luni, 19 martie 2012

Miracolul eliberarii


Scriu aceste randuri, desi nu as fi vrut sa o fac - este un subiect la care ma simt sensibila ; ma gandesc insa, ca lucrarea distrugatoare a satanei - in suflete - ar putea fi impiedicata daca ar fi descoperita la timp.
Poate in mod absolut inconstient,  unele suflete se predau satanei - prin  practici despre care  nu constientizeaza ca pot fi oculte.
As cita cateva practici despre care am citit ca ar putea avea influente periculoase asupra sufletului:

ezoterism, spiritism, radiestezie, bioenergie, magnetism sau vindecare oculta, animism, antropozofie, astrologie, consultarea horoscopului, gnosa, homeopatia, new-age, sofrologie, folosirea pendulului, a ansei, apelarea la vrajitori, reiki, yoga.
                                          ( sursa: "Regina Pacis"nr.229 - "La Bonne Nouvelle " nr.12)
                    
Satana exista, iar cel care nu crede in existenta lui, este mai mult expus tocmai pentru ca necrezand, nu isi activeaza scutul de aparare impotriva acestuia.

Sufletul poate fi eliberat - cu Isus si prin Isus;
IUBIREA LUI  INTOTDEAUNA INVINGE!


 Medjugorje - august 2008.
Eram in spatiul amenajat pentru Liturghiile in aer liber, la  Liturghia de  seara.  Bucurie,  pace,  iubire in jurul meu si asta ma facea sa ma simt "acasa". Soseste momentul administrarii Sfintei Euharistii, si se elibereaza in mod ordonat culoarele dintre sirurile de banci (de altfel ticsite de marea de oameni participanta) ca sa se faca loc preotilor pentru a-l  aduce pe Isus Euharisticul.
In stanga si dreapta culoarului - tot intr-un mod foarte ordonat, s-au asezat credinciosii care urmau sa fie impartasiti. Ne-am asezat acolo, asteptant, pentru ca momentul era de durata fiind vorba de zeci de mi de Sfinte Impartasanii administrate, chiar daca la acest act participau peste 400 de preoti.  In unele seri era anuntat numarul de preoti participanti si numarul de Impartasanii administrate - in acea seara  au fot anuntate 20.000 de Impartasanii distribuite - 20.000 de suflete spovedite, il primeau pe Cristos (cine stie pentru cate dintre ele nu era aceea, prima intalnire cu Isus din Sfantul Sacrament...)
Imi amintesc ca se canta un cantec de adoratie foarte frumos (de fapt, care cantec nu era frumos?!) - ISUS,  EU TE IUBESC !  In acest timp am observat in apropierea mea un tananr ( poate intre 25 - 30 ani - nu este insa  importanta varsta lui) care de cate ori  era pronuntat numele Lui Isus, scotea niste sunte, erau de fapt  icnete scazute in intensitate dar care transmiteau o mare suferinta pe care probabil o simtea cand auzea rostit numele Lui Isus - parea extenuat. Nu intelegeam exact ce se petrece, dar simteam o tulburare mare, amestecata cu mila si durere,  in sufletul meu.  Am mai observat  ca acest tanar era insotit de doi prieteni care il sustineau - se vedea pe chipul lui nevoia de ajutor pentru ca era de-a dreptul sfarsit...
 Acel tanar, era o victima a satanei (inca o victima). Cand preotul a incercat sa-i administreze Impartasania (imi imaginez acum ca inainte s-au facut rugaciuni de exorcizare asupra lui, pentru ca altfel nu cred ca ar fi rezistat sa stea acolo, in fata lui Isus Euharisticul, in starea in care era), deci cand preotul a incercat sa-i administreze Impartasania, l-am vazut pe acest tanar - creat dupa chipul  si asemanarea Lui Dumnezeu - cum se chinuia,  cumplit se chinuia..., pielea fetei tremura, era atat de inclestat incat cei doi prieteni care-l sustineau au trebuit sa-i desclesteze maxilarele pentru ca Isus sa poata patrunde cu Lumina, cu Pacea si cu Iubirea Lui, in acest suflet atat de zbuciumat... Dupa primirea Impartasaniei, tot prietenii lui au fost nevoiti sa-i tina strans  maxilarele, pentru ca avea tendinta de a respinge Sfanta Ostie.
Eram impreuna cu fiul meu si fiica unei prietene. As fi vrut sa nu fi fost in acel moment acolo...  si L-am intrebat in inima mea pe Isus, de ce a trebuit sa fiu martora impreuna cu copiii, la acea intamplare? Fiica prietenei mele ( care avea atunci 14 ani ) m-a intrebat, plangand, de ce se intampla asta???  Le-am spus copiilor ca  trebuie sa ne rugam intens pentru acel tanar, ca  in acel moment Isus Euharisticul se lupta cu satana care nu vrea  cu nici un chip sa piarda acel suflet si de aceea este nevoie de  rugaciune.  Ce as fi putut sa le raspund ?!  Copiii, cu mainile inclestate in rugaciune, plangand se rugau pentru acel  suflet atat de chinuit... se rugau cu atata putere  pentru el - cred ca se rugau cu voce tare - nu-mi mai aduc bine aminte, dar era atat de arzatoare rugaciunea lor...plangeau si se rugau...  Am inteles de ce Isus a vrut ca noi sa fim in acel moment - in acel loc...
Dupa ce s-a terminat teribila lupta, tanarul s-a linistit, era extenuat, dar linistit...
ISUS INVINSESE ! - inca un miracol al eliberarii.
ISUS INTOTDEAUNA INVINGE !
ISUS ARE, INTOTDEAUNA, ULTIMUL CUVANT !



                                 Fratele John Paul Mary : "Did'nt know you're so beautiful"

                    
Prietenii tanarului vegheau cu atata atentie asupra lui... Am aflat (cineva din grupul nostru vazuse) ca cei doi prieteni l-au dus (pe brate) pe colina aparitiilor (unde sunt statiunile cu misterele Rozariului), pentru a invoca ajutorul Sfintei Fecioare pentru el. Si, mai tare am fost miscata cand fiica prietenei mele -  un copil - a spus : "Acestia sunt adevarati prieteni, care l-au dus pe brate, si l-au adus la Isus ca sa-l vindece".  N-am inteles eu ce intelesese un copil???  Da, poate ca alti "prieteni" l-au dus in locul nepotrivit, in ceasul nepotrivit, acolo unde avea sa-si inceapa satana lucrarea in sufletul lui.

In noaptea aceea nu am reusit sa adorm si poate pentru prima data m-am gandit intr-un mod mult mai serios la apelurile imploratoare si imperative ale Fecioara Maria, repetate, repetate si iar repetate la fiecare aparitie  : RUGATI-VA,   RUGATI-VA,   RUGATI-VA!

In zilele ce au urmat am mai intalnit astfel de cazuri, dar nu am mai simtit tulburare, stiam in sinea mea ca isi vor gasi eliberarea si linistea, de aceea Sfanta Fecioara i-a "chemat" acolo.
Ceea ce m-a impresionat mult a fost sa vad ca acolo unde un preot sau mai multi se rugau asupra unei astfel de persoane, se aduna multa lume care se ruga impreuna cu preotii, cu mare putere si cu o mare dorinta de a ajuta prin contributia rugaciunilor lor la eliberarea acelui suflet.  Am vazut multa, multa iubire!
Am vazut apoi un tanar (asiatic) blazat, atat de blazat si de depresiv incat abia se misca si nici nu-si putea ridica  capul plecat, ca sa nu spun cazut, iar alti tineri, de alte culori, de alte natii, probabil si de alte confesiuni stand langa el, mangaindu-l, incurajandu-l. Nu am inteles foarte bine ce-i spuneau (ii vorbeau in limba engleza) dar am inteles bine esentialul: " Noi te iubim, Isus te iubeste, nu esti singur..."
Doamne, nu mi-am inchipuit atata iubire  fata de aproapele... MAXIMA IUBIRE
                                                            
                                                                        ***
Am sa mai  amintesc o alta intamplare - dovada de iubire.
Eram pe Colina Aparitiilor,  cu grupul din care am facut parte, cand am vazut pe colina, patru tineri care duceau pe umerii lor o persoana in carucior cu rotile.
 Terenul acolo este foarte accidentat, stanci foarte colturoase; era ora amiezii si caldura era  greu de suportat; m-am gandit instantaneu, ca eu eram in stare sa-mi arunc batista din geanta - pentru a-mi fi mai usoara urcarea, iar acei tineri... (erau de fapt 8 tineri - care se schimbau din cand in cand - cand oboseau). Si daca mai spun ca tinerii mergeau cantand  imnuri  lui Isus si Mariei si rugandu-se... si daca mai spun ca acel bolnav nu era ruda cu nici unul din ei, nu le era nici prieten, nici macar cunoscut...
Am fost informati, ca tinerii faceau parte din Comunitatea Cenacolo, aceasta comunitate fiind alcatuita din tineri care s-au vindecat sufleteste acolo la Medjugorje - tineri care inainte se drogau, care avusesera mai multe tentative de sinucidere, practicasera ocultismul si multe alte fapte autodistrugatoare, mai pe scurt tineri care gustasera tenebrele si pe care Isus i-a readus la Lumina si, ce LUMINA stralucea pe chipurile lor...
 Ei au ramas in Medjugorje,  au decis sa-si petreaca restul vietii acolo unde au revenit la VIATA. De mentionat ca multi din acesti tineri provin din familii foarte bogate care desi avea totul, nu aveau nimic - pentru ca lipsea IUBIREA, iar acest lucru a dus la mult rau, pana la dezastru in sufletele lor fragede si poate fragile (din propriile lor marturii). Am mai aflat ca ei fac des astfel de gesturi: ajuta blonavi, batrani, persoane care nu pot sa  mearga singure, si-i  poarta pe bratele lor chiar si pe Calea Crucii (pe muntele Krizevac) unde urcarea este mult mai grea fiind locuri abrupte si  mai greu accesibile.
Calea Crucii - Krizevac
Fac totul din iubire si cu iubire - asta au invatat acolo, la scoala lui Isus si a Mariei.
Povestea acestor tineri din Comunitatea Cenacolo, cat si marturiile lor trebuie sa constituie un subiect aparte, sunt multe de spus,  lucruri teribile, miscatoare...                                                 

                                                                      ***

"DACA ATI STI CAT VA IUBESC, ATI PLANGE DE BUCURIE."
   Asa incepe scrisoarea  Mariei catre noi,  scrisoare lunga... de 30 de ani.
     Suntem capabili sa raspundem iubirii, cu iubire?
                                                                                                                             Daniela


4 comentarii:

  1. Draga mea , cu imensa bucurie trebuie sa-ti marturisesc ca azi , am primit prin posta de la un frate in Cristos 5 carti cu mesajele , meditatiile si marturii de la Medjugorje.

    O ,Sfanta Fecioara , Mama noastra draga, e atat de gingasa in iubirea ei incat ochii mi s-au umplut de lacrimi, iar inima mi se scalda in ele.

    Trebuie sa-ti mai marturisesc ca icoana Fecioarei de la Medjugorje pe care scrie:
    "Daca ati sti cat de mult va iubesc, ati plange de bucurie!"
    e favorita mea.

    Cu blandul Isus sa te binecuvanteze Fecioara de Sus!
    `

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur, ca ai asa o colectie bogata (mi-am dat seama din ceea ce ai postat), si ma repet - am citit si sunt ineresata de tot ce am vazut pe blogul tau. Despre Medjugorje pot sa spun ca aprox. din anul 1990 am inceput sa citesc mesajele si meditatiile Parintelui Slavko, si in general tot ce reuseam sa obtin (scrieri) legat de Medjugorje. A trebuit sa astept niste ani, pana sa-mi implinesc dorinta de a ajunge acolo...
    Te imbratisez.
    Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut foarte mult marturia ta despre experientele traite la Medjugorje. Eu n-am ajuns inca acolo, dar am auzit numai lucruri bine si ma bucur mult ca lumea se converteste. Lumea se poate converti oriunde, ca doar Sfanta fecioara este prezenta peste tot, dar poate ca de multe ori avem nevoie de un impact mai puternic cu Dumnezeu si o traire in comuniune cu multi altii. La fel se intampla si la Zilele Mondiale ale Tineretului, cand sute de mii de tineri isi marturisesc credinta in mod deschis si liber, bucurandu-se de prezenta celorlalti.
    Cat despre practicile oculte....este adevarat, de multe ori suntem inconstienti, adica ce rau ar putea sa ne faca sa citim horoscopul atunci cand rasfoim o revista. Multumesc lui Dumnezeu, de ceva timp n-o mai fac...
    In ceea ce priveste homeopatia, am fost preocupata de acest subiect atunci cand am facut un tratament homeopat si am intrebat un episcop daca este in regula si el mi-a spus ca da. Acuma, atata timp cat tot in Dumnezeu ne punem increderea, nu cred ca niste boabe sau picaturi medicinale pot schimba sufletul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate Anca, intalnirea cu Sfanta Fecioara, cu Dumnezeu se poate face oriunde - daca exista dispozitie pentru asta. In locurile de pelerinaj, harurile fiind mai abundente, atunci si impactul lor este mult mai puternic si atinge intr-un mod mai intens sufletul. De aceea, acolo se pot tamadui, fizic sau spiritual, persoane care nu reusesc in alte "imprejurari" sa o faca- asta este parerea mea.
    Un lucru este cert insa, daca asteptam pana ajungem intr-un astfel de loc ca sa credem in Dumnezeu si sa ne supunem Legilor Lui, am putea rata... Mie, inainte de a merge la Medjugorje, imi erau deja stabilite optiunile si prioritatile pentru suflet. Acolo m-am rugat insa altfe, si am reusit o detasare mai mare de desertaciunile lumii acesteia. Eu nu am cautat miracole (aveam deja in suflet miracolul intalnirii cu Isus si Maria), sunt insa persoane care au nevoie de miracole pentru a-si schimba viata si pentru asta este bine ca ele exista si actioneaza in sufletele acestor persoane.
    In ce priveste practicile oculte, iti dai seama ca am citat pur si simplu. Nu sunt in masura sa am o parere proprie si mai ales sa o expun, in conditiile in care nu cunosc detalii si nu am fost in situatia de a recurge la practicile respective, si -sincer- nici nu m-au preocupat. Unele dintre ele sunt, in mod evident, malefice. In articol era scris si despre acupunctura, dar ...am lasat pe altii sa descopere articolul si sa creada ce vor. Este important totusi sa cunoastem niste riscuri, pentru a preveni eventuale dezastre (exista suflete foarte fragile carora le pot dauna intr-o masura mai mare). Dumnezeu stie.
    Te imbratisez.
    Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.