joi, 3 septembrie 2015

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 septembrie 2015 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

      ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)
   "Dragi copii, dragii Mei apostoli ai iubirii, purtatori ai adevarului Meu, din nou va invit sa va adunati in jurul Meu pentru a Ma ajuta, pentru a-i ajuta pe toti copiii Mei care sunt insetati de iubire si adevar - care sunt insetati de Fiul Meu.
   Eu sunt Har de la Tatal Ceresc, trimisa pentru a va ajuta sa traiti Cuvantul Fiului Meu.
   Iubiti-va unii pe altii.
   Eu am trait viata pe pamant. Stiu ca nu este intotdeauna usor dar, daca va veti iubi unii pe altii, daca va veti ruga cu inima, veti ajunge la culmi spirituale. Portile Raiului vor fi deschise pentru voi. Mama voastra va asteapta acolo pentru ca Eu sunt acolo.
   Fiti credinciosi Fiului Meu si invatati-i si pe altii sa-i fie credinciosi.
   Eu sunt cu voi. Va voi ajuta. Va voi invata credinta astfel incat sa stiti cum sa o transmiteti in mod corect si altora.
   Eu va voi invata sa discerneti adevarul. Eu va voi invata iubirea si sa recunoasteti adevarata iubire.
   Fiul Meu va face posibil ca El sa vorbeasca prin cuvintele voastre si prin actiunile voastre.
   Va multumesc.
                                                                    sursa: http://www.medjugorje.com/index.html


Momentul aparitiei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.