duminică, 29 martie 2020

Acum, singura punte care ramane este MARIA...

   Extras din scrierile Mariei Valtorta (cahier 1943)




    Isus spune: "Euharistia este Sangele si Trupul Meu. Dar v-ati gandit voi la faptul ca acest Sange si Trup s-a format cu sangele si laptele Mariei? (...)
   Daca nu ar fi grija si rugaciunile Mariei, rasa umana n-ar mai exista. As fi sters-o de pe fata pamantului pentru ca felul vostru de a trai a atins fundul raului. Dreptatea este ranita, Rabdarea a ajuns pana la capat, iar pedeapsa este pregatita. 
   Dar Maria este aici, si Ea va ocroteste cu mantia Sa, iar Eu, daca pot cu o singura privire sa fac sa se prosterne paradisul si sa tremure astrele, Eu nu pot face nimic impotriva vointei Mamei Mele.
   Eu sunt Dumnezeul Sau dar raman mereu Copilul Sau. Pe inima Ei M-am odihnit in primul somn de Nou-Nascut si in ultimul somn al mortii si cunosc toate secretele acestei Inimi. Eu stiu deci ca, pedepsindu-va pe voi, as cauza o durere sfasietoare Mamei speciei uname, adevaratei sale Mame, care continua sa spere ca va putea sa va conduca la Fiul Sau. 
   Eu sunt Dumnezeul Sau dar Ea este Mama Mea.  Iar Eu, desavarsit in toate, Eu sunt Invatatorul vostru si in aceasta: Iubirea pentru Mama. Celor care in aceasta lume mai cred inca, Eu le spun:
   
   SALVAREA LUMII ESTE IN MARIA.
   Daca ati intelege ca Dumnezeu se retrage in adancuri in fata mareei crescande a crimelor pe care le comiteti, voi, deicizii, voi fratricizii, voi calcatorii de lege, voi desfranatii, adulterii, talharii, cuiburi de vicii, ati tremura de groaza. Dar voi ati devenit necugetati... Inainte, Eu eram puntea intre lume si Cer. Dar cu adevarat, in fata incapatanarii voastre in rau, Cristos se retrage, ca odinioara din fata Ierusalimului, caci ora nu a venit inca si, asteptand ora,  Cristos va lasa in raul vostru, ca sa-l infaptuiti...
   Acum, singura punte care va ramane este Maria. Dar daca o veti dispretui si pe Ea, veti fi zdrobiti. Eu nu permit ca sa fie umilita Cea in care a coborat Duhul Sfant pentru a-Mi da nastere Mie, Fiul Lui Dumnezeu si Mantuitorul lumii."










Maria Valtorta










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.