joi, 3 mai 2018

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 mai 2018 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)



   "Dragi copii, tot ceea ce a facut si face El, Fiul Meu care este lumina iubirii, a facut din iubire. Asemenea si voi, copiii Mei, cand traiti in iubire si va iubiti aproapele, faceti voia Fiului Meu. Apostoli ai iubirii Mele, faceti-va neinsemnati (modesti, mici); deschideti-va inimile curate Fiului Meu pentru ca El sa poata lucra prin voi. Cu ajutorul credintei fiti plini de iubire. Dar, copiii Mei, nu uitati ca Euharistia este inima credintei. Acesta este Fiul Meu care va hraneste cu Trupul si Sangele Sau. Este un miracol al iubirii: Fiul Meu care fara incetare vine iar, viu, pentru a reda viata sufletelor.
   Copiii Mei, traind in iubire faceti voia Fiului Meu iar El traieste in voi.
   Copiii Mei, dorinta Mea materna este ca voi sa-L iubiti intotdeauna mult, pentru ca El va cheama cu iubirea Lui. El va da iubirea ca voi sa o raspanditi tuturor celor din jurul vostru.
   Ca o mama, prin iubirea Lui, Eu sunt cu voi ca sa va spun cuvinte de iubire si speranta - sa va spun cuvintele vesnice  care inving timpul si moartea, cat si pentru a va chema sa fiti apostolii iubirii Mele.
   Va multumesc."

   Sursa: https://www.medjugorje.com/our-lady-of-medjugorje-s-may-2-2018-message-given-through-mirjana.html

Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.