joi, 6 decembrie 2018

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 decembrie 2018 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


Dragi copii, când veniți la Mine ca la o mamă, cu inimi curate și deschise, să știți că vă ascult, vă încurajez, vă mângâi și, mai ales, mijlocesc pentru voi la Fiul Meu. Știu că doriți să aveți o credință puternică și să o arătați în mod corect. Ceea ce Fiul Meu așteaptă de la voi e o credință sinceră, puternică și profundă. Când aveți o astfel de credință, orice mod în care o exprimați e valid. Credința e o taină nespus de frumoasă care se păzește în inimă; ea stă între Tatăl Ceresc și toți fiii Săi; poate fi recunoscută după roade și după iubirea pe care o aveți față de toate creaturile lui Dumnezeu. Apostolii iubirii Mele, copiii Mei, aveți încredere în Fiul Meu, dați ajutorul vostru ca toți copiii Mei să cunoască iubirea Sa. Voi sunteți speranța Mea, voi care vă străduiți să-L iubiți sincer pe Fiul Meu. Eu sunt aici, în mijlocul vostru, în numele Iubirii, pentru mântuirea voastră, conform voinței Tatălui Ceresc și a Fiului Meu. Apostolii iubirii Mele, fie ca, prin rugăciune și sacrificiu, inimile voastre să fie luminate de iubirea și lumina Fiului Meu. Fie ca această lumină și iubire să-i lumineze pe toți cei pe care-i întâlniți și să îi aducă înapoi la Fiul Meu. Eu sunt cu voi. În mod special sunt lângă păstorii voștri. Cu iubirea Mea maternă îi luminez și încurajez, ca să binecuvânteze lumea întreagă cu mâinile lor binecuvântate de Fiul Meu. Vă mulțumesc. ”


    Sursa: https://www.medjugorje.ws/ro/messages/latest-message

Momentul aparitiei

                                 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.