miercuri, 2 martie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 martie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

 ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)
   
   Dragi copii, venirea Mea la voi este un dar de la Tatal Ceresc pentru voi. 
   Prin Iubirea Lui vin Eu sa va ajut sa gasiti calea spre adevar, sa gasiti calea spre Fiul Meu.
  Eu vin sa va confirm Adevarul. Doresc sa va reamintesc cuvintele Fiului Meu.
  El a rostit cuvintele de mantuire pentru toata lumea, cuvintele de Iubire pentru intreaga lume - acea Iubire pe care El a dovedit-o prin sacrificiul Sau.
   Dar, chiar si astazi, multi dintre copiii Mei nu-L cunosc, nu vor sa-Lcunoasca, sunt indiferenti. Din cauza indiferentei lor Inima Mea sufera dureros.
   Fiul Meu a fost intotdeauna in Tatal. Nascandu-se pe pamant, El a adus natura divina iar de la Mine a primit natura umana.
   Cu El, Cuvantul a coborat printre noi. Cu El a venit Lumina lumii care patrunde inimile, le lumieaza si le umple de Iubire si Mangaiere.
   Copiii Mei, toti cei care-L iubesc pe Fiul Meu, pot sa-L vada. Pentru ca chipul Lui poate fi vazut prin sufletele care sunt pline de iubire pentru El.
   De aceea, copiii Mei, apostolii Mei, ascultati-Ma. Lasati orgoliul si egoismul. Nu traiti doar pentru ceea ce este pamantesc si material. 
  Iubiti-L pe Fiul Meu si faceti ca si altii sa-i poata vedea chipul prin iubirea voastra pentru El.
  Eu va voi ajuta sa-L cunoasteti tot mai mult, va voi vorbi despre El.
  Va multumesc!

Momentul aparitiei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.