vineri, 2 octombrie 2015

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 octombrie 2015 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

   ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)
"Dragi copii, Eu sunt aici, printre voi, sa va incurajez, sa va umplu de Iubirea Mea si sa va chem din nou sa fiti martori ai Iubirii Fiului Meu.
   Multi dintre copiii Mei nu au speranta, nu au pace, nu au iubire. Ei il cauta pe Fiul Meu dar nu stiu cum si unde sa-L gaseasca.
   Fiul Meu isi deschide larg bratele spre ei, iar voi trebuie sa-i ajutati sa ajunga la imbratisarea Lui.
   Copiii Mei, de aceea trebuie sa va rugati pentru iubire. Trebuie sa va rugati foarte, foarte mult pentru a avea cat mai multa iubire, pentru ca iubirea invinge moartea si da viata vesnica.
   Apostolii Iubirii Mele, copiii Mei, cu o inima sincera si simpla uniti-va in rugaciune, indiferent cat de departe sunteti unii de altii. Incurajati-va reciproc in cresterea spirituala pentru ca Eu sunt incurajarea voastra.
   Eu am privirea asupra voastra si sunt cu voi ori de cate ori va ganditi la Mine.
   Rugati-va, de asemenea, pentru preotii vostri, pentru aceia care renunta la totul de dragul Fiului Meu si de dragul vostru. Iubiti-i si rugati-va pentru ei.
   Tatal Ceresc asculta rugaciunile voastre.
   Va multumesc."

                                                                      sursa: http://www.medjugorje.com/index.html


Momentul aparitiei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.