miercuri, 23 noiembrie 2016

ARMA VOASTRA CONTRA RAULUI: ROZARIUL

Sfanta Fecioara adresandu-se unui suflet carismatic din Polonia, Barbara Klosowna, (la mijlocul secolului trecut), a laudat binefacerile rugaciunii Rozariului. Iata cateva mesaje care vorbesc de la sine.


  CUVINTELE SFINTEI FECIOARE:



   "Rozariul trebuie sa fie bucuria inimilor voastre, lumina gandurilor voastre, care va uneste cu Cerul. El este sursa insondabila a comorilor pe care vi le ofer prin mainile Mele neprihanite. Doar de voi depinde  sa-l primiti si sa-l recitati. Oferiti numai timpul vostru, o dispozitie umila si pioasa, putin efort pentru a va reculege recitandu-l. Nu fiti zgarciti cu timpul pe care i-l acordati. Nu-l lasati pentru ultimele sferturi de ora ale zilei, gandindu-va ca veti avea destul timp pentru el. Restul este harul, actiunea  Spiritului Sfant, care da cunoasterea Mantuitorului in misterele Sale, care da, de asemenea, iubirea Tatalui, pentru care sufletele fierbinti, devorate de sfanta briza devin capabile de a se cufunda in Dumnezeu. Sufletele realizeaza atunci cuvintele Fiului Lui Dumnezeu: "Imparatia Lui Dumnezeu este in voi, imparatia eterna, universala, imparatia adevarului, sfinteniei si harului, imparatia dreptatii, iubirii si pacii."


   Rozariul este al vostru

   Sfanta Fecioara: "Rozariul este o comoara nesecata de haruri ale Lui Dumnezeu Unul in Treime. Dar, pentru a va putea bucura de binefacerile Rozariului, trebuie credinta, care se va schimba curand in bucuria de a-l fi primit.
   Rozariul este al vostru. El va este daruit pentru totdeauna. Il aveti in fiecare moment si pentru orice nevoie, si doar de voi depinde sa profitati de el si sa actionati. El cere fidelitate si perseverenta.
   Rozariul apartine tuturor celor care sunt victime ale Inimilor Noastre, Inima Fiului Meu si a Mea. Rozariul uneste intr-un har comun si intr-o forta victorioasa pe cei care-l pretuiesc si-l iubesc cat timp traiesc pe pamant, el ii uneste impreuna cu cei care sunt deja in triumful din Cer."


   Cumparat cu Sangele Lui Cristos

    Sfanta Fecioara: "Rozariul este nu doar cumparat cu sangele Fiului Meu. Daca aceasta este originea sa si aceasta este bogatia sa, refuzul de a-l cunoaste si a-l accepta nu trebuie sa ne mire. Caci impotriva lui lupta diavolul, lumea si trupul.
   Pune-Ma ca o pecete pe inima ta. Cu Rozariul este mai usor sa bateti la poarta Milostivirii Lui Dumnezeu."


   Inceputul Cerului

   Sfanta Fecioara: "Isus vrea ca Eu sa fiu mai cunoscuta si mai iubita.
    Eu vreau ca Inima Fiului Meu triumfator sa domneasca pretutindeni in inimile voastre. Si amandoi, Noi dorim fericirea voastra, binele vostru, pentru gloria Tatalui Ceresc."

   Mediatatie a Barbarei Klosowna:
    "Aceste dorinte ale celor doua Sfinte Inimi sunt sursa unei inundatii de milorstivire. Trebuie s-O privim pe Sfanta Fecioara Maria, s-O iubim, sa-i multumim, sa avem incredere in Ea, si s-O imploram pentru noi insine si pentru lumea intreaga. De aceea exista Rozariul, in care repetam "Binecuvantata esti Tu intre femei, si binecuvantat este rodul trupului Tau, Isus". Aceste cuvinte sunt de o foarte mare importanta, caci ele constituie inceputul acestei adoratii care trebuie transportata pana in vesnicie. Trebuie sa le rostim cu mare iubire, cu umilinta, bucurandu-ne ca inca ne este ingaduit sa le rostim pe pamant, caci ele sunt inceputul a ceea ce va dura intreaga vesnicie: adorarea Milostivirii Lui Dumnezeu. Milostivirea este continuta in cele douazeci de mistere in care o veneram.
   Sa fie venerata Milostivirea Lui Dumnezeu in minunatele privilegii ale marii puteri a Doamnei minunate."


   Rugaciunea continua a Rozariului

    Sfanta Fecioara: "Fiecare victorie asupra raului apropie de tel, si este propria Mea victorie, caci Eu am primit-o deja de la Fiul Meu. Fiecare victorie asupra raului apropie Imparatia. Conditia acestei victorii este rugaciunea continua a Rozariului."


                                                             Cel mai scurt drum

   Sfanta Fecioara: "Fiul Meu a spus: "Eu sunt Adevarul". Toate cuvintele Mele sunt dreptate si adevar. Cine iubeste Rozariul, iubeste adevarul. El va fi in gandurile sale, in inima sa, in cuvintele sale, in consecincele sale, in judecatile sale. Dar mai ales in Mine si datorita Mie, Rozariul ajunge la acest adevar. Si iata ca se realizeaza cuvintele: Qoi in Me ioerantur, non peccabunt (cei care actioneaza in Mine nu pacatuiesc). Eu sunt cel mai scurt drum spre Adevar, spre Fiul si spre Dumnezeu. Iata pentru ce Eu proclam Rozariul."


   Eu sunt in Rozariu

   Meditatie a Barbarei Klosowna: "Rozariul proclama adevarul si lupta pentru el. In timpul recitarii Rozariului, adevarul patrunde in sufletul nostru. Cuvintele Rozariului actioneaza asupra spiritului si asupra inimii. Spiritul mediteaza si inima se inflacareaza in timp ce noi stam foarte aproape de Maria si de Fiul Ei si de prietenii Lor care sunt in fiecare mister si iau parte la el. Astfel sufletul se hraneste si se satura cu adevarul pana la a-l putea oferi si celorlalti. Fara Rozariu, nu numai ca aceasta nu se produce, dar lipseste bariera care impiedica deruta. Aceasta ne explica starea lumii."


     Sfanta Fecioara: "Fiecare mister are puterea sa si scopul sau, dar toate misterele sunt impreuna ca o ostire aliniata pentru batalie sub comanda Mea. Cine recita Rozariul trebuie sa stie si sa-si aminteasca faptul ca face mai mult decat si-ar fi cladit mari edificii si ar fi facut stralucite descoperiri.
   Cel care Ma va gasi, va gasi viata si va dobandi mantuirea. El trebuie sa-si aminteasca faptul ca Eu sunt in Rozariu. Acolo trebuie sa Ma cautati, acolo Ma veti gasi. Iata ce trebuie sa va incite sa recitati Rozariul cu o mai mare fervoare. Ar trebui sa fie mai multe rugaciuni ale Rozariului, iar ele ar trebui sa fie mai bine recitate, pentru a lasa sa treaca mai abundent suvoaiele de haruri din Inima Mea Neprihanita. Amin."


   Ostirea in batalie

   Sfanta Fecioara: "Eu sunt foarte aproape, foarte aproape de cei care Ma proclama in spirit si adevar. Cautati-Ma pe drumurile Mantuitorului in Rozariu. Cel care Ma va gasi, va gasi viata si va obtine mantuirea de la Dumnezeu.
   Rozariul este cautarea Mea si a Fiului Meu. Este aspiratia catre un tel suprem, mantuirea sufletelor printr-o viata sfintita prin Rozariu.
   Rozariul este oastea in batalie si consolarea in odihna. Este conditia victoriei. Este izvorul nesecat, inepuizabil de haruri. Este vointa Mea, dorinta mea si ordinul Meu.
    Rozariul este darul Meu, darul Mamei pentru sarmanii Sai copii. Este semnul vizibil al protectiei si pecetea alesilor. Este bucuria ingerilor si fericirea sfintilor. Este teroarea si spaima diavolilor.
   Este cel mai simplu si cel mai scurt contact al Cerului cu pamantul. Este comoara saracilor si forta celor curajosi. Este, in sfarsit, bucuria datoriei implinite cu iubire, este speranta recompensei care va fi obtinuta aici pe pamant, precum si in vesnicie.
   Rozariul este o absorbtie iubitoare, picatura cu picatura, a celor  douazeci de mistere, ca o ploaie racoritoare necesara pentru ca pamantul bun sa produca roade bune.
   Voi nu credeti cum ar trebui, in puterea Rozariului. Cei care recita Rozariul se alatura ingerilor si sunt sub influenta lor. Rozariul da aripi. Rozariul este calea usoara, calea sigura, calea infailibila, unica predestinata. Rozariul sparge stancile."


   Darul milostivirii Mele

   Sfanta Fecioara: "Inima Mea Neprihanita accepta totul si asteapta. Primul semn pe care-l dati este pretuirea voastra pentru Rozariu. Din aceasta pretuire decurge credinta in Rozariu, in puterea Rozariului, iar apoi vine iubirea pentru Rozariu. Daca este asa, aceasta inseamna ca darul Meu este in voi, iar voi Mi-l oferiti si Inima Mea este deja consolata. Inima Mea este intotdeauna multumita atunci cand gaseste in inimile voastre pretuirea, credinta, speranta, iubirea. Rozariul este bunul Meu. Asadar el este urat de cei care Ma urasc. Nefericitii!
   De fiecare data cand am coborat pe pamant prin iubirea Mea si mila Mea pentru voi, v-am amintit despre Rozariu. Era darul Milostivirii Mele.
   Aveti incredere. A venit timpul pentru ca Rozariul Meu sa devina arma voastra. In Rozariu trebuie sa Ma cautati si sa Ma gasiti. Eu sunt langa voi. Fiul Meu a spus: "Inimile voastre sa nu se tulbure, sa nu va fie teama!"


   Fiecare mister trait

   Meditatie a Barbarei Klosowna: "Despre Isus s-a spus ca a indeplinit bine totul. Putem spune la fel si despre Sfanta Sa Mama. Totul se indeplineste in Rozariu. Putem regasi fiecare mister in viata noastra, daca ne reculegem si daca reflectam bine asupra vietii noastre. Isus a atribuit bunatatea numai Lui Dumnezeu. Dar noi trebuie sa aspiram sa posedam in noi aceasta virtute pana la a fi complet invaluiti de ea.
   Rozariul are o valoare imensa pentru imitarea Lui Cristos si a Sfintei Fecioare. El ne invata cum sa facem si ne usureaza munca interioara de a ne cunoaste pe noi insine. "Pentru ca Te-am cunoscut pe Tine, ma cunosc pe mine insumi."
   Desigur, nu intotdeauna, nu de fiecare data, dar uneori Rozariul ne descopera acest dublu abis dintre mizeria umana si Milostivirea Lui Dumnezeu. Dar vine vremea cand aceasta se produce inconstient. De aceea este bine ca, atunci cand recitam Rozariul, sa facem urmatoarele comparatii: Dumnezeu-Om actioneaza asa, la fel si Sfanta Sa Mama. Iar eu, care este locul meu in acest mister? Care este locul acestui mister in viata mea?"


   Uniti cu ingerii

   Sfanta Fecioara: "Voi inca nu credeti cum ar trebui in puterea rugaciunii Rozariului, rugati-va pentru a avea credinta in lucrarea sa.
   Rozariul in mainile sfintilor a fost intotdeauna acelasi. Dar cei care-l recitau erau cu mereu altii. Ei il spuneau din tot sufletul lor fierbinte, cu umilinta si recunostinta pe care o datorau acestei "Psaltiri a Mariei".
   Ei se alturau ingerilor si erau sub influenta lor. se simteau atat de uniti intr-o puternica ostire luptand contra infernului pentru a obtine mantuirea sufletelor!
   Erau atat de fideli in aceasta slujire pentru Rozariu incat ii consacrau cea mai mare parte a timpului lor. Astfel ei depanau cu iubire fiecare boaba a Rozariului, sperand sa le regaseasca pe toate in vesnicie.
   Asupra lor s-au confirmat promisiunile Mele si cuvintele Fiului Meu: "Credinta muta muntii din loc". Miracolele, pe vremea aceea, erau atat de universale, incat pentru unii puteau chiar sa devina un loc comun.
    Iar cei care-si pierdusera deja simplitatea inimii, cei carora satana le-a intunecat mintea si le-a deformat judecata si cunoasterea adevarului, acesti nefericiti eretici au respins Rozariul, pentru ca el este primul obstacol contra greselii si a pacatului. Si au devenit dusmani.
   Rozariul trebuie sa-si recastige vechea importanta si valoarea sa. Prin intermediul Rozariului trebuie sa se realizeze unitatea natiunilor in aceeasi credinta, si aceasta trebuie sa se intampla inainte de savarsirea lumii. Toate acestea sunt spuse pentru voi si pentru toti.
   Si toate acestea sunt in Mine, datorita puterii primului mister al Rozariului (misterul Bunei Vestiri) in care se gasesc toate promisiunile, caci Eu am spus: "Eu sunt roaba Domnului". Exista oameni care nu vor sa slujeasca, ei nu vor sa Ma slujeasca nici pe Mine, nici pe Dumnezeu, nici pe ei insisi."


   Rozariul da aripi

  Sfanta Fecioara: "Trebuie sa aveti o incredere nelimitata in puterea Rozariului. Trebuie sa-l considerati nu ca pe o povara, ci ca pe un mare dar de iubire. Pe cel care stie aceasta, Rozariul nu-l va impovara nicicand, ci-i va da aripi."

   Mediatatie a Barbarei Klosowna: "Vizita la Elisabeta este o mare sarbatoare a Rozariului. Bucuria misterului Prezentarii la Templu este amestecata cu amaraciunea misterelor de durere prezise. Este anuntul ca inima va fi zdrobita de durere.
   Toata ratiunea unei slujiri desavarsite, asa cum o cere Dumnezeu de la creaturie Sale, se afla in acest ordin al Vechiului Legamant. Toare acestea se gasesc in a doua parte a acestor mistere.
   Partea a treia cuprinde darurile supreme ale celei mai mari Milostiviri a Sfintei Treimi pentru Sfanta Fecioara, si pentru fiecare suflet ales care este unit cu Ea. Asa este in toata viata, si asa trebuie considerat. Acesta este sfatul si lectia Sfintei Fecioare, pentru care voi va intorceti la Ea, pentru ca bucuria voastra sa poata fi intreaga si nimeni sa nu v-o poata lua."


   Cale usoara si sigura

   SfantaFecioara: "Vreau sa va vorbesc mereu, chiar daca voi n-o vreti. Imi place sa vorbesc mai ales prin Rozariu, in timpul Rozariului si in Rozariu. In el va vorbesc Eu despre devotiunea Mea suprema pentru Dumnezeu, despre viata Mea, despre Bucuriile Mele, despre munca Mea si despre unirea Mea cu Dumnezeu prin iubire si prin supunere la Sfanta Sa Vointa. Va vorbesc despre sentimentele Inimii Mele, inima unei mame, cea mai indurerata, dar care, in adancul sufletului sau, este cea mai fericita, fericirea mea proveninde din posesiunea Lui Isus si dintr-o credinta suprema in gloria Lui Dumnezeu.
   Va spun atunci, aratand Rozariul, ca aceasta cale este sigura, infailibila, unica, predestinata. Ea este accesibila fiecaruia si, prin Mine, asa cum spuneti voi, aceasta cale este "deschisa". Urmele caii Rozariului sunt puternice si vizibile, si cand urcati aceasta cale, Eu merg cu voi, langa voi. Si atunci de ce eixista in voi atatea griji si tulburari? Daca v-ati hotara, o data, pentru acest act de vointa, pentru acest efort, Eu as urma aceasta cale impreuna cu voi. Trebuie s-o stiti si sa va amintit de asta.
   Patrundeti adeseori in semntimentele Inimii Mele. Si acum treceti din nou prin mintea voastra toate misterele, de la acel "Fiat" al Meu plin de bucurie, prin acel fiat, cel mai dureros (din misterele de durere), pana la cel mai umil dintre ele in misterele de slava, a caror coroana este Magnificat-ul Meu constant.
   Este testamentul Meu pentru voi, dar un testament viu, caci in mistere, Eu sunt cat se poate de vie si de prezenta. Eu observ cum il primiti voi, in ce fel actionati, si cat de mult, in fiecare dintre copiii Mei este ceva din Mine si din mostenirea Mea.


   Rozariul distruge erezia

   Sfanta Fecioara: "In contemplatie, Inima Mea s-a aprins. Astazi este prima sambata din luna, si din nou copiii Mei se aduna in lumea intreaga. Am multi, foarte multi, si aceasta este bucuria Inimii Mele Neprihanite. Ii vad pe toti: pe cei care, pentru prima oara imi daruiesc primele lor sambete din luna; si pe cei care nu vor sa mi le daruiasca; si, de asemenea, pe aceia care mi le daruiau inainte si care nu vor s-o mai faca.
   Despre Isus s-a spus ca tot ceea ce facea, facea bine. Si Mama Sa, la fel. Atunci, daca vreti sa faceti totul cum puteti mai bine, trebuie sa-L imitati pe Fiul Lui Dumnezeu si pe Mama Sa, unindu-va cu Ei. Recitand Rozariul, trebuie sa va intrebati:
   - Din acest mister, ce pot eu aplica in viata mea?
   - Cum ma pot uni, in acest mister, cu Fecioara Maria si cu dumnezeiescul Ei Fiu?
   - Cum pot sa descopar ce-mi este de folos in acest mister pentru ca rodul sa fie bun si pentru ca tot ce voi face, sa fac bine?
   Satana a inventat erezii pentru ca sa nu mai fie Rozarii, pentru a-i priva pe oameni de Rozariu, caci fiecare mister al Rozariului distruge o erezie."


   Doresc sa Ma chemati

    Sfanta Fecioara: "Voi fi alaturi de cei care fac apel la Mine. Caci niciodata nu Ma invocati in zadar. Eu vin intotdeauna aducand numeroase haruri si o mare iubire a Inimii Mele materne.
   Doresc sa Ma chemati, doresc sa acord haruri. Inima Mea este plina de iubire, si de aceea va invit sa va rugati Rozariul. Si insist sa fie bine spus.

   Meditatie a Barbarei Klosowna: "Principal este ca Rozariul sa fie spus cu o credinta vie, si ca aceasta credinta sa fie intarita si reinsufletita in fiecare mister. Mama Lui Dumnezeu vrea ca credinta noastra sa se intareasca si sa fie confirmata in Rozariu, pana intr-atat incat sa sfarame stancile si sa faca miracole.
   In fata atator haruri si binefaceri de primit, nu trebuie, oare,  sa ne rugam mai bine Rozariul, sa-l recitam cu o fervoare reinnoita?"


                       Sursa: revista "Stella Maris" nr.462 ("Regina Pacis", nr.225)


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.