala. Aceea n-ar fi fost decat sacrificarea trupului condamnat sa moara. Dar Eu trebuia sa implinesc Jertfa Totala. Nici una dintre cele trei dimensiuni ale omului, cea trupeasca,  cea morala si cea spirituala, nu trebuia sa fie exclusa de la sacrificare, caci Eu ma jertfeam pentru toate greselile, nu numai pentru cele ale simturilor. Se poate, deci, intelege ca dimensiunea Mea morala si cea spirituala trebuiau sa fie sfaramate, nimicite in moara oribilului sacrificiu. Si, de asemenea, se poate intelege ca Spiritul Meu n-ar  fi suferit daca ar fi fost contopit cu cel al Tatalui.
   Dar eram singur. Ridicat, nu material, ci spiritual, la o asemenea distanta de pamant incat de acolo nu mai putea sa-mi vina nici o imbarbatare omeneasca. Ridicat pe esafodul Meu, adusesem acolo povara nesfarsita a greselilor intregii omeniri din mileniile trecute si din mileniile viitoare, iar aceasta povara Ma strivea mai mult decat crucea, pe care trupul Meu deja in agonie, o tarase cu atata greutate pe ulitele pietroase, povarnite, inabusitoare ale Ierusalimului, in mijlocul batjocurilor si a loviturilor unei multimi turbate.
   Eram pe cruce cu suferinta totala a trupului Meu chinuit si cu suferinta suprema a spiritului Meu coplesit de multimea greselilor pe care nici un ajutor divin nu le facea suportabile.
   Eram naufragiat in mijlocul unui ocean dezlantuit si trebuia sa mor astfel.
   Inima Mea s-a frant sub chinul acestei poveri si al acestei parasiri.
   Dar Mama Mea era alaturi de Mine. Era acolo. Noi, amandoi, Martirii, eram invaluiti in chin si parasire. Si a ne vedea unul pe celalalt, adauga torturii o alta tortura. Caci fiecare dintre tresaririle Mele sfasia fibrele Mamei Mele, si fiecare dintre gemetele Ei, erau un alt bici pe trupul Meu flagelat si un alt piron infipt, nu in mainile Mele, ci in inima Mea.  Uniti si, in acelasi timp, despartiti pentru a suferi si mai mult, iar deasupra noastra, Cerurile inchise peste mania Tatalui, atat de idepartat...
   Dar arhanghelii erau prezenti la  jertfa Fiului Lui Dumnezeu pentru salvarea omenirii si la tortura Fecioarei Mame. Si daca se spune in Apocalipsa ca in timpurile de pe urma, un inger va face ofranda tamaii celei mai sfinte la tronul Lui Dumnezeu, inainte de a raspandi primul foc al maniei divine asupra pamantului, cum va puteti gandi ca printre rugaciunile sfintilor, tamaie nepieritoare si demna a Celui Preainalt, sa nu fie,  in primul rand, mai imploratoare decat orice cuvant, lacrimile Sfintei Mele binecuvantate, ale preablandei Mele Martire,  ale Mamei Mele, adunate de Ingerul Buneivestiri, care a primit consimtamantul Ei si a fost martor angelic al nuntii supranaturale prin care Natura Divina a contactat o legatura cu natura umana, a atras la inaltimea Sa un trup si si-a coborat spiritul pana la a deveni trup pentru pacea intre om si Dumnezeu?
   Arhanghelul Gabriel si insotitorii sai ceresti, aplecati asupra durerii Lui Isus si a Mariei, in imposibilitatea de a o alina, caci era ceasul Dreptatii, dar nu absenti de la aceasta durere, au cules in intelectul lor de lumina toate amanuntele acestui ceas, toate, pentru ca atunci cand timpul nu va mai fi, sa le etaleze vederii celor inviati, ca o sursa de bucurie a fericitilor si de condamnare a osanditilor, pregustare pentru unii si pentru ceilalti, a ceea ce voi da Eu, Judecatorul suprem si Rege preainalt. (13.09.1943)

                                   din "I Quaderni del 1943" de Maria Valtorta


  Despre viata Mariei Valtorta si cateva din mesajele primite, puteti gasi la eticheta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.