duminică, 25 martie 2012

PECETEA PE FRUNTE

 de Andre Castella
     
   Diverse mesaje contemporane vorbesc despre un Semn al Crucii pe care numeroase persoane il primesc pe frunte prin vizionari sau direct prin ingeri, prin Preasfanta Fecioara sau prin Domnul Insusi.
            Acest semn ne face sa ne gandim imediat la Apocalipsul lui Ioan, unde el scrie:

"Si am vazut un alt inger care se ridica de la Rasaritul Soarelui si avea pecetea Dumnezeului Celui Viu.  Ingerul a strigat cu glas puternic catre cei patru ingeri carora li s-a dat  sa vatame pamantul si marea: nu vatamati pamantul, nici marea, nici copacii, pana ce nu vom pecetlui pe fruntile lor pe robii Dumnezeului nostru". (Apoc.7, 2 - 3)
            "Si li s-a poruncit (lacustelor) sa nu vatame iarba pamantului si nici o verdeata si nici un copac, ci numai pe oamenii care nu au pecetea lui Dumnezeu pe fruntile lor". (Apoc. 9,4)
             " Si m-am uitat si iata Mielul statea pe Muntele Sion si cu El o suta patruzeci si patru de mii (numar simbolic  care indica plenitudinea) de oameni care aveau Numele Lui si Numele Tatalui Lui scris pe fruntile lor." (Apoc.14,1)
            " Si vor vedea Fata Lui si Numele Lui va fi pe fruntile lor." (22,4)


             Este vorba asadar de Cruce, de Numele Lui Isus  si de Numele Tatalui.
              Crestinii adulti au primit un prim semn pe frunte la Botezul lor. El a fost reinnoit la confirmare.
             Noul semn dat in prezent desemneaza nu numai apartenenta si trimiterea in misiune, ci constituie mai ales o protectie pentru zilele apocaliptice.


             La San Damiano, la 31 mai 1966, Sfanta Fecioara a anuntat: "Acum, prin intermediul instrumentului meu, Eu va voi da un semn al crucii pe frunte. Instrumentul meu vi-l va da, nu pe fata, ci pe frunte. Acest semn este cel al Duhului Sfant. Intr-o zi veti intelege ce este acest semn: o forta puternica pentru a ramane pe pamant sau pentru a ajunge in Cer.  Eu va dau puterea Mea, copiii mei. Si veti invinge intotdeauna.  Acest semn pe care vi-l da instrumentul meu este pentru a va da mai multa forta, pentru a va  incuraja si pentru a obtine victoria in toate si peste tot. Si cand veti intra in Regatul Cerurilor,  Eu va voi lua in brate si va voi strange la pieptul Meu!"

            Lucia:  la 8 decembrie 1983, Isus, vorbindu-i Luciei, o mama de familie din Franta, declara:
            " Astazi Eu arat Crucea Mea pentru cei care imi sunt credinciosi sa se adune in jurul ei si sa urmeze doctrina sa de iubire. Eu arat crucea Mea pentru cei care imi sunt credinciosi sa faca legamant cu Inima Mea  si cu Duhul Meu.
            Dusmanii Crucii Mele vor fi invinsi. Razvratitii vor fi zdrobiti. Duhul Sfant va iesi invingator.
            Alesii Mei vor fi insemnati pe frunte cu semnul crucii." ("Marele  mesaj al Crucii").


            Escorial:  La 6 aprilie 2002, Sfanta Fecioara de la Escorial cerea:
            "Alergati in acest loc; veti fi insemnati cu totii cu pecetea si nu voi inceta sa va dau binecuvantarea mea, chiar si atunci cand nu va fi nici un mesaj;  voi pune o pecete pe fruntile voastre si veti fi binecuvantati si ocrotiti."

            Domenico:  La  14 martie 1971, Isus i-a spus:
            "Voi, cei din mica mea turma draga, lasati-Ma sa ma apropiu. Pe fiecare dintre voi personal, pe cei vechi ca si pe cei noi, vreau sa va insemnez pe frunte cu Crucea Mea pentru a va separa de lume, pentru a va oferi un semn special al recunostintei Mele.  Da, dragii mei, sunt fericit sa fiu cu voi, in mijlocul vostru, pentru ca sunt alungat de peste tot si daca ma prezint cu crucea pe umar, chiar si multi dintre cei pe care i-am chemat cu iubire se tem,  se ascund sau imi inchid usa in nas:"

            Vassula: la 19 iunie 1990, Isus i-a dictat:
             " Eu iti dau Pacea Mea si Iubirea Mea, copila Mea. Ecclesia va reinvia in pofida tuturor necazurilor prin care trece. Biserica Mea va fi una si sfanta, iar  Poporul Meu va vorbi un singur limbaj.
             Toate aceste lucruri vor surveni in curand.  in Milostivirea Mea, Eu voi spune fiecarei vai a mortii: invie !  Fie ca fiecare vale intunecata sa se umple de Cuvantul Meu;  fiecare munte si fiecare colina sa fie destinate pasunii;  iar fiecare dintre cei care au fost insemnati pe frunte de suspinul Iubirii Mele sa inainteze pentru a manca din Pomul Vietii. Astazi eu dau fiecaruia sansa de a auzi clar  Glasul Meu, din  Sfantul Meu  Lacas.  Glasul Meu rasuna din Ierusalim ca un ecou si ajunge la toti locuitorii pamantului.  Nici unul nu va putea spune mai tarziu ca nu l-am avertizat."

            Concordanta intre Sfanta Scriptura si revelatiile contemporane, sare in ochi.  Daca Cerul vorbeste despre aceasta  "pecete" in atatea locuri, o face pentru ca nu este lipsit de importanta ca noi sa ne aflam printre cei  care sunt insemnati pe frunte.
    
                                                                                                           ("Stella Maris" nr.401)



            Intr-o alta scriere am citit despre faptul ca, pentru un timp, crucea va fi in mod nevazut pe fruntile celor care-I apartin Lui Isus, iar la "momentul potrivit", acest semn al crucii va deveni vizibil. 
                                     
                              Vino la noi, Doamne

                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.