joi, 3 decembrie 2015

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 decembrie 2015 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo


 ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)

"Dragi copii,

   Sunt mereu cu voi pentru ca Fiul Meu v-a incredintat Mie, voi Ma cautati, voi veniti la Mine si aduceti bucurie Inimii Mele de Mama.
   Am avut si voi avea mereu Iubire pentru voi; pentru voi care suferiti si care oferiti durerile si suferintele voastre Fiului Meu si Mie.
   Iubirea Mea cauta iubirea tuturor copiilor Mei si copiii Mei cauta Iubirea Mea.
   Prin iubire, Isus cauta unitate intre Cer si Pamant; intre Tatal Ceresc si voi, copiii Mei - Biserica Lui.
   Asadar, este necesar sa va rugati mult, sa va rugati si sa iubiti Biserica din care faceti parte.
   Acum Biserica sufera si are nevoie de apostoli care, prin iubirea ce unifica, prin marturie si daruire arata caile Lui Dumnezeu.
   Biserica are nevoie de apostoli care, traind Euharistia cu inima, fac lucruri marete; are nevoie de voi, apostolii Mei de Iubire.
   Copiii Mei, inca de la inceput Biserica a fost persecutata si tradata dar zi de zi ea a crescut. Este indistructibila pentru ca Fiul Meu i-a daruit o inima - Euharistia, si Lumina Invierii Sale a stralucit si va continua sa straluceasca peste ea.
   Asadar, nu va temeti.
   Rugati-va pentru preotii vostri ca ei sa aiba puterea si iubirea pentru a fi punti de salvare.
   Va multumesc.

                                                             Sursa: http://www.medjugorje.com/index.html

Momentul aparitiei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.