luni, 3 octombrie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 octombrie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)

   "Dragi copii, Spiritul Sfant, dupa vointaTatalui Ceresc, M-a facut mama - Mama Lui Isus - si prin insusi acest fapt, de asemenea si mama voastra. De aceea vin la voi pentru ca sa va ascult, pentru ca sa va deschid bratele Mele materne, pentru ca sa va dau inima Mea si sa va chem sa ramaneti cu Mine, caci de pe inaltul cruci  Fiul  Meu  v-a incredintat Mie.
  Din nefericire, multi dintre copiii Mei nu au ajuns sa cunoasca iubirea Fiului Meu; multi dintre ei nu vor sa o cunoasca. Oh, copiii Mei, cat de mult rau fac aceia care doar daca vad si inteleg accepta sa creada! De aceea, voi, copiii Mei, apostolii Mei, in tacerea inimii voastre, ascultati glasul Fiului Meu, pentru ca inima voastra sa poata fi lacasul Lui, pentru ca ea sa nu fie intunecata si trista, ci sa fie luminata de lumina Fiului Meu. Cautati speranta cu credinta, caci credinta este viata sufletului.
 Din nou va chem: rugati-va, rugati-va sa va traiti credinta in umilinta, in pace sufleteasca si plini de lumina.
   Copiii Mei, nu incercati sa intelegeti totul dintr-o data, caci nici Eu n-am inteles totul imediat; dar am iubit si am crezut in sfintele cuvinte pe care Fiul Meu le rostea - El care a fost prima Lumina si inceputul rascumpararii.
  Apostoli ai iubirii Mele - voi care va rugati, va oferiti pe voi insiva (va jertfiti), iubiti si nu judecati - mergeti si raspanditi adevarul, cuvintele Fiului Meu, Evanghelia, pentru ca voi sunteti Evanghelia vie; voi sunteti razele luminii Fiului Meu. Fiul Meu si cu Mine va vom fi alaturi, ca sa va incurajam si sa va punem la incercare.
  Copiii Mei, cereti intotdeauna binecuvantarea acelora, si numai a acelora a caror maini au fost binecuvantate de Fiul Meu, a preotilor vostri.
   Va multumesc."
 sursa: http://www.medjugorje.com/index.html 

                                      Momentul aparitiei    



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.